AGENDA

MASTERCLASS
Ziua 1 - 26 Octombrie
EXCELENTA IN AFACERI PRIN UTILIZAREA INDICATORILOR CHEIE DE PERFORMANTA - sTUDIU DE CAZ
08:00 - 09:00
09:00 - 09:15
09:15 - 10:45
Cristina este Head of Research Programs in cadrul The KPI Institute, participand in calitate de consultant la diferite proiecte de implementare a unui sistem de management al performantei bazat pe Balanced Scorecard. Totodata, ea s-a ocupat de revizuirea arhitecturii sistemului de management al performantei pentru companii renumite. In calitate de formator certificat, care a absolvit cursul Master Trainer Program organizat de catre Association for Talent Development, Cristina a sustinut numeroase cursuri in domeniul managementului performantei.

- Mediul de afaceri astazi si rolul Indicatorilor Cheie de Performanta

- Tendinte in managementul performantei

- Componentele esentiale ale unui sistem de management al performantei

- Dezvoltarea unei culturi organizationale orientate spre performanta

10:45 - 11:00
11:00 - 12:00
Cristina este Head of Research Programs in cadrul The KPI Institute, participand in calitate de consultant la diferite proiecte de implementare a unui sistem de management al performantei bazat pe Balanced Scorecard. Totodata, ea s-a ocupat de revizuirea arhitecturii sistemului de management al performantei pentru companii renumite. In calitate de formator certificat, care a absolvit cursul Master Trainer Program organizat de catre Association for Talent Development, Cristina a sustinut numeroase cursuri in domeniul managementului performantei.

- Cascadarea strategiei organizationale la nivel de departamente

- Alinierea procesului de masurare a performantei

- Dezvoltarea competentelor interne

- Metode de comunicare a strategiei



12:00 - 12:30
12:30 - 13:15
PREZENTARI
Ziua 1 - 26 Octombrie
13:15 - 14:15
De profesie economist, Mugur Tolici a acumulat o bogata experienta pe parcursul celor mai mult de de 20 de ani in care si-a desfasurat activitatea in Banca Nationala a Romaniei. In prezent director de Resurse Umane, Tolici a coordonat un proiect major de transformare organizationala prin care a fost implementat un nou sistem integrat, de Resurse Umane, bazat pe cele mai bune practici si care a avut ca rezultat redefinirea relatiei performanta – recompensa dezvoltare.
  • - Cand/ De ce nu functioneaza managementul performantei
  • - Conditii si factori ai succesului
  • - Best practices in bancile centrale din Europa
14:15 - 15:15
Nicoleta Capata activeaza in cadrul Flanco din anul 2004. La 10 ani de la angajare, evoluand in cadrul companiei, a ocupat pozitia de Director Resurse Umane. Ca Director de Resurse Umane si membru al Boardului de Directori, responsabilitatile sale actuale includ, pe de o parte, coordonarea intregii activitati de HR in cadrul Flanco Retail, o echipa de peste 1400 de oameni, si pe de alta parte contributia directa la deciziile strategice ale companiei.

- Managementul performantei - Flanco Performance System

- Dezvoltarea si implementarea unui sistem de management a performantei fortei de vanzari

- Portal de comunicare interna, prietenos si interactiv, care sa le ofere angajatilor posibilitatea contributiei personale, dar si sentimentul de apartanenta la o comunitate care impartaseste aceleasi valori, aceeasi misiune si aceleasi obiective

15:15 - 15:30
15:30 - 16:30
Liviu a debutat in cariera in anul 2002, timp de 2 ani activand in domeniul vanzarilor si al managementului produselor. Au urmat 8 ani de experienta in training si resurse umane, timp in care Liviu si-a fundamentat cunostintele de devoltare organizationala si management al performantei. Din anul 2012 Liviu activeaza in cadrul Saint- Gobain Weber, unde a ocupat mai intai functia de HR Manager, in prezent fiind Operations Director.
16:30 - 17:30
Mihail este Director de Operațiuni la WorldSkills Romania, care reprezinta WorldSkills in tara noastra. WorldSkills, activa in 76 de tari, pe toate continentele locuite, organizeaza de 65 de ani cele mai mari competitii de meserii din lume si elaboreaza standardele de pregatire profesionala pentru peste 50 de meserii. El este consultant in management din 1994, cu experienta internationala pe trei continente, in domeniul productiei, logisticii si vanzarilor. Printre clientii sai se numara Ursus, Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Pepsi (Quadrant AMROQ).

