AGENDA

MASTERCLASSZIUA 1 – 19 NOIEMBRIE

08:00 – 09:00

Agenda_Icon_Networking

Înregistrare participanți și welcome coffee
09:00 – 09:10
Agenda_Icon_Networking
Deschidere conferință – ziua 1
 09:10 – 10:50
Agenda_Icon_Speakers
Andreea Vecerdea
Head of Strategy&Performance, The KPI Institute

Marcela Presecan

Business Research Specialist, The KPI Institute
Masterclass Dezvoltarea unui Sistem Integrat de Management al Performanței
  • Importanța implementării unui Sistem de Management al Performanței
  • Procesul de implementare a unui Sistem de Management al Performanței la nivel organizațional

10:50 – 11:00
Agenda_Icon_Networking
Pauză de cafea și networking
11:00 – 12:00
Agenda_Icon_Speakers
Andreea Vecerdea
Head of Strategy&Performance, The KPI Institute

Marcela Presecan
Business Research Specialist, The KPI Institute
Masterclass Dezvoltarea unui Sistem Integrat de Management al Performanței
  • Cascadarea Arhitecturii Sistemului de Management al Performanței la nivel departamental și individual

MODUL STRATEGICZIUA 1 – 19 NOIEMBRIE

12:00 – 12:30
Agenda_Icon_Speakers
Valentina Gheorghiță,
HR Manager – Sales,Key projects & RMX Concrete, CRH România
Managementul performanței – pivotul
ciclului anual de management al
resurselor umane
  • Ciclul anual de management al resurselor umane
  • Legăturile managementului performanței cu celelalte elemente ale ciclului anual
  • Ce funcționează și la ce mai avem de lucru
  • Cum facem lucrurile să se întâmple
12:30 – 13:00
Agenda_Icon_Speakers
Ioana Toma,
HR Manager, Urgent Cargus
SIGUR – un program puternic de monitorizare și vizualizare a indicatorilor de performanță
  • De ce este necesar acest program?
  • Ce indicatori de performanță sunt monitorizați?
  • Cum se asigura vizibilitatea lor?
  • Care este mecanismul de recompensare a performanței?
13:00 – 14:00
Agenda_Icon_Networking
Prânz
14:00 – 14:30
Agenda_Icon_Speakers
Loredana Negoiță,
Customer Relationship Manager, City Grill Restaurants

OUT4FOOD- Programul de fidelizare a clienților Grupului City Grill

  • Prezentarea programului
  • Pașii de implementare
  • Aplicația mobilă OUT4FOOD
  • Utilizarea KPIs în măsurarea satisfacției clienților
  • Avantajele utilizării unui program de fidelizare a clienților
14:30 – 15:00
Agenda_Icon_Speakers
Ștefan Neagoe,
Experiență: Director Comercial, Domeniile Coroanei Segarcea
Country Business Manager, Nestle Professional Polonia
Country Business Manager, Nestle Professional România
Deschiderea către schimbare – esențială pentru un management competitiv
  • Rezistența la schimbare (echipe, manageri, HR, consiliul de administrație)
  • Cum facem schimbarea cu riscuri minime (cunoașterea consumatorului, pregătirea echipei pentru schimbare, strategia schimbării)?
  • Evaluarea rezultatelor schimbării și adaptarea la noua realitate
15:00 – 15:30
Agenda_Icon_Speakers
Simina Bleau
HR Director, FM Logistic
Centre de evaluare a competențelor în FM Logistic România – perspective de îmbunătățire a performanței
  • Arhitectura Programului Talents Academy în cadrul FM Logistic
  • Managementul performanței în selecția de personal – do’s and dont’s
15:30 – 15:45
Agenda_Icon_Networking
Pauză cafea și networking
15:45 – 16:15
Agenda_Icon_Speakers
Marius Dan
Director General, Calitop

Lean România – Proiect Strategic National

  • Criza – oportunitatea întreprinzătorilor
  • Stategii de criză
  • Eșecuri și realizări – sunt eșecurile etape necesare?
  • Teoria nascută din sudoare – bune practici
16:15 – 16:45
Agenda_Icon_Networking
Panel de discuții Modul I
16:45 – 17:00
Agenda_Icon_Networking
Închiderea primei zile și înmânarea diplomelor

MODUL OPERATIONALZIUA 2 – 20 NOIEMBRIE

08:00 – 09:00
Agenda_Icon_Networking
Înregistrare participanți și welcome coffee
09:00 – 09:20
Agenda_Icon_Networking
Deschidere conferință – ziua 2
09:20 – 09:50
Agenda_Icon_Speakers
Ana Florea
Chief Operating Officer, Vivre Deco
Îmbunătățirea performanțelor – Vivre Deco
  • Performanțele VIVRE – X 2,7 creșterea cifrei de afaceri în 2014
  • Procese operaționale gestionate eficient, automatizat și dinamic
  • Inbound & outbound logistics – perfomanța prin automatizare
09:50 – 10:20
Agenda_Icon_Speakers
Alexandru Șerban
Unit Manager Transilvania&Oltenia, Procter&Gamble

Adaptarea la reducerea echipei de lucru. Studiu de caz.

