• CONFERINTA MANAGEMENTUL RELATIILOR CU CLIENTII IN ROMANIA

    CONFERINTA MANAGEMENTUL RELATIILOR CU CLIENTII IN ROMANIA

    201613-14 aprilie
    Bucuresti

    Afla cum poti sa atingi standardele de excelenta in relatiile cu clienti si descopera cele mai noi tendinte si bune practici in domeniu!

    Alatura-te comunitatii de profesionisti in relatiile cu clientii!

    Inscrie-teDevino Partener

  • Vorbitori

    Vorbitori

    Descopera pasii necesari dezvoltarii unui Serviciu de Relatii Clienti exceptional, invatand din experienta lor!

    Descopera
  • DESCARCA BROSURA SI DESCOPERA

    DESCARCA BROSURA SI DESCOPERA

    Detalii despre conferinta intr-un material integrat

    Agendele workshop-urilor si beneficiile participarii

    Detalii logistice privind inregistrarea si participarea

    DESCARCA BROSURA

EVENIMENT

CONFERINtA MANAGEMENTUL relatiilor cu clientii in romania

Daca prima editie a evenimentului a surprins prin diversitatea si aplicabilitatea temelor prezentate, editia din acest an isi propune pe langa acestea, o abordare mai aprofundata a studiilor de caz, mai multa interactiune intre vorbitori si participanti, dar si mai multe posibilitati de impartasire a experientelor profesionale personale si a bunelor practici in relatiile cu clientii.

70+ participanți
10+ sesiuni
8+ vorbitori

DE CE SA PARTICIPI?

Ia parte la o experienta unica, imbogateste-ti conexiunile si descopera secretele excelentei in relatiile cu clientii.

DESCOPERA
Cele mai noi tendinte in managementul relatiilor cu clientii, de la specialisti in domeniu
INTELEGE
Cele mai bune practici expuse de practicieni renumiti in domeniul relatiilor cu clientii
Interactioneaza
Cu profesionisti in domeniu si imbogateste-ti conexiunile profesionale
IMPLICA-TE
In dezbateri interactive pe teme de interes din domeniu
COMPARA
Practicile utilizate de organizatia ta cu practicile celor mai renumite companii in domeniul relatiilor cu clientii
  • slide

  • slide

CINE AR TREBUI SA PARTICIPE?

slider-mic-1.jpg


Conferinta anuala „Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania” isi propune sa reuneasca atat profesionisti in domeniu, cat si antreprenori interesati de dezvoltarea unui serviciu de relatii clienti performant, care sa le asigure un avantaj competitiv.



CEO           Directori           Manageri Generali           Manageri Customer Service           Manageri Customer Care

Manageri Customer Experience           Specialisti in Relatiile cu Clientii

INSCRIE-TE

VORBITORI

Beneficiaza de aceasta oportunitate unica si InvaTA din experienTa lor!

Alexandru-Șerban ok.jpg
Andrei Calin
Senior Consultant - Contact Center Solutions
Intrarom
Andrei Calin
Senior Consultant - Contact Center Solutions

In cei 10 ani de Customer Service in ING Bank, Andrei a initiat, supervizat si implementat proiecte majore de imbunatatire a interactiunii cu clientul, intr-un mediu multi-channel. Este specializat si certificat in Customer Experience Management si de curand s-a alaturat companiei Intrarom pentru a oferi consultanta clientilor in integrarea solutiilor de Contact Center.

Gelu-Stan ok.jpg
Daniela Croitoru
Customer Care Manager
Enel Energie
Daniela Croitoru
Customer Care Manager

Daniela Croitoru, Customer Care Manager in cadrul Enel, are o experienta de 16 ani in sectorul energetic si de utilitati. Aceasta s-a alaturat Enel in Decembrie 2006, iar de zona de relationare cu clientii se ocupa din iunie 2007. In prezent, in calitate de Customer Care Manager, are in subordine o echipa de 31 oameni, care relationeaza cu clientii prin intermediul canalelor de contact (telefonic, social media si platforme online), urmarind pastrarea unui nivel inalt de performanta in ceea ce priveste serviciul de customer care.

Maria-Desmons-Macrea_1-194x300 Cropped.jpg
Maria Desmons-Macrea
Consultant
Acumen Integrat & The KPI Institute
Maria Desmons-Macrea
Consultant

Maria Desmons-Macrea a imbratisat sectorul relatiilor cu clientii in China, unde a lucrat pe pozitia de Manager al Experientei Clientilor in cadrul celui mai mare club de golf din lume. Maria este in permanata cautare de noi tendinte si directii in ceea ce priveste experienta clientului, motiv pentru care s-a specilizat in Mangementul Performantei in Relatiile cu Clientii (tema pe care a si dezvoltat un curs de certificare in colaborare cu The KPI Institute) si a devenit Asociat Certificat al Net Promoters System.

Foto-Lucian-Provizorie.jpg
Oana Man-Kesselheim
Group Customer Care Manager
Endava
Oana Man-Kesselheim
Group Customer Care Manager

Oana Man este Customer Care Manager la Endava, unde a implementat un Program de Evaluare a Satisfactiei Clientilor (Voice of the Customer) in cadrul diviziei de Managed Services, ce a avut ca scop centrarea livrarii serviciului pe preferintele clientilor. In paralel a dezvoltat programul de training pe Customer Care a implementat un program de recunoastere si recompensare a celor ce livreaza experiente excelente in relatia cu clientii (Customer Vote Awards).