- Aspecte specifice in cazul evaluarii performantei de varf

- Cum comparam merele cu perele? Metoda WorldSills de elaborare a standardelor de evaluare profesionala

- Standardizarea evaluarii performantei in contextul personalizarii bunurilor si serviciilor - cum impacam capra cu varza fara sa uitam de lup?

- Cum apropiem nivelul mediu de performanta de performanta de varf? Invataminte practice din experienta competitiilor WorldSkills

PREZENTARI
Ziua 2 - 27 Octombrie
08:00 - 09:00
09:00 - 09:15
09:15 - 10:15
Cu o experienta de peste 13 ani în domeniul resurselor umane, Iuliana este un lider proactiv si eficace, cu abilitati interpersonale si de comunicare bine dezvoltate. Printre ariile sale de expertiza se numara recrutarea, centrele de evaluare, livrarea sesiunilor de instruire și a proceselor de vanzari consultative, toate acestea fiind realizate pentru operatiunile din cadrul departamentelor de HR.

- Cultura imbunatatirii continue si Balanced Scorecard

- Cascadare Balanced Scorecard - obiective - sistem de evaluare

10:15 - 11:15
Cu o experienta profesionala de peste 18 ani, din care 11 in domeniul Resurselor Umane, Andreea Ion este Director de Resurse Umane al Policolor. Lider de resurse umane si trainer certificat, Andreea crede cu tarie ca penrtru a performa in cadrul unei companii, trebuie sa iti pese de oameni si sa ai cunostinte solide ale principalelor mecanisme de business, precum si a ceea ce isi doresc angajatii de la un om aflat intr-o astfel de pozitie. Pentru ea succesul se mai caracterizeaza si prin acel “drive” care face ca lucrurile sa se miste si, la nevoie, sa se schimbe.
11:15 - 11:30
11:30 - 12:30
Dan si-a inceput parcursul profesional acum 13 ani, debutand in domeniul vanzarilor de servicii. In anul 2009 s-a alaturat grupului german E.ON, unde si-a completat experienta acumulata activand ca si consultant management, fiind implicat in numeroase proiecte de optimizare procese si structuri organizationale. Din 2014 a preluat pozitia de Specialist Managementul Performantei (transformata ulterior in Specialist Balanced Scorecard), pozitie din care a coordonat implementarea pilot a modelului BSC in compania E.ON Servicii Clienti, model extins apoi in toate companiile din grupul E.ON in Romania.

- Sistemul de management al performantei in E.ON Romania

- Diseminarea bunelor practici

- Programul de schimbare a culturii organizationale

12:30 - 13:30
WORKSHOP A
Ziua 2 - 27 Octombrie
MANAGEMENTUL PERFORMANTEI LA NIVEL DE ANGAJAT
13:30 - 15:00
Andreea Vecerdea este Head of Strategy and Performance in cadrul The KPI Institute, autoritatea globala in domeniul Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs). Activitatea sa de cercetare in domeniul Managementului Performantei s-a concretizat in: documentarea a peste 500 de indicatori de performanta din 16 arii functionale si 25 de industrii, dezvoltarea publicatiilor „KPI Compendium”, seria de rapoarte „Top 25 Indicatori Cheie de Performanta” si studiul „Managementul Performantei in România 2012”, realizarea de articole pentru blogul oficial smartkpis.com si pentru revista de specialitate „Performance Magazine.

- Arhitectura Sistemului de Management al Performantei

- Obiective SMART sau nu?

- Balanced Scorecard la nivel de angajat

- Indicatori Cheie de Performanta (KPIs), competente si comportamente


15:00 - 15:15
15:15 - 17:00
Andreea Vecerdea este Head of Strategy and Performance in cadrul The KPI Institute, autoritatea globala in domeniul Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs). Activitatea sa de cercetare in domeniul Managementului Performantei s-a concretizat in: documentarea a peste 500 de indicatori de performanta din 16 arii functionale si 25 de industrii, dezvoltarea publicatiilor „KPI Compendium”, seria de rapoarte „Top 25 Indicatori Cheie de Performanta” si studiul „Managementul Performantei in România 2012”, realizarea de articole pentru blogul oficial smartkpis.com si pentru revista de specialitate „Performance Magazine.

