LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Deschise » Certificare Profesională: Îmbunătățirea Performanței

Certificare Profesională: Îmbunătățirea Performanței

Prezentare Curs Managementul Performantei Managementul Performanței în Aprovizionare-Logistică Prezentare Curs Managementul Performantei Prezentare Curs Managementul Echipei Prezentare Curs Managementul Performantei in Logistica

INTRODUCEREIntroducere

Luarea de decizii pe baza datelor, întreprinderea inițiativelor potrivite și învățarea din rezultatele obținute se pot dovedi a fi o provocare, în special în gestionarea unor contexte specifice. Cursul reprezintă o bază solidă pentru îmbunătățirea performanței înregistrate în diferite scenarii, prin crearea unei arhitecturi bine definite, care cuprinde instrumente, procese și tehnici relevante.

Acest curs de formare prezintă cei 6 piloni care trebuie aplicați pentru a asigura o îmbunătățire a performanţei, începând cu analiza și raportarea datelor, continuând cu procesul de luare a deciziilor și management al inițiativelor, și terminând cu procesul de învățare și stabilire a unei culturi organizaționale.

Acești piloni sunt aplicați în 12 scenarii diferite cu scopul de a exersa procesul de îmbunătățire a performanței în diverse contexte: contextul organizațional – la nivel de companie, departament și angajat, contextul relației cu partenerii de afaceri – furnizori, respectiv în ceea ce privește operațiunile – procese, proiecte și managementul calității.
Prin înscrierea la acest curs, participanții vor dobândi atât cunoştinţele teoretice, cât și experiența practică necesară pentru luarea deciziilor corecte în vederea îmbunătățirii performanţei.

BENEFICIIGo Top Button

  • Dobândirea unei perspective clare asupra provocărilor întâlnite în procesul de îmbunătățire a performanței și a metodelor de abordare a acestora;
  • Dobândirea de cunoștințe privind dezvoltarea și menținerea unui sistem funcțional de îmbunătățire a performanței;
  • Cunoașterea modului de construire a unei culturi a performanței;
  • Exersarea procesului de îmbunătățire a performanței în 9 scenarii diferite;
  • Recunoaștere internațională a competenţelor prin obținerea unui certificat profesional în domeniu.

Obiective de învățare

  • Înțelegerea arhitecturii Sistemului de Managementul Performanței;
  • Dobândirea unei perspective asupra bunelor practici de monitorizare și raportare a Indicatorilor Cheie de Performanță;
  • Exersarea întâlnirilor de revizuire a performanței și de analiză a datelor;
  • Sistematizarea procesului de monitorizare a inițiativelor implementate prin abordarea obiectivelor stabilite;
  • Descoperirea elementelor de succes în construirea unei culturi orientate asupra performanței;
  • Exersarea procesului de îmbunătățire a performanței în 12 scenarii diferite.

5 motive pentru a participa

  • Cunoașterea modului de gestionare a performanței slabe;
  • Exersarea procesului de îmbunătățire a performanței în diferite contexte;
  • Descoperirea unei experiențe de învățare inovatoare;
  • Recunoașterea cunoștințelor și competențelor în domeniu prin obținerea certificatului oferit de către The KPI Institute;
  • Acces Premium la platforma indicatorideperformanta.ro și la alte resurse care vor facilita procesul de învățare continuă.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Ziua 1- Concepte de bază privind îmbunătățirea performanței

Cadrul Sistemului de Management al Performanței

  • Arhitectura Sistemului de Management al Performanței;
  • Importanța implementării unui Sistem de Management al Performanței;
  • Guvernanța Sistemului de Management al Performanței;
  • Nivelurile Sistemului de Management al Performanței;
  • Instrumentele Sistemului de Management al Performanței.

Scenarii de îmbunătățire a performanței

  • Nivele: îmbunătățirea performanței organizaționale, îmbunătățirea performanței divizionale, îmbunătățirea performanței departamentale, îmbunătățirea performanței la nivel de angajat;
  • Capabilități: îmbunătățirea performanței proiectelor, îmbunătățirea performanței proceselor, îmbunătățirea performanței calității, îmbunătățirea performanței serviciului de relații clienți;
  • Stakeholderi: îmbunătățirea performanței furnizorilor, îmbunătățirea performanței JV, îmbunătățirea performanței Conducerii, îmbunătățirea performanței personale.

