LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Evenimente » Conferința Managementul Performanței în România – ediția 2014 la final

Conferința Managementul Performanței în România – ediția 2014 la final


CMPRO 2014

Sâmbătă, 25 octombrie 2014, a avut loc ultima zi a Conferinței Managementul Performanței în România. A patra ediție a acestui eveniment dedicat exclusiv managementului performanței s-a derulat pe parcursul a trei zile, între 23 și 25 octombrie 2014, la Sibiu. Obiectivul acestui eveniment a fost să reunească profesioniști și practicieni în domeniu pentru a discuta bune practici privind managementul performanței la diferite niveluri și pentru a împărtăși din propria lor experiență profesională.

Ediția din acest an a reunit participanți și vorbitori cu experienţă practică în aplicarea managementului performanței, reprezentanți ai unor companii precum OMV Petrom, E-ON, ATOS România, Ros Roca, Fan Courier, Optaros, The KPI Institute.

ZIUA 1 – Masterclass și modul strategic

CMPRO 2014

În cadrul primei zile, participanții au acoperit, în prezentările lor, mai multe arii specifice domeniului. Conferința a fost deschisă de Masterclass-ul „Practici internaționale în domeniul Managementului Performanței” susținut de către Dr. Mohamed Moustafa Mahmoud, cunoscut și sub numele de Dr. 3M. Acesta a vorbit despre avantajele și pașii de parcurs în implementarea unui sistem de Balanced Scorecard, oferind exemple de bune practici de la nivel internațional.

Modulul I, dedicat performanței la nivel strategic i-a reunit pe Radu Gîju, Head of Operations în cadrul companiei ATOS România, Ion-Florin Gașpar, Project Engineer în cadrul companiei OMV Petrom, Andrada Ghețe, Business Research Analyst în cadrul The KPI Institute, respectiv Raluca Vintilă, Instructional Design & E-Learning Coordinator în cadrul aceleiași organizații. Prezentările din această sesiune, au pus accentul asupra importanței planificării strategice și a evaluării periodice, respectiv asupra necesității raportării continue.

Participanții care au luat cuvântul în cadrul acestei sesiuni dedicate nivelului strategic au prezentat, raportându-se la experiența lor, subiecte precum stabilirea de Indicatori Cheie de Performanță (KPI) aliniați cu obiectivele organizaționale, schimbarea la nivel organizațional, importanța procesului de benchmarking și instrumente specifice utilizate în procesul de planificare strategică.

ZIUA 2 – Modulul operațional și modulul individual

CMPRO 2014

A doua zi a conferinței a fost dedicată managementului performanței la nivel operațional, respectiv la nivel individual.

Modulul II, Managementul Performanței la nivel operațional, i-a reunit pe Daniel Timofei, Central & Eastern Europe Area Manager în cadrul companiei Ros Roca, Andreea Vecerdea, Head of Performance Management Office în cadrul The KPI Institute, Mihai Păculea, Data Analysis & Reporting Specialist, în cadrul The KPI Institute și Manuel Hila, Senior Data Visualization Specialist în cadrul aceleiași organizații. Vorbitorii au discutat despre problemele cu care se confruntă organizațiile și departamentele lor, despre importanța Indicatorilor Cheie de Performanță la nivelul departamentelor, respectiv despre analiza și vizualizarea datelor.

În cadrul Modulului III, Managementul Performanței la nivel individual, au luat cuvântul Elena Itu, Manager Resurse Umane FAN Courier, Mihaela Nedelcu, Generalist Resurse Umane al companiei Optaros, respectiv Cristiana Alexandra Blaga, Specialist în Dezvoltare Organizaţională în cadrul The KPI Institute. Modulul le-a oferit participanților oportunitatea să trateze teme specifice pilonului individual al managementului performanței, fiind abordate tema motivării angajaților, a dezvoltării unui sistem de bonusare, respectiv a dezvoltării unui plan de performanță a angajaților. Aceste subiecte au stârnit interesul celor prezenți, care au participat activ la toate discuțiile și activitățile practice din cadrul sesiunilor de prezentări, și mai ales la panelurile de discuții.

