VORBITORI

Cunoaște vorbitorii din cadrul
Conferinței Managementul Performanței în România

Alexandru Șerban

Alexandru Șerban

Unit Manager Transilvania si Oltenia

Procter&Gamble

Alexandru Șerban ocupă funcția de Unit Manager Transilvania și Oltenia în cadrul companiei Procter&Gamble, unde activează din anul 2009. Cu peste 10 ani de experiență în poziții de management în cadrul unor companii renumite, Alexandru și-a dezvoltat abilitățile în domeniul vânzărilor și gestionării echipelor, remarcându-se prin capacitatea de a corela managementul echipelor cu dezvoltarea și formarea membrilor acestora.

Ana Florea

Ana Florea

Chief Operating Officer

Vivre Deco

Ana Florea este Chief Operating Officer la Vivre Deco, cel mai mare magazin online de home & deco din România, care în mai puțin de trei ani de la înființare s-a extins pe alte patru piețe regionale.  În calitate de COO, Ana coordonează proiecte și linii de business pentru optimizarea proceselor companiei. Ana Florea are o experiență profesională de peste 15 ani, care include consultanță în management, implementarea de proiecte IT, analiza performanțelor financiare si dezvoltarea de proceduri operaționale.

Adela-Jansen

Corina Biholar

‎HR Executive Director

BRD Groupe Société Générale

Corina Biholar este HR Business Partner Coordinator – în cadrul Grupului BRD – Groupe Societe Generale, unul dintre cei mai mari angajatori din sistemul bancar românesc, cu cca 8.700 de angajați. Corina s-a alaturat echipei BRD din noiembrie 2002, preluând pe parcursul carierei sale profesionale diferite roluri inclusiv: trainer, , project manager, team leader abordând domenii diverse (ex: business – front office, back-office, HR)
Corina este absolventă a Facultății de Economie – “Al. I. Cuza din Iași, a unui Master în Finanțe – Bănci și a numeroase cursuri de specialitate, în țară și în străinătate. Corina este certificată CIPD din 2008.

Eugen Șerbănescu

Eugen Șerbănescu

CEO

GSP Consulting

Eugen Șerbănescu are o experiență de peste 20 de ani în roluri de management, atât la nivel național, cât și la nivel regional. Activând în structuri organizaționale complexe, Eugen a fost de-a lungul timpului responsabil de gestionarea unor echipe cu peste 2000 de membri.
Din anul 2014 până în 2015 Eugen a ocupat funcția de CEO & CSO în cadrul Alcatel-Lucent România, fiind responsabil de administrarea și gestionarea operațiunilor curente ale companiei în România, dar și de direcția strategică și comercială a acesteia. Printre abilitățile sale principale se numără dezvoltarea afacerilor, gestionarea grupurilor mari de oameni, managementul crizelor, gândirea strategică, dar și adaptabilitatea la medii multiculturale.

Gelu Stan

Gelu Stan

Head of Branch Office

Valiant TMS Ro

Cu peste 15 ani de experiență în management, Gelu a activat de-a lungul timpului în medii multinaționale, dobândind prin pozițiile ocupate o paletă largă de abilități tehnice și antreprenoriale. Aria sa de expertiză se extinde la utilizarea instrumentelor de îmbunătățire continuă, abilități privind procesele industriale și o experiență solidă în standardele operaționale de excelență.
În prezent, Gelu ocupă funcția de Head of Branch Office în cadrul Valiant TMS RO.

Ioana Toma

Ioana Toma

HR Manager

Urgent Cargus

Trainer, coach și manager de resurse umane, Ioana este dedicată dezvoltării oamenilor. Experiența sa profesională cuprinde activarea într-o arie largă de organizații, de la cele non-profit la companii multinaționale. Ioana este membru fondator al Asociației Universitatea Copiilor și al Asociației Mesagerii Sănătatii. De aproximativ 3 ani, Ioana ocupă funcția de HR Manager în cadrul Urgent Cargus.

Liviu Vancea

Liviu Vancea

Industrial Operations Director

Saint-Gobain Weber

Liviu a debutat în carieră în anul 2002, timp de 2 ani activând în domeniul vânzărilor și al managementului produselor. Au urmat 8 ani de experiență în training și resurse umane, timp în care Liviu și-a fundamentat cunoștințele de devoltare organizațională și management al performanței. Din anul 2012 Liviu activează în cadrul Saint-Gobain Weber, unde a ocupat mai întâi funcția de HR Manager, în prezent fiind Industrial Operations Director.

Loredana-Negoita-City-Grill

Loredana Negoiță

Customer Relationship Manager

City Grill Restaurants

Loredana Negoiță lucrează în ospitalitate de peste 12 ani, de-a lungul timpului ocupând funcții de răspundere în restaurante cunoscute și apreciate de bucureșteni, lucru care a ajutat-o să știe ce-și doresc clienții, până la cele mai mici detalii. În urmă cu 4 ani, Loredana a propus înființarea serviciului de Consilier Evenimente pentru clienții Restaurantelor Grupului City Grill, proiect pe care îl deruleză în continuare împreuna cu echipa sa. Din anul 2013 a fost implicată în implementarea, administrarea și dezvoltarea sistemului de fidelizare a clienților Grupului City Grill, iar din 2014 a preluat funcția de Customer Relationship Manager în cadrul aceluiași grup.

