LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Evenimente » Conferința Managementul Performanței în România 2014 – Ziua 2

Conferința Managementul Performanței în România 2014 – Ziua 2


Conferinta Managementul Performantei

Astăzi, 24 octombrie 2014, s-a derulat a doua zi a Conferinței Managementul Performanței în România, care a continuat seria Modulelor consacrate managementului performanței. În prima parte a zilei s-a desfășurat Modului II, dedicat managementului performanței la nivel operațional, iar în a doua parte a zilei a avut loc Modulul III, dedicat managementului performanței la nivel individual.

În timpul primului modul, vorbitorii au abordat teme specifice precum problemele întâlnite de către organizații la nivelul departamentelor, importanța Indicatorilor Cheie de Performanță la nivel operațional, vizualizarea datelor și analiza acestora.

Această primă sesiune de prezentări a fost deschisă de către domnul Daniel Timofei, care ocupă funcția de Central & Eastern Europe Area Manager în cadrul companiei RosRoca. Prezentarea domnului Timofei, „Probleme reale – soluții garantate versus soluții inventate”, a oferit o perspectivă amplă și structurată asupra unui număr de probleme identificate de-a lungul activității profesionale, respectiv soluțiile ce au fost adoptate în vederea rezolvării acestora.

Expunerea domnului Timofei a fost urmată de prezentarea Andreei Vecerdea, Business Research Analyst în cadrul The KPI Institute. Axată pe Indicatorii Cheie de Performanță la nivel operațional, prezentarea „Importanța Indicatorilor Cheie de Performanță la nivel operațional” a tratat în detaliu procesul de cascadare a arhitecturii sistemului de managementul performanței, tratând totodată studii de caz concrete din mediul organizațional, la discutarea cărora și-au adus aportul și participanții la conferință.

A treia prezentare din cadrul Conferinței Managementul Performanței în România, „Analiza datelor”, a fost susținută de către Mihai Păculea, Data Analysis & Reporting Specialist, în cadrul The KPI Institute. După cum indică titlul, tema abordată a fost analiza datelor, accentul fiind pus asupra perspectivei, asupra acurateței datelor, respectiv a tehnicilor utilizate în procesul de analiză a datelor.

Sesiunea dedicată managementului performanței la nivel operațional a fost încheiată de către Manuel Hila, Senior Data Visualization Specialist în cadrul The KPI Institute. Prezentarea acestuia, „Realizarea unui cadru riguros de vizualizare a datelor”, a oferit o perspectivă de ansamblu asupra importanței comunicării vizuale și a vizualizării datelor. De asemenea, în cadrul prezentării au fost prezentate succint diferite canale de comunicare a datelor.

768-Panel1

A doua parte a zilei s-a continuat cu Modulul dedicat managementului performanței la nivel individual, în cadrul căruia vorbitorii au abordat teme ca sistemele de bonusare, motivarea personalului, respectiv dezvoltarea unui plan de performanță la nivelul angajaților.

Ultima sesiune de prezentări din cadrul ediției a patra a Conferinței Managementul Performanței în România a fost deschisă de către Elena Itu, Manager Resurse Umane în cadrul companiei FAN Courier. În prezentarea sa, „Dezvoltarea și simularea unui sistem de bonusare”, doamna Itu a descris etapele procesului de dezvoltare a unui sistem de bonusare, raportându-se la strategia adoptată în cadrul propriei companii.

Sesiunea s-a continuat cu prezentarea „Motivarea personalului ca element cheie în performanță”, susținută de către Mihaela Nedelcu. În calitate de Generalist Resurse Umane al companiei Optaros, aceasta a adus în discuție subiectul motivației și implicării angajaților. De asemenea, a fost abordat modul în care implicarea angajaților se manifestă, respectiv modul în care aceasta poate fi măsurată.

Prezentarea „Dezvoltarea unui plan de performanță a angajaților”, susținută de Cristiana Alexandra Blaga, Specialist în Dezvoltare Organizaţională în cadrul The KPI Institute, a încheiat Modului III, și implicit sesiunea de prezentări din cadrul acestei ediții a conferinței. În ampla sa prezentare, Alexandra Blaga a tratat subiectul importanței valorizării angajaților, respectiv a dezvoltării unui plan de performanță al angajaţilor.

Panel 2 Conferintsa

Fiecare dintre cele două module a fost urmat de către un panel de discuții. În cadrul celor două paneluri, vorbitorii au răspuns la întrebările adresate de către participanți, pornind de la prezentările susținute. Panelurile au reprezentat o bună oportunitate, atât pentru vorbitori, cât și pentru participanți, de a împărtăși opinii și bune practici din propria experiență profesională.

Panelul care a succedat Modulul III a fost cel care a încheiat cu succes a doua zi a Conferinței Managementul Performanței în România din acest an.

Adăugați un comentariu

Adresa Dvs. de email nu va fi publicată.Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii.

*

NOUTĂȚI