LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Deschise » Certificare Profesională Indicatori Cheie de Performanță (KPIs) 3

Certificare Profesională Indicatori Cheie de Performanță (KPIs) 3

Certificare Profesională Indicatori Cheie de Performanță (KPIs)

Prezentare-Certificare-KPI1 Prezentare-Certificare-KPI2 Prezentare-Certificare-KPI3 Prezentare-Certificare-KPI4 Prezentare-Certificare-KPI5

INTRODUCEREIntroducere curs

Cursul oferă participanţilor oportunitatea de a învăţa să dezvolte şi să utilizeze Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) conform Cadrului de Management al Indicatorilor Cheie de Performanţă, dezvoltat de către The KPI Institute, autoritatea globală în lucrul cu Indicatorii Cheie de Performanță.

Cursul conține o combinație unică de know-how, deoarece pe parcursul ultimilor 6 ani, The KPI Institute:

  • a livrat cursul în 20 de țări;
  • a dezvoltat peste 150 de Dashboard-uri și Scorecard-uri;
  • a revizuit peste 1000 de rapoarte de performanță din 125 de țări;
  • a format peste 1250 de profesioniști;
  • a documentat peste 20 000 de KPIs în 16 arii funcționale și 25 de industrii.

Pentru a obţine certificarea în Indicatori Cheie de Performanță, participanţii trebuie să se prezinte la cursul de 3 zile, la sfârşitul căruia vor susţine un examen.

BENEFICIIGo Top Button

  • Perspective de învățare de la cel mai amplu proiect de cercetare în domeniul KPIs;
  • Înțelegerea selecției și folosirii KPIs la nivel de organizație, departament și angajat;
  • Exersarea utilizării KPIs în studii de caz și exerciții aplicate;
  • Acces la resurse și instrumente relevante pentru subiect;
  • Utilizarea a peste 30 de instrumente în măsurarea performanței pentru a folosi eficient KPIs;
  • Recunoașterea profesională internațională pe baza competențelor obținute în urma certificării.

Obiective de învățare
La finalul cursului veți putea să:

  • Utilizați instrumentele de măsurare a performanței pentru a folosi eficient KPIs;
  • Înțelegeți procesul de documentare a KPIs și de colectare a datelor;
  • Dezvoltați bune practici în activarea, raportarea și vizualizarea KPIs;
  • Dobândiți competențele necesare realizării unei hărți cu KPIs;
  • Dezvoltați o gândire sistemică la nivel de implementare a KPIs.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Ziua 1:
Introducere în lumea Indicatorilor Cheie de Performanță (KPIs)

  • Provocări în măsurarea performanței;
  • Valoarea adăugată de KPIs;
  • Revizuirea terminologiei de managementul performanței;
  • Metrici – KPIs – KRIs – Modele analitice;
  • Teorii de management privind performanța.

Pilonii arhitecturii KPI

  • Viziune globală interdisciplinară și sistemică;
  • Harta conceptuală pentru cadrul de management al KPIs;
  • Stadiile ciclului de viață a KPIs;
  • Scenarii de utilizare a KPIs;
  • Toolkit-ul pentru arhitectura KPIs;
  • Harta competențelor arhitectului de KPIs.

Selecția KPIs

  • Tipologia KPI;
  • Surse de KPIs relevanți;
  • Pregătirea selecției de KPIs;
  • Tehnici de selecție a KPIs.
Agenda2

Ziua 2:
Documentarea KPIs

  • Funcții ale formularului de documentare a KPIs;
  • Design-ul formularului de documentare a KPIs;
  • Procesul de documentare a KPIs;
  • Procesul stabilirii țintelor;
  • Ținte în practică;
  • Provocări în stabilirea de ținte pentru KPIs.

Vizualizarea datelor: Dezvoltarea de KPI Dashboards și Scorecards

  • Recomandări în vizualizarea datelor;
  • Grafice frecvent utilizate în practică;
  • KPI toolkit: Balanced Scorecard;
  • KPI toolkit: Dashboard;
  • KPI toolkit: Performance Healthogram;
  • În practică: Exemple de rapoarte de performanță, Dashboards, Scorecards.