Oana-Mandicescu.jpg
Oana Mandicescu
Director Customer Service
DHL Express Romania
Oana Mandicescu
Director Customer Service

Oana Mandicescu este Customer Service Director in cadrul DHL Express Romania si are o experienta de peste 19 ani in domeniul business. Experienta sa profesionala este semnificativa in domeniul relatiilor cu clientii, insa a indeplinit pe parcursul activitatii profesionale si rolurile de Product Manager, Key Account Support Team Leader sau Pricing Project Coordinator pe zona Europei Centrale.

dan_mandroc.jpg
Dan Mandroc
Head of Customer Service
Fashion Days
Dan Mandroc
Head of Customer Service

Dan Mandroc este Head of Customer Service in cadrul Fashion Days, destinatia de fashion #1 in Europa de Est, cu peste 6 milioane de clienti. Dan activeaza in cadrul Fashion Days din anul 2009, timp in care si-a dezvoltat abilitatile in arii precum: satisfactia clientilor, orientarea catre client, e-commerce si retail. In prezent Dan gestioneaza Serviciul Clienti al companiei, asigurand o interactiune prompta si prietenoasa cu clientii acesteia.

Oana-Man1.jpg
Anda Bucsan
Customer Service Director
Urgent Cargus
Anda Bucsan
Customer Service Director

Anda Bucsan este Customer Service Director in cadrul companiei Urgent Cargus si are peste 18 ani de experienta in industria de curierat si managementul centrelor de relatii cu clientii. Dedicata industriei de customer care si oferirii unor servicii exceptionale in centrele de relatii cu clientii, a implementat programe de training pentru echipele Customer Service, de dezvoltare si motivare a acestora pentru a livra rezultate exceptionale de relatii cu clientii.

Ionel-Mirea.jpg
Ionel Mirea
Deputy Customer Relations Manager
IKEA South East Europe
Ionel Mirea
Deputy Customer Relations Manager

Ionel Mirea s-a alaturat in anul 2007 echipei care a deschis primul magazin IKEA din Romania, in pozitia de Customer Service Manager. Incepand cu anul 2013 a preluat functia de Deputy Customer Relations Manager in organizatia IKEA South East Europe din care mai fac parte Serbia, Slovenia si Croatia. In acest moment este implicat in definirea si implementarea strategiilor de Customer Relations la nivel de regiune si face parte din echipa de expansiune, ce are ca obiectiv dezvoltarea de piete noi, dar si extinderea pe piete existente.

Radu-Silaghi Cropped.png
Radu Silaghi
Consultant
Acumen Integrat & The KPI Institute
Radu Silaghi
Consultant

Radu este specialist marketing si consultant in management, cu peste 15 ani de experienta in marketing si PR. Din 2007 Radu a coordonat peste 60 de proiecte de training, team building, consultanta si dezvoltare de personal in domeniile sale de specializare (comunicare, management, leadership, inteligenta emotionala, customer care, motivare, delegare, marketing, time management, coaching), oferind servicii specifice si adaptate pe nevoile clientilor.

PROGRAM

EVENIMENTUL VA IMBINA ARMONIOS SESIUNILE TEORETICE, EXEMPLELE DIN PRACTICA, DISCUTIILE SI WORKSHOPURILE, PENTRU A LE OFERI PARTICIPANTILOR O EXPERIENTA COMPLEXA.

SUBIECTE PRINCIPALE

  • Bune practici in domeniul relatiilor cu clientii
  • Transformarea clientilor in promoteri
  • Instrumente utilizate in managementul relatiilor cu clientii
  • Canale de comunicare eficienta cu clientii
  • Tendinte la nivel national si international privind coordonarea relatiei cu clientii

agenda-icons.png

1 Masterclass

7 vorbitori

2 workshopuri

VEZI PROGRAMUL

Ce spun participantii despre conferinta

Marius Hondrea

A fost o experienta frumoasa, plina de substanta, interactiuni interesante si invataminte.

Marius Hondrea,  Director, K&K Electronics Romania
Ionela Ros

Mi-a facut o deosebita placere sa particip la eveniment. A fost o experienta placuta cu oameni pasionati de ceea ce fac.

Ionela Ros,  Director Adjunct Directia Call Center, Banca Transilvania
Ioana Barbu

Recomand participarea la Conferinta Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania pentru toate persoanele care doresc sa isi imbunatateasca cunostintele, sa isi largească orizontul, dar si sa lege noi prietenii.

Ioana Barbu,  Customer Care Supervisor, Provident
Alexandra Ivanov

Ma bucur de participarea la conferinta, a fost o experienta interesanta si cu siguranta este extrem de util acest schimb de practici si pareri intre experti in domeniu. Sper sa organizati cat mai multe astfel de conferinte.

Alexandra Ivanov,  Customer Care Manager, Medihelp International

LOCAtIE

Hotelul Sheraton Bucuresti ofera standarde inalte ale design-ului si serviciilor, fiind plasat intr-o zona istorica, renumita in intreaga lume.

Hotel Sheraton Bucuresti

Calea Dorobantilor 5-7, Bucuresti
(40)(21) 2015000

sheratonbucharest.com

ORGANIZATOR

logo-acumen.png

PARTENER STRATEGIC

logo-kpi-institute.png

PARTENERI

PARTENERI MEDIA

INSCRIERE


Alatura-te noua si obtine o viziune cuprinzatoare asupra modalitatilor de a atinge excelenta in relatiile cu clientii!

In urma inscrierii la eveniment beneficiezi de urmatoarele:

registration-icons.png

Acces la toate sesiunile de prezentare si la unul din cele 2 workshopuri

Acces la toate sesiunile de networking

Prezentarile vorbitorilor in format electronic

Un abonament la continutul premium al KPIs.ro si un raport Top 25 KPIs of 2011-2012

INSCRIE-TE