Mădălina Antohe

Mădălina Antohe

HR Global Program Manager

Hewlett Packard

Mădălina Antohe este în prezent HR Global Program Manager în cadrul companiei HP Romania. În cei peste 8 ani de experiență în domeniul resurselor umane, în special în business HR, talent acquisition, talent management și program management, Mădălina a dezvoltat și a implementat programe locale, regionale și globale de resurse umane, care în mare parte au fost dedicate identificării și dezvoltării capabilităților angajaților, indiferent de nivelul acestora de experiență profesională.  În rolul său de HR Business Partner a fost relocată în Singapore și a lucrat împreună cu liderii regionali în cadrul unor inițiative de management al performanței pentru echipele de vânzări din Asia de Sud-Est, Taiwan & Hong Kong, talent management, workforce planning, university hiring. În prezent conduce proiecte internaționale axate pe atracție și recrutare, employer branding și dezvoltare a angajaților.

Marius Dan

Marius Dan

Director General

Calitop

Cu o experiență de peste 25 de ani în domeniul proiectelor de mare risc (nucleare) și a producției de masă (automotive), Marius este interesat de domeniul reproiectării și de cel al managementului schimbării.
Marius și-a dovedit abilitățile practice în diferite proiecte de Îmbunătățire Continuă în context Șase Sigma (Lean Six Sigma), în calitate de deținător al Centurii Negre, precum și în coordonarea inițiativelor de Management al Proiectelor, incluzând reorganizarea proceselor, introducerea de noi proiecte, outsourcing, relocare și suport în afaceri.

Silviu Ștefan

Silviu Ștefan

National Sales Manager – Incentive Solutions

Sodexo

Prioritatea companiei Sodexo de a oferi servicii de înaltă calitate fiecărui client are la bază o echipă ai cărei membri au ani de experiență în domeniu, cunosc foarte bine problemele pe care le pot întâmpina clienții lor și sunt flexibili, pregătiți pentru a se acomoda particularităților acestora.
Silviu lucrează la Sodexo de aproape 12 ani și de mai bine 8 ani implementează pentru clienții companiei soluții inovative care ajuta la gestionarea programelor de Incentivare și Recunoaștere pentru motivarea echipelor, dar și la recunoașterea și premierea angajamentului lor.
Tool-ul care îl ajută pe Silviu și echipa sa în a răspunde provocărilor complexe și diverse ale clienților lui se numește IncentiWise, o platformă dezvoltată intern și concepută pentru a externaliza complet sau parțial programele de incentivare prin metode creative, motivante, flexibile.
De-a lungul anilor, atât echipa condusă de Silviu, cât și platforma IncentiWise au evoluat constant, iar în momentul de față reprezintă un instrument eficient și dinamic, pregătit pentru a face față unor noi provocări.

Ștefan Neagoe

Ștefan Neagoe

Experiență

Director Comercial, Domeniile Coroanei Segarcea
Country Business Manager, Nestle Professional Polonia
Country Business Manager, Nestle Professional România

Ștefan Neagoe are o experiență de peste 18 de ani în vânzări, 16 ani în management, 12 ani în marketing și administrare de business, 4 ani experiență internațională.
Experiența sa de vânzări începe in anul 1997 când intră în echipa de vânzari de marketing și publicitate Pagini Aurii. În anul 2000 acceptă o nouă provocare în FMCG și începe activitatea de Country Business Manager pentru Compania Elite (Strauss), pregătind și implementând prima strategie de succes pe partea de vending din România. În anul 2003 ocupă poziția de Country Business Manager pentru Nestle Professional, unde creează și implementează strategia pentru business-ul ce va fi considerat 5 ani mai tarziu lider de piață în canalul OOH și cel mai de succes business din Nestle Professional Europa. În anul 2011, Ștefan este solicitat să acorde suport echipei Nestle Professional Polonia unde, în calitate de Country Business Manager, implementează schimbările necesare și concepe strategia pentru adaptarea la noua situație economică și de business din Polonia.
În perioada 1999-2015, Ștefan a acumulat experiență în coordonarea echipelor de vânzari și marketing, a administrat bugete importante de investiții, a creat și implementat strategii în piețe noi și a reușit să adapteze și să schimbe strategia în piețe dezvoltate.

Simina Bleau

Simina Bleau

HR Director

FM Logistic

Cu peste 11 ani de experiență în domeniul Resurselor Umane, Simina Bleau a fost de-a lungul timpului responsabilă de recrutarea canditațiilor pentru toate nivele, de la nivelul operațional la top management. În prezent Simina este HR Director în cadrul FM Logistic, susținând creșterea rapidă a companiei prin dezvoltarea și implementarea strategiei HR.

noname

Valentina Gheorghiță

HR Manager – Sales,Key projects & RMX Concrete

CRH România