  • Context
  • Acțiune
  • Rezultate
  • Concluzii
10:20 – 10:50
Agenda_Icon_Speakers
Liviu Vancea
Industrial Operations Director, Saint-Gobain

WCM – World Class Management – sistem coerent, practic și vizual de management al peformanței la nivel operațional

  • WCM – focus pe oamenii care sunt parte din Operațiuni (accent pe “ownership”)
  • WCM – eliminarea pierderilor (pierderi de cost în operațional și pierderi de oportunități în vânzări&marketing)
  • WCM – valorificarea echipei “cross function – de proiect vs « echipa departamentală » sau “heartcount” în loc de “headcount”
  • WCM – celebrarea ciclului PDCA (plan-do-check-adjust) – management al performanței vizibil aliniat cu rezultatele
10:50 – 11:10
Agenda_Icon_Networking
Pauză cafea și networking
11:10 – 11:40
Agenda_Icon_Speakers
Gelu Stan
Head of Branch Office, Valiant TMS Ro
Cum se alege corect un set de KPIs?
  • Care sunt criteriile pe care trebuie să le îndeplinească un bun set de KPIs
  • Alegerea practică a KPIs – exemplu de business producție
11:40 – 12:10
Agenda_Icon_Networking
Panel de discuții Modul II
12:10 – 13:10
Agenda_Icon_Networking
Prânz

MODUL INDIVIDUALZIUA 2 – 20 NOIEMBRIE

13:10 – 13:40
Agenda_Icon_Speakers
Silviu Ștefan
National Sales Manager – Incentive Solutions, Sodexo
Motivarea angajatilor și a partenerilor din vânzări – ingredient esențial în managementul performanței la nivel individual
  • Statistică/studii în urma experienței și expertizei
  • Variante de soluții oferite
  • Studii de caz
13:40 – 14:10
Agenda_Icon_Speakers
Mădălina Antohe
HR Global Program Manager, Hewlett Packard
Millennials at Work
  • Stiluri de lucru
  • Rezultate și Indicatori Cheie de Performanță
  • Feedback
  • Motivare
14:10 – 14:40
Agenda_Icon_Speakers
Eugen Șerbănescu
Experiență:
Regional Sales CEE, InfoVista Franța
Sales&Business Development Director, Tekelec Germania
Pot fi motivați oamenii de vânzări cu obiective pe termen lung?
  • Planificarea și evaluarea (transfrontalieră)
  • Individ sau echipă
  • Comunicarea manager-angajat
  • Coaching-ul, cheia successului
14:40 – 15:00
Agenda_Icon_Networking
Pauză cafea și networking
15:00 – 15:30
Agenda_Icon_Speakers
Corina Biholar
HR Business Partner Coordinator, BRD

Engagementul-motorul performanței

  • Trenduri Mondiale
  • Managerii viitorului
  • Cine/Ce poate crește engagementul angajaților?
15:30 – 16:00
Agenda_Icon_Networking
Panel de discutii Modul III
16:00 – 16:30
Agenda_Icon_Networking
Închiderea conferinței și înmânarea diplomelor

WORKSHOP A/B/CZIUA 3 – 21 NOIEMBRIE

08:00 – 09:00
Agenda_Icon_Networking
Înregistrare participanți și welcome coffee

Agenda_Icon_Discussion

WORKSHOP A

MĂSURAREA PERFORMANȚEI: DE LA STRATEGIE LA INDICATORI CHEIE DE PERFORMANȚĂ (KPIs)

FACILITATOR: Raluca Vintilă – Instructional Design & E-Learning Coordinator, The KPI Institute

Agenda_Icon_Discussion

WORKSHOP B

ÎMBUNĂTĂȚIREA PERFORMANȚEI: LUAREA DECIZIILOR PE BAZA REZULTATELOR INDICATORILOR CHEIE DE PERFORMANȚĂ (KPIS)

FACILITATOR: Andreea Vecerdea, Head of Strategy&Performance, The KPI Institute

Agenda_Icon_Discussion

WORKSHOP C

DEZVOLTAREA UNEI CULTURI ORIENTATE SPRE PERFORMANȚĂ: ALINIEREA ANGAJAȚILOR LA STRATEGIA ORGANIZAȚIONALĂ

FACILITATOR: Marcela Presecan, Business Research Specialist, The KPI Institute

09:00 – 10:00

Introducere în Măsurarea Performanței

  • Terminologia legată de Masurarea Performanței;
  • Standarde pentru definirea și diferențierea conceptelor cheie în Măsurarea Performanței;
  • Instrumente de Măsurare a Performanței.

 

10:00 – 10:15
Pauză de cafea
10:15 – 11:45

Tehnici cheie de selecție a KPIs

  • Gruparea KPIs;
  • Analiza fluxului de valoare (Value Flow Analysis);
  • Balansarea KPIs.