Analiza datelor

  • Dimensiuni ale calității datelor;
  • Niveluri de analiză a datelor;
  • Tehnici de analiză a datelor.

Raportarea datelor

  • Compilarea rapoartelor de performanță;
  • Reguli de vizualizare și structurare a rapoarte structurate;
  • Canale de comunicare a rapoartelor de performanță.

Agenda2

Ziua 2 – Pilonii procesului de îmbunătățire a performanței

Procesul de luare a deciziilor

  • Ședințele de revizuire a performanței;
  • Procesul de luare a deciziilor;
  • Follow-up eficient după ședințele de revizuire a performanței.

Managementul inițiativelor

  • Dezvoltarea Portofoliului de Inițiative;
  • Funcțiile formularului de documentare a inițiativelor;
  • Procesul de documentare a inițiativelor;
  • Monitorizarea inițiativelor implementate.

Învățare și îmbunătățire

  • Ciclul de viață al Managementului de Performanță – Evoluția;
  • Revizuirea strategiei;
  • Recalibrarea Sistemului de Management al Performanței;
  • Modele de maturitate pentru evaluarea capabilităților organizaționale
  • Modelul de maturitate pentru Îmbunătățirea Performanței.

Construirea unei culturi orientate spre performanță

  • Managementul schimbării;
  • Managementul performanței angajaților;
  • Gradul de implicare a angajaților;
  • Exemple de sisteme de bonusare;
  • Gamification.

Agenda3

Ziua 3 – Îmbunătățirea performanței în practică

Nivele

  • Îmbunătățirea performanței organizaționale;
  • Îmbunătățirea performanței divizionale;
  • Îmbunătățirea performanței departamentale;
  • Îmbunătățirea performanței la nivel de angajat;

Capabilități

  • Îmbunătățirea performanței proiectelor;
  • Îmbunătățirea performanței proceselor;
  • Îmbunătățirea performanței calității;
  • Îmbunătățirea performanței serviciului de relații clienți;

Stakeholderi

  • Îmbunătățirea performanței furnizorilor;
  • Îmbunătățirea performanței JV;
  • Îmbunătățirea performanței Conducerii;
  • Îmbunătățirea performanței personale.

INCLUZIUNIGo To Top Button

1. Materiale de curs

Participanții vor primi o copie printată și o copie electronică a suportului de curs, precum și un document cu exercițiile rezolvate pe parcursul celor trei zile de curs;

2. Toolkit

Participanții vor primi Toolkit-ul de Management al Performanței care cuprinde Arhitectura Sistemului de Management al Performanței, Starea Dorită de Evoluție, Harta Strategiei, Dashboard și Scorecard, Portofoliul de Inițiative, formularul de documentare a Indicatorilor Cheie de Performanță, formularul de documentare a inițiativelor;

3. Abonament Premium

Participanții vor primi un abonament Premium timp de 6 luni pe platforma indicatorideperformanta.ro unde putea accesa peste 7.000 de exemple de Indicatori Cheie de Performanță. Totodată, ei vor primi raportul „Top 10 KPIs în 2012” și, la alegere, unul din rapoartele „Top 25 KPIs în 2013”.

4. Un raport de cercetare din seria „Top 25 Indicatori Cheie de Performanță”.

PARTICIPANȚIGoTop

Profesioniști interesați de îmbunătățirea performanței

Antreprenorii, analiștii și profesioniștii din diferite domenii, interesați de îmbunătățirea performanței, vor dobândi cunoștințele necesare pentru o mai bună înțelegere a procesului. De asemenea, aceștia vor dobândi recunoaștere profesională în domeniu prin obținerea certificatului profesional oferit de către The KPI Institute. Acesta este un curs interactiv, cu un număr important de exerciții, studii de caz și exemple din practică. Oportunitatea de networking și șansa de a împărtăși cunoștințe și experiențe reprezintă o experiență unică de învățare.

