LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Noutăți » Cum a Fost Prima Zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016

Cum a Fost Prima Zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016


Prima zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016, a debutat cu atmosfera relaxată a jocului pe echipe, facilitat de Cristina Tărâță, în cadrul masterclass-ului „Excelență în Afaceri prin Utilizarea Indicatorilor Cheie de Performanță – Studiu de Caz”. Fiecare din cele opt echipe au definit ce reprezintă performanța pentru ei, ca profesioniști; principalele cuvinte comune identificate au fost: echipă, profesionalism și încredere.

managementul performanței

Totodată, Cristina ne-a dezvăluit rolul Indicatorilor Cheie de Performanță în mediul de afaceri:

  • competitivitate crescută;
  • retenția clienților;
  • digitalizarea;
  • agilitate;
  • alocarea resurselor (prioritizare);
  • atragerea talentului.

Masterclass-ul Cristinei a fost încheiat de studiul de caz în domeniul medical, de unde am aflat cum se poate face tranziția spre un nivel de maturitate superior.

managementul performanței

Apoi am avut deosebita plăcere de a-l avea alături pe Directorul HR al Băncii Naționale a României: Mugur Tolici. Mugur ne-a împărtășit informații utile despre implementarea sistemului de management al performanței pentru Băncile Centrale Europene, inclusiv BNR. Intitulată „Managementul Performanței de la Succes la Eșec”, prezentarea a evidențiat principalele provocări întâlnite în lucrul cu sistemele de management al performanței:

  • sisteme prea complicate, tehnice sau netransparente;
  • formulare de evaluare a căror accent cade pe procesul de completare a acestora;
  • reticența managerilor în diferențierea angajaților și furnizarea de feedback;
  • lipsa susținerii procesului de către top managementul companiei.managementul performanței

Prezentarea susținută de Mugur a fost încheiată de un cumul de exemple de bune practici în cadrul Băncilor Centrale din Europa, pe parte de implementare a sistemului de management al performanței. Printre acestea el amintește: importanța acordată potențialului în procesul de recrutare; instruirea privită ca transfer de expertiză formal și informal; sistemul de evaluare centrat pe dezvoltarea individuală și procesul de dezvoltare profesională prin metode aplicate la nivel național și internațional.

Nicoleta Capătă, Director HR Flanco, ne-a prezentat sistemul de măsurare a performanței creat de Flanco: o platformă online, unde angajații își pot vedea și urmări progresul.

managementul performanței

Proiectul „Flanco Performance System” a fost premiat în cadrul HR Club – Managementul Performanței 2015, confirmându-se astfel, încă o dată, eficiența și eficacitatea acestuia. Obiectivele creării și implementării  „Flanco Performance System” au fost consolidarea unei culturi a performanței, dar și implementarea unui proces de evaluare corect și transparent, care să poată fi accesat cu ușurință de angajați în mediul on-line.

Nicoleta ne-a oferit o demonstrație live a platformei „Flanco Performance System”, încheindu-și prezentarea cu lucrurile pe care le-a învățat din implementarea sistemului de management al performanței: să îți vinzi cât mai bine ideea, să asculți, să faci lucrurile pas cu pas și să testezi.

managementul performanței

Liviu Vancea, directorul de Operațiuni a Saint-Gobain Weber România, a încheiat prima zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016, continuând povestea implementării sistemului World Class Management în organizația pe care o reprezintă, începută în cadrul ediției anterioare a conferinței. Saint-Gobain Weber a ales să implementeze sistemul World Class Management pentru a elimina pierderile suferite în producție. Liviu este de părere că rețeta succesului proiectului de îmbunătățire a fost asigurată datorită exemplificărilor vizuale în rândul angajaților, aceștia ajungând să internalizeze sistemul. Baza implementării World Class Management a fost setarea prioritară a siguranței și securității în muncă.

Dorim să mulțumim partenerilor noștri, fără de care a VI-a ediția a Conferinței Managementul Performanței în România nu ar fi fost posibilă: Contempo Cars Sibiu, Sykes, Tulipa și Sun Cookies. Totodată mulțumim și partenerilor media care ne-au susținut în promovarea conferinței: 4Career, 9AM, Calendar Evenimente, doingbusiness.ro, IT Channel, Jurnalul de Afaceri, Kompass România, Live PR, MarketingPortal.ro, Market Watch, RomaniaPozitiva.ro, business-adviser.ro, startups.ro, Comunicate de Presă, Business 24, Comunicate de Afaceri, Transilvania Business, Worksticker, Sibiu 100%, Recruiter’s Club.

Adăugați un comentariu

Adresa Dvs. de email nu va fi publicată.Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii.

*

NOUTĂȚI