• CONFERINTA MANAGEMENTUL RELATIILOR CU CLIENTII IN ROMANIA

    CONFERINTA MANAGEMENTUL RELATIILOR CU CLIENTII IN ROMANIA

    17 - 18 Mai 2017, Bucuresti

    Alatura-te comunitatii de profesionisti in relatiile cu clientii!

    Inscrie-teDevino Partener

  • Vorbitori

    Vorbitori

    Descopera pasii necesari dezvoltarii unui Serviciu de Relatii Clienti exceptional, invatand din experienta lor!

    Descopera
  • DESCARCA BROSURA SI DESCOPERA

    DESCARCA BROSURA SI DESCOPERA

    Detalii despre conferinta intr-un material integrat

    Agendele workshop-urilor si beneficiile participarii

    Detalii logistice privind inregistrarea si participarea

    DESCARCA BROSURA

EVENIMENT

CONFERINtA MANAGEMENTUL relatiilor cu clientii in romania

Excelenta in relatiile cu clientii va fi reliefata prin sesiunile de prezentare ale reprezentantilor unor companii care au implementat cu succes o cultura centrata pe client. Acestia ne vor impartasi strategiile, tehnologiile, instrumentele si modalitatile de depasire a provocarilor utilizate in interactiunea cu clientii.

100+ participanti
13 sesiuni
16 vorbitori
2 workshopuri

DE CE SA PARTICIPI?

Ia parte la o experienta unica, imbogateste-ti conexiunile si descopera secretele excelentei in relatiile cu clientii.

DESCOPERA
Cele mai noi tendinte in managementul relatiilor cu clientii, de la specialisti in domeniu
INTELEGE
Cele mai bune practici expuse de practicieni renumiti in domeniul relatiilor cu clientii
Interactioneaza
Cu profesionisti in domeniu si imbogateste-ti conexiunile profesionale
IMPLICA-TE
In dezbateri interactive pe teme de interes din domeniu
COMPARA
Practicile utilizate de organizatia ta cu practicile celor mai renumite companii in domeniul relatiilor cu clientii
  • slide

  • slide

CINE AR TREBUI SA PARTICIPE?

slider-mic-1.jpg


Conferinta anuala „Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania” se adreseaza tuturor profesionistilor in domeniu, care interactioneaza direct sau indirect cu clientii si isi doresc sa transforme aceste interactiuni in experiente unice.



CEO Directori Manageri Generali Manageri Marketing Manageri Customer Service Manageri Customer Care

Manageri Customer ExperienceSpecialisti in Relatiile cu Clientii Specialisti Marketing Specialisti Vanzari

INSCRIE-TE

VORBITORI

Beneficiaza de aceasta oportunitate unica si InvaTA din experienTa lor!

Simona Botner Cropped.jpg
Simona Botner
Project Manager
Mediatel Data
Simona Botner
Project Manager

Absolventa de Jurnalism, Simona a lucrat in domeniul bancar si IT, ocupand diverse pozitii care au implicat interactiunea cu clientii si livrarea unor servicii excelente. In prezent, Simona s-a alaturat echipei Mediatel Data, in calitate de Project Manager.

Oana-Cadar.jpg
Oana Cadar
Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca
Emerson
Oana Cadar
Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca

Cu peste 10 ani de experienta in Customer Care, Customer Support, calitate, logistica si lanturi de aprovizionare, Oana interactioneaza constant, la nivel global, atat cu clienti interni, cat si cu clienti externi. Pasionata de noi tehnologii, de inovatie si de dezvoltarea de profesionisti talentati, Oana a condus in ultimii 5 ani Centrul de Suport Clienti al Emerson din Cluj-Napoca, pentru Europa si Orientul Mijlociu.