 

11:45 – 12:00
Pauză de cafea
12:00 – 13:00

Documentarea KPIs și setarea de ținte

  • Importanța utilizării Formularului de Documentare a KPIs;
  • Procesul de documentare a KPIs;
  • Tehnici de setare a țintelor relevante pentru KPIs;
  • Comportamente negative legate de setarea țintelor KPIs.
09:00 – 10:00

Introducere în Îmbunătățirea Performanței

  • Înțelegerea terminologiei legate de Managementul Performanței;
  • Cei 6 piloni ai Îmbunătățirii Performanței;
  • Luarea deciziilor – pilon cheie al Îmbunătățirii Performanței.

 

10:00 – 10:15
Pauză de cafea
10:15 – 11:45

Importanța Datelor în luarea deciziilor

  • Valoarea adăugată de date în procesul de luare a deciziilor;
  • Provocări în lucrul cu datele;
  • Tehnici de analiză a datelor.

 

11:45 – 12:00
Pauză de cafea
12:00 – 13:00

Procesul de luare a deciziilor

  • Luarea deciziilor în 7 pași;
  • Tehnici utilizate în luarea deciziilor;
  • Particularitățile procesului de luare a deciziilor în scenarii diferite.
09:00 – 10:00

Ce înseamnă o cultură orientată spre performanță pentru organizație?

  • Importanța unei culturi a performanței în organizație;
  • Atributele unei culturi orientate spre performanță.

 

10:00 – 10:15
Pauză de cafea
10:15 – 11:45

Măsurarea performanței angajaților – un atribut cheie al unei culturi orientate spre performanță

  • Instrumente de măsurarea performanței angajaților: Indicatori Cheie de Performanță (KPIs), Competențe și Comportamente;
  • Bune practici în utilizarea KPIs.

 

11:45 – 12:00
Pauză de cafea
12:00 – 13:00

Alinierea angajaților la strategia organizațională prin intermediul Indicatorilor Cheie de Performanță

  • Cascadarea KPIs de la nivel organizational la nivel de angajat;
  • Crearea și menținerea unei culturi orientate spre performanță.
13:00 – 14:00
Agenda_Icon_Networking
Prânz

FNERZIUA 3 – 21 NOIEMBRIE

Agenda_Icon_Discussion

Friday Night at the ER

Facilitator: Raluca Vintilă – Instructional Design & E-Learning Coordinator, The KPI Institute

Descriere

Friday Night at the ER este un joc prin care este simulată administrarea unui spital timp de 24 de ore, având ca scop dezvoltarea gândirii sistemice și fiind relevant pentru participanții din orice industrie și are funcțională.

Echipele sunt formate din patru participanți la fiecare masă, fiecare îndeplinind rolul de manager al unui departament al spitalului. Pe parcusul a 24 de runde, participanții trebuie să ia decizii privind fluxul și îngrijirea pacienților, politicile operaționale și utilizarea resurselor. Prin acest proces este facilitată înțelegerea interdependenței în mediul organizațional și învață cum să atingă atât obiectivele individuale, cât și pe cele de echipă.

Beneficii

  • Dezvoltarea gândirii sistemice și aplicarea principiilor acesteia;
  • Managementul deciziilor într-un cadru larg, cu o multitudine de variabile;
  • Orientarea către lucrul în echipă și îndeplinirea de obiective comune;
  • Evaluarea și dezvoltarea capacității de adaptare, inovare și a flexibilității;
  • Stimularea spre asumarea efectelor pentru deciziile luate în cadrul întregului sistem;
  • Învățarea conceptelor cheie de îmbunătățire, redesign și performanță la nivelul echipei;
  • Inovarea și optimizarea eficacității individuale, precum și a echipelor.
14:00 – 17:00

1. Prezentarea simulării Friday Night at the ER

  • Prezentarea conceptului și a obiectivelor urmărite;
  • Prezentarea regulilor de bază ale simulării;
  • Formarea echipelor și pregătirea pentru desfășurarea simulării.

2. Desfășurarea simulării Friday Night at the ER

  • Urmărirea structurii simulării;
    Înțelegerea fluxurilor operaționale sub îndrumarea facilitatorilor;
  • Derularea simulării;
  • Finalizarea simulării și calcularea punctajelor obținute.

3. Finalizarea și rezultatele simulării

  • iscuții de echipă și de grup asupra experiențelor parcurse în timpul simulării;
  • Explorarea ideilor de gândire sistemică și managementul performanței;
  • Analiza punctajelor și a strategiilor aplicate în timpul simulării.

4. Asigurarea transferabilității cunoașterii și abilităților

  • Modalități de transpunere a lecțiilor învățate în contexte organizaționale diferite;
  • Concluzii ale simulării.

Simularea se adresează oricărui profesionist interesat de înțelegerea conceptelor de gândire sistemică în context organizațional. Aceasta reprezintă o experienţă unică de înţelegere a fluxurilor de resurse şi a coordonării activităţilor de transformare la nivel intern.