Profesioniști din top/middle/lower management 

Profesioniști din top/middle/lower management și organizațiile din care aceștia provin, indiferent de aria lor de expertiză, vor descoperi în „Certificare Profesională: Îmbunătățirea Performanței” un curs practic și interactiv. De asemenea, cursul oferă instrumentele și resursele de bază necesare pentru o implementare eficientă a sistemului de îmbunătățire a performanței în cadrul organizației. Prin împărtășirea de bune practici în domeniu, participanții și formatorul pot veni cu soluții la provocările întâlnite în context organizațional.

Specialiști în managementul performanței

Pentru profesioniștii care ocupă funcții precum manager de strategie, manager de performanță sau arhitect de performanță este esențial să poată face dovada competențelor și cunoștințelor în domeniu prin obținerea unei certificări profesionale. Această categorie de profesioniști utilizează deja anumite practici, a implementat deja anumite standarde, procese și instrumente de vizualizare a datelor, însă trebuie să își dezvolte capacitatea de identificare a oportunităților de îmbunătățire a acestora. De asemenea, specialiștii au la rândul lor nevoie de exemple de bune practici în domeniu, iar cursul reprezintă soluția ideală pentru a învăța de la formator, dar și de la ceilalți participanți.

FACILITATORGoTop

facilitator

Raluca Vintilă este Instructional Design and E-learning Coordinator în cadrul diviziei europene The KPI Institute, autoritatea globală în domeniul Indicatorilor de Performanță (KPIs).

Licențiată în științe Administrative, precum și Relații Internaționale și Studii Europene, a urmat și absolvit programe masterale în domeniile Formarea Formatorilor și Administrație-Management Public. Studiile universitare au fost complementate cu 7 stagii de practică în instituții publice și private din țară și din străinătate, majoritatea având ca obiectiv principal analiza și dezvoltarea organizațională.

Raluca activează în domeniul training-ului și al dezvoltării personale de peste 3 ani. Este interesată de managementul performanței și susținătoare a metodelor interactive de învățare. Subiectele de training abordate sunt:

  • Comunicare și vorbire în public
  • Setarea de obiective
  • Lucrul în echipă
  • Dezvoltarea creativității
  • Leadership
  • Interculturalism
  • Managementul proiectelor
  • Metode și tehnici de livrare a training-urilor
  • Construirea training-urilor

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREGo To Top Button

Înainte de începerea cursului

Această etapă este menită să asigure o tranziție înspre cursul propriu-zis. Pentru o experiență de

învățare eficientă, participanții trebuie să parcurgă următorii pași:

  • Identificarea nevoilor: chestionar de identificare a nevoilor de învățare, pentru a vă putea oferi o experiență de învățare relevantă și adaptată nevoilor dvs.;
  • Chestionar de evaluare a cunoștințelor: chestionar ce vă determină nivelul actual de cunoștințe;
  • Calendar și îndrumare: document care prezintă pașii de urmat pentru maximizarea procesului de învățare;
  • Prezentare pe forum: spațiu online de introducere și prezentare a participanților;
  • Exprimarea așteptărilor: împărtășiți așteptările în ceea ce privește cursul, pe forum;
  • Webinar: vizualizați webinarul „Depășirea provocărilor majore în măsurarea performanței”;
  • Lectură de studiu: o serie de documente de parcurs pentru a înțelege mai bine conținutul cursului;
  • Activitate – reflectați la provocările Îmbunătățirii Performanței întâlnite în diferite scenarii și propuneți 3 acțiuni care ar putea fi adoptate pentru a îmbunătăți performanța.

Cursul propriu-zis

Cursul propriu-zis, care durează trei zile, este menit să faciliteze procesul de învățare bazat pe experiență și să asigure un nivel ridicat de interactivitate. Exercițiile utilizate pentru a susține dezvoltarea competențelor variază de la identificarea conceptelor la analiza aprofundată a studiilor de caz. Procesul de învățare presupune:

  • Aplicarea conceptelor prin intermediu exercițiilor practice;
  • Analiza studiilor de caz și identificarea de soluții;
  • Utilizarea de modele pentru a lucra eficient cu instrumentele de îmbunătățire a performanței;
  • Împărtășirea de experiențe și bune practici;
  • Crearea unei rețele de profesioniști în îmbunătățirea performanței;
  • Evaluarea constantă a cunoștințelor prin chestionare menite să pregătească participanții pentru evaluarea finală.

