C-PI Cluj-Napoca 22-24 octombrie 2015 NumeOrganizațieEmailTelefon1. Care dintre următoarele variante este corectă? a. Managementul performanței este un alt termen penru măsurarea performanței (sunt sinonime) b. Măsurarea performanței este un sub proces al managementului performanței c. Măsurarea performanței trebuie realizată de către Top Management d. Managementul performanței poate fi desfășurat în afara ariei măsurării performanței2. Care dintre variantele următoare nu este un instrument specific managementului performanței? a. Organigrama b. Dashboard c. Scorecard d. Formularul de documentare a Indicatorilor Cheie de Performanță (KPIs)3. Care este recomandarea în denumirea inițiativelor? a. Ar trebui să înceapă cu un verb b. Ar trebui să înceapă cu un substantiv c. Ar trebui să înceapă cu un simbol d. Ar trebui să înceapă cu un adverb4. Un Indicator Cheie de Performanță (KPI) este? a. O expresie măsurabilă pentru atingerea unui nivel dorit de rezultate într-o arie relevantă pentru activitatea entității evaluate b. Atribut de valoare c. Obiectiv SMART d. Țintă5. Care dintre următoarele variante este un KPI? a. Finalizare proiectului până la data de 31 decembrie b. Servicii de înaltă calitate c. Creșterea profitabilității d. % Satisfacția clienților6. Ce KPI ați alege pentru a monitoriza performanța managementului de proiect? a. % Cota de piață b. % Proiecte active la timp, în buget și conform cu specificațiile c. % Satisfacția clienților d. # Ore de training per angajat cu normă întreagă7. Ce tip de analiză de date poate fi utilizată pentru a prezice rezultatele viitoare? a. Analiza de tip single loop b. Analiza de tip double loop c. Benchmarking d. Modelare8. Folosind diagrama Ishikawa, care poate fi cauza rădăcină pentru următoarea problemă: un nivel scăzut al satisfacției clienților? a. $ Profitul net b. $ Costurile operaționale c. % Variația bugetului d. % Livrări la timp9. Care dintre variantele de mai jos reprezintă o dimensiune de calitate a datelor? a. Acuratețea b. Completitudinea c. Conformitatea d. Toate variantele de mai sus10. Cine ar trebui să aibă acces la rezultatele performanței organizaționale? a. Managerii b. Tot personalul c. Depinde de natura afacerii d. Publicul general11. Care dintre următorii pași nu face parte din procesul de luare a deciziilor? a. Evaluarea alternativelor b. Implementarea deciziei c. Monitorizarea execuției deciziei d. Definirea strategiei12. Care este instrumentul care reunește toate inițiativele active dintr-o companie? a. Harta Strategiei b. Starea Dorită de Evoluție c. Portofoliul de Inițiative d. Formularul de Documentare a Inițiativelor13. Care dintre următoarele variante nu este o componentă ce reflectă maturitatea capabilității de îmbunătățire a performanței? a. Analizarea datelor și raportarea b. Luarea deciziilor c. Managementul inițiativelor d. Proiectul de implementare a KPI14. Care dintre următoarele obiective pot fi adresate utilizând inițiativa „Dezvoltarea unui chestionar de satisfacție a clienților”? a. Dezvoltarea abilităților și competențelor angajaților b. Creșterea satisfacției clienților c. Creșterea cotei de piaţă d. Toate variantele de mai sus15. Care sunt secțiunile recomandate a fi incluse în Planul de performanță a angajaților? a. Competențe și KPIs b. Competențe și comportamente c. KPIs, competențe și comportamente d. KPIs și comportamente16. Care activități ar trebui să fie incluse în agenda pentru ședința de analizare a rezultatelor KPIs? a. Prezentarea rezultatelor b. Analizarea cauzelor care au determinat performanțe scăzute c. Propunerea de inițiative pentru îmbunătățirea performanței d. Toate cele de mai sus17. Ce este un milestone? a. O metodă importantă în desfășurarea unui proiect b. Un stagiu semnificativ în desfășurarea unui proiect c. Un proces semnificativ în desfășurarea unui proiect d. Toate cele de mai sus18. Ce rol are Top managementul în guvernanța unui Sistem de Management al Performanței? a. Sprijinirea sistemului b. Colectarea datelor c. Raportarea datelor d. Menținerea sistemului19. Dacă doriți să realizați un studiu de benchmarking pentru un Call Center, pe care dintre KPIs de mai jos i-ați utiliza în cadrul studiului, pentru a obține rezultate și astfel, a evalua performanța Call Center-ului respectiv, vis-a-vis de competitori? a. # Angajați și # Clienți b. $ Profit net și % Variația bugetului c. % Rata de retenție a angajaților și % Satisfacția angajaților d. % Rata de soluționare a reclamațiilor la primul contact și # Timpul mediu de soluționare a unei cereri20. O condiție necesară pentru a dezvolta raportul de performanță este: a. Setarea țintelor b. Documentarea KPIs c. Luarea deciziilor d. Colectarea datelor 2015-10-19 Raluca