CMPRO 2014

Prezentările susținute de către vorbitori în cadrul celor trei module, și care au acoperit teme precum vizualizarea datelor, analiza datelor, motivarea angajaților, dezvoltarea unui plan de performanță pentru angajați, stabilirea Indicatorilor Cheie de Performanță, sunt rezumate în tabelul de mai jos:

Vorbitor Prezentare
Dr. 3M Masterclass Practici internaționale în domeniul Managementului Performanței
Radu Gîju Transformarea organizațională și generațiile
Ion-Florin Gașpar Stabilirea indicatorilor de performanță și aria lor de rezultate
Andrada Ghețe Benchmarking: un element cheie în management
Raluca Vintilă Instrumente utilizate în planificarea strategică
Daniel Timofei Probleme reale – soluții „garantate” versus soluții „inventate”
Andreea Vecerdea Importanța Indicatorilor Cheie de Performanță la nivel operațional
Mihai Păculea Analiza datelor
Manuel Hila Realizarea unui cadru riguros de vizualizare a datelor
Elena Itu Dezvoltarea și simularea unui sistem de bonusare
Mihaela Nedelcu Motivarea personalului ca element cheie în performanță
Alexandra Blaga Dezvoltarea unui plan de performanță a angajaților

ZIUA 3 – Învățare prin workshop-uri și simularea Friday Night at the ER

Ultima zi a conferinței a fost dedicată workshop-urilor pe următoarele teme: strategie, Indicatori Cheie de Performanță și criteriile de performanță a angajaților. Participanții au avut posibilitatea să aleagă între unul dintre cele trei workshop-uri susținute pe temele menționate: workshop-ul „Strategie echilibrată – calea către performanță”, susținut de către Radu Cocean, lector univ. dr. în cadrul Departamentului de Marketing al Facultății de Științe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB Cluj-Napoca, workshop-ul „Indicatori de Performanță: Măsurare, învățare și optimizare”, facilitat de către Raluca Vintilă, Instructional Design & E-Learning Coordinator în cadrul The KPI Institute, respectiv workshop-ul „Criteriile de performanță, evaluarea și îmbunătățirea performanței angajaților”, susținut de către Andreea Vecerdea, Head of Performance Management Office și Trainer în cadrul The KPI Institute.

CMPRO 2014

Conferința s-a încheiat cu simularea de business Friday Night at the ER, moderată de către Andrei Mora, Customer Engagement Specialist în cadrul The KPI Institute. Friday Night at the ER este un joc care simulează administrarea unui spital timp de 24 de ore. Scopul său este să testeze și să stimuleze gândirea sistemică a participanților, precum și capacitatea acestora de a lucra în echipă, respectiv de a lua de a lua decizii în cadrul unui sistem complex.

Această a patra ediție a Conferinței Managementul Performanței în România a oferit un mediu propice, interactiv și profesionist în vederea împărtășirii de cunoștințe, bune practici și experiențe relevante domeniului.

În cifre, ediția din acest an poate fi rezumată astfel:

  • 1 Masterclass susținut de un expert cu peste 25 de ani de experiență în domeniu;
  • 3 Module structurate care au tratat managementul performanței pe trei nivele distincte;
  • 3 Workshop-uri pe trei teme specifice: strategie, KPIs, performanța angajaților;
  • 12 sesiuni de prezentări;
  • 3 paneluri de discuții;
  • 1 simulare de business – Friday Night at the ER.

Conferința Managementul Performanței în România 2014, organizată la Sibiu de către compania Acumen Integrat, în parteneriat cu The KPI Institute, și-a propus și în acest an să transcendă granițele teoretice, pășind în zona aplicată, oferind informații de interes participanților, din prisma experiențelor acestora în ceea ce privește implementarea unui sistem de managementul performanței în cadrul organizațional.

Adăugați un comentariu

Adresa Dvs. de email nu va fi publicată.Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii.

*

NOUTĂȚI