LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » C-PM Bucuresti 14-16 decembrie 2017

C-PM Bucuresti 14-16 decembrie 2017

NumeOrganizațieEmailTelefon
1. Care dintre următoarele variante este corectă?
2. Care dintre variantele următoare nu este un instrument specific managementului performanței?
3. Care este recomandarea în denumirea inițiativelor?
4. Un Indicator Cheie de Performanță (KPI) este?
5. Care dintre următoarele variante este un KPI?
6. Ce KPI ați alege pentru a monitoriza performanța managementului de proiect?
7. Ce tip de analiză de date poate fi utilizată pentru a prezice rezultatele viitoare?
8. Folosind diagrama Ishikawa, care poate fi cauza rădăcină pentru următoarea problemă: un nivel scăzut al satisfacției clienților?
9. Care dintre variantele de mai jos reprezintă o dimensiune de calitate a datelor?
10. Cine ar trebui să aibă acces la rezultatele performanței organizaționale?
11. Care dintre următorii pași nu face parte din procesul de luare a deciziilor?
12. Care este instrumentul care reunește toate inițiativele active dintr-o companie?
13. Care dintre următoarele variante nu este o componentă ce reflectă maturitatea capabilității de îmbunătățire a performanței?
14. Care dintre următoarele obiective pot fi adresate utilizând inițiativa „Dezvoltarea unui chestionar de satisfacție a clienților”?
15. Care sunt secțiunile recomandate a fi incluse în Planul de performanță a angajaților?
16. Care activități ar trebui să fie incluse în agenda pentru ședința de analizare a rezultatelor KPIs?
17. Ce este un milestone?
18. Ce rol are Top managementul în guvernanța unui Sistem de Management al Performanței?
19. Dacă doriți să realizați un studiu de benchmarking pentru un Call Center, pe care dintre KPIs de mai jos i-ați utiliza în cadrul studiului, pentru a obține rezultate și astfel, a evalua performanța Call Center-ului respectiv, vis-a-vis de competitori?
20. O condiție necesară pentru a dezvolta raportul de performanță este:

NOUTĂȚI