Maria-Desmons-Macrea_1-194x300 Cropped.jpg
Maria Desmons-Macrea
Consultant
Acumen Integrat & The KPI Institute
Maria Desmons-Macrea
Consultant

Maria Desmons-Macrea a imbratisat sectorul relatiilor cu clientii in China, unde a lucrat pe pozitia de Manager al Experientei Clientilor in cadrul celui mai mare club de golf din lume. Maria este in permanenta cautare de noi tendinte si directii in ceea ce priveste experienta clientului, motiv pentru care s-a specializat in Managementul Performantei in Relatiile cu Clientii (tema pe care a si dezvoltat un curs de certificare in colaborare cu The KPI Institute) si a devenit Asociat Certificat al Net Promoters System.

Liliana Dumitru Cropped.jpg
Liliana Dumitru
Director Contact Center
BRD Groupe Societe Generale
Liliana Dumitru
Director Contact Center

Cu o experienta de peste 10 ani in relatiile cu clientii si de 22 ani in marketing, Liliana a preluat din anul 2006 coordonarea Departamentului Customer Care din cadrul BRD Finance, reusind impreuna cu echipa ei sa il transforme intr-un centru de profit. Concomitent cu imbunatatirea performantei in activitatea de after-sales, a implementat numeroase campanii de marketing direct avand ca obiectiv cresterea bazei de clienti si loializarea celor existenti. Recent Liliana s-a alaturat echipei BRD in calitate de Director Contact Center.

Foto-Vorbitor Cropped.jpg
David Engel
Founder and CEO
One Smart Star Romania
David Engel
Founder and CEO

David are o experienta de peste 30 de ani in industrii diferite, oferind solutii pentru mediul de afaceri, sisteme si servicii pentru platformele adresate clientilor si altor parteneri de tip business. In ultimii 14 ani, David s-a implicat ca antreprenor in domenii precum new media, mobile marketing si in operatiuni orientate catre sistemele de afaceri din Europa de Est. David a activat in companii internationale unde a acumulat o vasta experienta profesionala in pozitii de top, in domenii precum Management General, Dezvoltarea de Afaceri, Marketing, Vanzari si Logistica.

Dina-Guran Cropped.jpg
Dina Guran
Manager Canale Alternative
eMag
Dina Guran
Manager Canale Alternative

Avand o orientare permanenta spre inovare si noi tehnologii, Dina a preluat din octombrie 2016 functia de Manager Canale Alternative in cadrul eMag. La experienta ei în domeniului relatiilor cu clientii se mai adauga coordonarea timp de 2 ani a echipei de comunicare online a ING pe toate canalele alternative (facebook, twitter, chat).

DanMazilu (8) Cropped.jpg
Dan Mazilu
Owner & General Manager
Mediatel Data
Dan Mazilu
Owner & General Manager

Dan Mazilu, fost olimpic la matematica din partea Romaniei si absolvent al Universitatii Politehnice din Bucuresti, a pornit la drum oferind primele servicii telefonice de call center din Romania. In prezent, compania pe care o conduce de peste 20 ani este lider de piata in ceea ce priveste solutiile de call si contact center, definite prin functionalitati multiple, performanta, flexibilitate, scalabilitate si usurinta in exploatare, calitati necesare oricarei companii orientate catre clienti.

poza Raluca Mindirigiu.jpg
Raluca Mindirigiu
Customer Experience Manager
Orange
Raluca Mindirigiu
Customer Experience Manager

Raluca este Customer Experience Manager in Orange, avand o experienta de 10 ani in Customer Service. A coordonat departamentul de Problem Solving & Service Processing si a derulat mai multe proiecte care au dus la optimizarea proceselor si la cresterea satisfactiei clientilor. In 2016 a ales sa treaca din zona operationala de back office, in cea transversala de customer experience. Pune pasiune in dezvoltarea unei culturi orientate catre client si este determinata sa identifice ariile ce necesita imbunatatire, fiind implicata in procese de continuous improvement.

AlexM_ Cropped.jpg
Alexandru Mira
Sales Performance Consultant
Sales Performance Labs
Alexandru Mira
Sales Performance Consultant

Alexandru Mira este Sales Performance Consultant in cadrul Sales Performance Labs. Licentiat in Ingineria si Managementul Sistemelor, are un background solid in zona vanzarilor directe consultative si in marketing direct, urmand diferite specializari si programe in aria tranzactionarii consultative, comunicarii directe si a altor discipline complementare cu acestea. Alexandru este angrenat in activitati de dezvoltare de produs, dezvoltare de business si training in aria Masurarii Performantei in Vanzari.