- Tendinte in evaluarea angajatilor

- Gamification: programe si principii

- Employee Engagement: tehnici de crestere a angajamentului angajatilor

- Coaching: parte a managementului performantei

- Dezvoltarea unei culturi orientate spre performanta


Workshop B
Ziua 2 - 27 Octombrie
Tehnici de selectie a Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs)
13:30 - 14:15
Raluca este specialist in management si Instructional Design & E-Learning Coordinator in cadrul The KPI Institute. Ca formator, Raluca a livrat numeroase cursuri, seminarii, prezentari, simulari business si webinarii pe tematica masurarii si imbunatatirii performantei, pentru profesionisti din industrii precum: telecomunicatii, transporturi, industria petrochimica. Sustinatoare a metodelor interactive de invatare, ea urmareste atingerea standardelor internationale in dezvoltarea cursurilor de certificare din domeniul managementul performantei.

- Cadrul conceptual al Sistemului de Management al Performantei (KPI Management Framework)

- Surse de selectie a Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs)

14:15 - 15:00
Raluca este specialist in management si Instructional Design & E-Learning Coordinator in cadrul The KPI Institute. Ca formator, Raluca a livrat numeroase cursuri, seminarii, prezentari, simulari business si webinarii pe tematica masurarii si imbunatatirii performantei, pentru profesionisti din industrii precum: telecomunicatii, transporturi, industria petrochimica. Sustinatoare a metodelor interactive de invatare, ea urmareste atingerea standardelor internationale in dezvoltarea cursurilor de certificare din domeniul managementul performantei.

- Indicatori de Intrari (Inputs)

- Indicatori de Proces (Process)

- Indicatori de Rezultat (Output)

- Indicatori de Impact (Outcome)


15:00 - 15:15
15:15 - 16:00
Raluca este specialist in management si Instructional Design & E-Learning Coordinator in cadrul The KPI Institute. Ca formator, Raluca a livrat numeroase cursuri, seminarii, prezentari, simulari business si webinarii pe tematica masurarii si imbunatatirii performantei, pentru profesionisti din industrii precum: telecomunicatii, transporturi, industria petrochimica. Sustinatoare a metodelor interactive de invatare, ea urmareste atingerea standardelor internationale in dezvoltarea cursurilor de certificare din domeniul managementul performantei.

Criterii de balansare:

  • - Conducator (Leading) - Condus (Lagging)
  • - Eficienta - Eficacitate
  • - Cantitate - Calitate
  • - Subiectivitate - Obiectivitate
16:00 - 17:00
Raluca este specialist in management si Instructional Design & E-Learning Coordinator in cadrul The KPI Institute. Ca formator, Raluca a livrat numeroase cursuri, seminarii, prezentari, simulari business si webinarii pe tematica masurarii si imbunatatirii performantei, pentru profesionisti din industrii precum: telecomunicatii, transporturi, industria petrochimica. Sustinatoare a metodelor interactive de invatare, ea urmareste atingerea standardelor internationale in dezvoltarea cursurilor de certificare din domeniul managementul performantei.

- Ciclul de viata al Indicatorilor Cheie de Performanta

- Masurarea Performantei - Model de Maturitate

WORKSHOP C
ZIUA 2 - 27 OCTOMBRIE
Planificarea si executia strategiei in administratia publica
13:30 - 15:00
Radu Cocean este formator, consultant si facilitator in domeniul Planificarii Strategice, avand peste 15 ani de experienta profesionala. Radu este trainer certificat ANC din 2010 si a finalizat cu succes programul Master Trainer al American Society for Training & Development (2014). Incepând cu 2001, in calitate de consultant, Radu a fost implicat in elaborarea de strategii de dezvoltare, teritoriale sau sectoriale, la toate nivelurile: local, judetean, regional, national și transfrontalier. In plus, ca moderator, el a facilitat intalniri parteneriale si consultari publice, intr-o abordare participativa, care asigura feed-back din partea tuturor actorilor interesati.

- Conceptul de performanta in administratia publica

- Atingerea performantei si necesitatea unei abordari strategice

- Obiective, indicatori cheie de performanta si tinte

15:00 - 15:15
15:15 - 17:00
Radu Cocean este formator, consultant si facilitator in domeniul Planificarii Strategice, avand peste 15 ani de experienta profesionala. Radu este trainer certificat ANC din 2010 si a finalizat cu succes programul Master Trainer al American Society for Training & Development (2014). Incepând cu 2001, in calitate de consultant, Radu a fost implicat in elaborarea de strategii de dezvoltare, teritoriale sau sectoriale, la toate nivelurile: local, judetean, regional, national și transfrontalier. In plus, ca moderator, el a facilitat intalniri parteneriale si consultari publice, intr-o abordare participativa, care asigura feed-back din partea tuturor actorilor interesati.

- Selectia si documentarea indicatorilor cheie de performanta in administratia publica

- Monitorizarea si raportarea indicatorilor cheie de performanta in administratia publica