LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » C-CSP-Bucuresti-17-19-martie-2016

C-CSP-Bucuresti-17-19-martie-2016

NumeOrganizațieEmailTelefon
1. Ce cuvinte descriu valoarea pe care o oferă implementarea unui sistem de managementul performanței în Serviciul de Relații Clienți?
2. În fiecare companie, este recomandată cascaderea sistemului de Managementul Performaței:
3. Cine nu reprezintă un client intern?
4. Ce reflectă declarația de viziune a organizației?
5. Componentele unui raport KPI sunt:
6. Care din următoarele enunțuri reprezintă un dezavantaj în utilizarea unei strategii multichannel:
7. Cunoștințele tacite se referă la:
8. Care este Standardul Internațional în managementul calității, satisfacția clienților și îndrumări pentru gestionarea reclamațiilor în organizații?
9. Ce înseamnă NPS?
10. Care din enunțurile de mai jos reprezintă un KPI?
11. Percepția clientului asupra calității Serviciului Clienți este influențată în principiu de:
12. Care dintre următoarele afirmații este adevărată:
13. Înainte de luarea deciziilor în ceea ce privește alegerea canalului de comunicare pentru contactarea clientului, se recomandă:
14. Business Acumen se referă la:
15. Când construiți profilul clientului dvs. trebuie să luați în calcul:
16. Promovarea activă a clienților se referă la:
17. Ce este gamification?
18. Care este o caracteristică importantă a managementului schimbării?
19. Într-o evaluare subiectivă a performanței angajaților, concentrarea principală este pe:
20. Care dintre următoarele variante reprezintă un obiectiv:

NOUTĂȚI