Cristian-Mondiru.jpg
Cristian Mondiru
Director, ACS Global Order Desk
Oracle
Cristian Mondiru
Director, ACS Global Order Desk

Cristian este Director Advanced Customer Support in Oracle si are o experienta de peste 20 de ani in Tehnologia Informatiei. A activat in aceasta perioada in industrii ca: productie industriala, banci, automobile, tehnologia informatiei. In ultimii 6 ani a activat in domeniul Global Customer Support ca suport pentru echipele de vanzari globale din zona de servicii personalizate pentru clientii cu proiecte complexe. In aceasta perioada a creat o echipa globala care ofera suport la un inalt nivel de calitate clientilor interni si in anumite conditii si celor externi.

Loredana-Negoita-new.jpg
Loredana Negoita
Head of Customer Experience
City Grill
Loredana Negoita
Head of Customer Experience

Loredana lucreaza in ospitalitate de peste 13 ani, de-a lungul timpului ocupand functii de raspundere in restaurante apreciate si ajungand sa stie ce-si doresc clientii, pana la cele mai mici detalii. In urma cu 5 ani, Loredana a propus infiintarea serviciului de Consilier Evenimente pentru clientii Restaurantelor Grupului City Grill, proiect pe care inca il deruleza. Din anul 2013 a fost implicata in implementarea, administrarea si dezvoltarea sistemului de fidelizare a clientilor Grupului City Grill, iar din 2014 a preluat functia de Customer Relationship Manager in cadrul aceluiasi grup.

Minodor- Savu Cropped.jpg
Minodora Savu
Director of Customer Service
Avira Romania
Minodora Savu
Director of Customer Service

Minodora activeaza in customer service de peste 10 ani, in prezent fiind Director of Customer Service in cadrul companiei Avira. Misiunea sa este sa creeze un mediu favorabil de dezvoltare a oamenilor, proceselor si tehnologiilor pentru a imbunatati in mod continuu experienta clientilor in contact cu serviciile si produsele companiei. In prezent, activitatea sa profesionala se axeaza pe transformarea serviciului clienti intr-un model usor scalabil si proactiv, folosind metode inovative si noi tehnologii.

Radu-Silaghi Cropped.png
Radu Silaghi
Specialist training si dezvoltare/Onboarding trainer
ROBERT BOSCH
Radu Silaghi
Specialist training si dezvoltare/Onboarding trainer

Radu este specialist marketing si consultant in management, cu peste 15 ani de experienta in marketing si PR. Din 2007 Radu a coordonat peste 60 de proiecte de training, team building, consultanta si dezvoltare de personal in domeniile sale de specializare (comunicare, management, leadership, inteligenta emotionala, customer care, motivare, delegare, marketing, time management, coaching), oferind servicii specifice si adaptate pe nevoile clientilor.

Horia Stefanescu Cropped.jpg
Horia Stefanescu
CS Technical Support Center Manager
Orange
Horia Stefanescu
CS Technical Support Center Manager

Cu o experienta de peste 10 ani in telecomunicatii, acumulata atat in departamentul Tehnic cat si in cel de relatii cu clientii, Horia gestioneaza o echipa de peste 100 de oameni care ofera suport specializat clientilor Orange pe servicii de date mobile/fixe, TV si magazin online. In acelasi timp, tot in echipa sa sunt gestionate toate interactiunile digitale cu clientii Orange de pe canalele alternative de chat si SM (FB, twitter si forumuri). In 2017, unul din proiectele principale conduse de Horia are ca scop accelerarea digitalizarii la nivel de companie in interactiunea cu clientii.

poza profil Cropped.jpg
Orlando Stoicescu
Sales Performance Consultant
Sales Performance Labs
Orlando Stoicescu
Sales Performance Consultant

Orlando este Sales Performance Consultant in cadrul Sales Performance Labs. De 10 ani realizeaza cursuri originale in domenii diverse, avand peste 10.000 de participanti in programele sale de pregatire. A lucrat in publicitate, asigurari, FMCG, training si consultanta si a colaborat ca trainer sau consultant pentru companii din diverse domenii: IT, FMCG, asigurari, bancar, juridic, productie, merchandising, servicii.