După terminarea cursului

Procesul de învățare continuă și după terminarea cursului propriu-zis. Pentru a continua procesul de învățare, participanții trebuie să parcurgă următoarele etape:

  • Plan de acțiune: dezvoltați un plan de acțiune care să includă activitățile și inițiativele pe careintenționați să le implementați în cadrul companiei, după finalizarea cursului de formare;
  • Discuții pe forum: inițiați o discuție și contribuiți la o discuție inițiată de către un alt participant;
  • Prezentare în cadrul companiei: realizați și susțineți o scurtă prezentare PowerPoint prezentând colegilor cunoștințele pe care vi le-ați dobândit pe durata cursului;
  • Lectură de studiu: parcurgeți o serie de resurse pentru a vă extinde cunoștințele legate de Îmbunătățirea Performanței;
  • Jurnal de învățare: reflectați asupra celor 3 etape de învățare și completați un jurnal privind experiența de învățare.

EVALUAREGo To Top Button

Procesul de certificare este finalizat doar în momentul în care parcurgeți toate cele trei etape ale experienței de învățare. Veți primi:

  • Certificatul de participare: în urma parcurgerii celor 3 zile de curs;
  • Diploma de Certificare Profesională Îmbunătățirea Performanței: după ce ați promovat cu succes toate cele 3 etape ale experienței de învățare.

Vă încurajăm să urmăriți obținerea titlului de Certificare Profesională Îmbunătățirea Performanței, careatestă abilitățile și cunoștințele ce aparțin domeniului Managementului Performanței.

LOCAȚIEGo To Top Button

Cluj-Napoca

CONTACTGo To Top Button

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Email: office@acumenintegrat.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 742 521 817

DATĂGo To Top Button

17-19 nov. 2016

Dată desfăşurare

3 nov. 2016

Early bird

10 nov. 2016

Dată limită înscrieri

INVESTIȚIEGo To Top Button

  • Taxă participare:
    650 Euro + TVA*
  • Reduceri:
    500 Euro + TVA** înscrierea și plata realizate cu două săptămâni înainte de curs
    450 Euro + TVA*** înscrierea a doi sau mai mulți participanți din aceeași organizație/clienți Acumen Integrat

TESTIMONIALEArrowToggle

„ S-a desfășurat în mod profesionist cu prezentarea datelor într-un mod interesant și obiectiv. ”
Carmen Barbu , CFR Călători

„ Un curs interesant, constructiv, cu multe informatii utile. ”
Ariclia Butnariu, CFR Călători

„ Curs util, care organizează și standardizează procedurile și modul de a acționa într-o companie. ”
Georgiana Murg, Berg Computers

RESURSEGo To Top Button

resurse
  • Infografic Indicatori Cheie de Performanță;
  • Raportul „Managementul Performanței în 2013”;
  • Video doodles: „Ce este Sistemul de Management al Performanței?”, „Ce este un Dashboard?”, „Ce este un Scorecard?”;
  • Alte resurse: Articole, cărți, studii de caz, documentare și videoclipuri pe tema Managementului Performanței.

FAQsGo To Top Button

În curs de dezvoltare.

Data

17-19 nov. 2016

Locaţie

Cluj-Napoca

Taxă de participare

650 Euro+TVA*

Reduceri

500 Euro +TVA**
450 Euro + TVA***

Cazare

La curs se asigură toate materialele necesare, prânzul, pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusă în taxa de participare. Pentru tarife preferenţiale la cazare, vă rugăm să ne contactaţi.

Contact

office@acumenintegrat.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 742 521 817

Contactaţi-ne
Doresc să fiu contactat pentru mai multe informaţii

Nume*
E-mail*
Telefon
Subiect*
Mesaj*

Broșură Curs

NOUTĂȚI