ASuteu2 Cropped.jpg
Adrian Suteu
Software Integration Manager
TKI Solutions
Adrian Suteu
Software Integration Manager

Adrian este Software Integration Manager in cadrul TKI Solutions, avand ca preocupari identificarea solutiilor software existente in piata, implementarea si personalizarea acestora la nivel intern, precum si analiza nevoilor potentialilor clienti si proiectarea unui mix de solutii personalizabile pentru acestia. Expertiza sa acopera in principal sistemele de management al relatiei cu clientii (CRM), precum si cele pentru raportare si vizualizare a datelor (BI).

PROGRAM

EVENIMENTUL VA IMBINA ARMONIOS SESIUNILE TEORETICE, EXEMPLELE DIN PRACTICA, DISCUTIILE SI WORKSHOPURILE, PENTRU A LE OFERI PARTICIPANTILOR O EXPERIENTA COMPLEXA.

SUBIECTE PRINCIPALE

  • Bune practici in domeniul relatiilor cu clientii
  • Fidelizarea clientilor si transformarea lor in promoteri
  • Instrumente utilizate in managementul relatiilor cu clientii
  • Canale de comunicare eficienta cu clientii
  • Tendinte la nivel national si international privind coordonarea relatiei cu clientii

1 Masterclass

16 vorbitori

2 workshopuri

VEZI PROGRAMUL

Ce spun participantii despre conferinta

Alina Florentina Coman

O consider o experienta extraordinara in urma careia am avut sansa sa cunosc viziuni/strategii diferite, insa utile si indreptate in acelasi sens, ale unor companii de top in domeniu.

Alina Florentina Coman,  Team Leader Relatii cu Clientii, Provident Financial
Iulia Palaghie

Sharing-ul de best knowledge este un aspect foarte important intrucat poate aduce activitatii intr-un domeniu: idei noi, un benchmark pe acelasi subiect in industrii diferite, dar si de ce nu, exemple “asa da” si “asa nu”. Asadar apreciez faptul ca voi pleca de aici cu cateva idei pe care le voi implementa la noi.

Iulia Palaghie,  Customer Experience Manager, Depanero
Gabriela Necoara

Foarte valoros acest best practice sharing si extrem de interesant sa cunoastem oamenii si efortul din spatele brandurilor.

Gabriela Necoara,  Center of Excellence Manager – Customer Service, Avon
Ionela Ros

Mi-a facut o deosebita placere sa particip la eveniment. A fost o experienta placuta cu oameni pasionati de ceea ce fac.

Ionela Ros,  Director Adjunct Directia Call Center, Banca Transilvania

LOCAtIE

Hotelul Marshal Garden ofera clientilor sai servicii de exceptie, fiind situat in inima capitalei, in imediata apropiere a Pietei Romane si a Academiei de Studii Economice.

Hotel Marshal Garden 5* Bucuresti

Calea Dorobantilor nr.50B, Sector 1, 010574, Bucuresti
+40 21 319 44 44
Fax: +40 21 319.44.45

ORGANIZATORI

PARTENER STRATEGIC

PARTENERI

PARTENERI MEDIA

INSCRIERE


Alatura-te noua si obtine o viziune cuprinzatoare asupra modalitatilor de a atinge excelenta in relatiile cu clientii!

In urma inscrierii la eveniment beneficiezi de urmatoarele:

Acces la toate sesiunile de prezentare si la unul din cele 2 workshopuri

Numeroase oportunitati de networking

Prezentarile vorbitorilor in format electronic

Un abonament la continutul standard al KPIs.ro si un raport Top 25 Customer Service KPIs 2016

INSCRIE-TE