Colectarea și raportarea datelor

  • Procesul de colectare a datelor;
  • Tehnici și instrumente de activare a KPIs;
  • Compilarea rapoartelor de performanță;
  • Nivele de analiză a KPIs;
  • Tehnici de analiză a afacerii;
  • Evaluarea performanței și luarea deciziilor;
  • Managementul inițiativelor.
Agenda3

Ziua 3:
Facilitatori în managementul KPIs: Software, hardware, comunicare

  • Prezentarea pieței de software pentru KPIs;
  • Prezentarea pieței de hardware pentru KPIs;
  • Comunicarea strategiei;
  • Comentarii despre managementul performanței.

Generarea de valoare prin utilizarea KPIs

  • Dezvoltarea capabilității de măsurare a performanței organizaționale;
  • Modelul de Maturitate a Măsurării Performanței;
  • Construirea unei culturi organizaționale orientate spre performanță.

Evaluare

  • Revizuirea conținutului cursului;
  • Întrebări și răspunsuri: discuție liberă;
  • Instrucțiuni despre test;
  • Test de Certificare KPIs;
  • Distribuirea diplomelor.

INCLUZIUNIGo To Top Button

coperta-slideuri-curs

✔ Suport de curs
Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de notițele de curs în care se lucrează exercițiile pe parcursul celor 3 zile, în format Excel.

coperta-slideuri-curs

✔ Toolkit
Participanții vor primi toolkitul de Managementul Performanței, care cuprinde Arhitectura Sistemului de Managementul Performanței (SMP), Starea Dorită de Evoluție, Harta Strategiei, Scorecard, Dashboard, Portofoliul de Inițiative, formularele de documentare a indicatorilor și inițiativelor, procesul de menținere a SMP, atât în format editabil cât și non-editabil.

luna

✔ Abonament Premium 6 luni
Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.
De asemenea, aceștia vor avea acces la raportul „Top 10 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”.

luna

✔ Alte resurse
Participanții vor primi Infograficul The KPI Institute despre Indicatori Cheie de Performanță, care prezintă succint bune practici în lucrul cu indicatorii. De asemenea, cursanților le vor fi puse la dispoziție și alte resurse specifice managementului performanței.

PARTICIPANȚIGo To Top Button

La cursurile noastre au participat persoane din organizații ca:

emag-logo

omv-petrom-logo

cez-romania-logo

apa-nova

Cine ar trebui să participe la curs?

Persoane interesate de managementul performanței
Antreprenori, analiști și profesioniști din orice domeniu interesați de managementul performanței, vor dobândi cunoștințele necesare înțelegerii domeniului și recunoașterea profesională a competențelor obținute în urma certificării, recunoaștere oferită de The KPI Institute. Un aspect important al cursului este interactivitatea, tradusă printr-un număr ridicat de exerciții, studii de caz și exemple din practică. Oportunitatea de networking și împărtășirea cunoștințelor/experiențelor personale formează o experiență unică de învățare, care ajută la deprinderea mai facilă a abilităților de management al performanței.

Persoanele din top/middle/lower management
Persoanele din top/middle/lower management, indiferent de domeniul de expertiză, și organizațiile din care acestea fac parte, vor fi fericite să descopere din Cursul de Certificare Indicatori Cheie de Performanță (KPIs) un curs practic, care le oferă instrumentele și resursele necesare unei mai bune implementări a sistemului de management în cadrul companiilor. Oportunitatea de networking și împărtășirea experiențelor din propriile organizații reprezintă o experiență de învățare foarte utilă. Împărtășirea de bune practici atât din partea participanților cât și a trainerului poate oferi soluții la provocările existente în companii.

Specialiști în domeniul managementului performanței
Pentru persoanele care lucrează în domeniul managementului performanței, ocupând poziții de Manager de Strategie, Manager de Performanță sau Arhitect de Performanță, este importantă obținerea unei certificări care să ateste nivelul cunoștințelor și abilităților deținute. Pentru specialiști, nevoia de o mai mare rigoare în lucrul cu indicatorii este una dintre cele mai importante pe care Cursul de Certificare Indicatori Cheie de Performanță (KPIs) o adresează. Aceștia utilizează deja în cadrul companiilor anumite practici, au implementat anumite procese și instrumente, însă au nevoie să verifice dacă ceea ce fac este la nivelul standardelor, și astfel, să identifice oportunități de îmbunătățire. Specialiștii au nevoie de exemple de bune practici din domeniu, iar cursul este un bun prilej de învățare, nu numai de la facilitator – care aduce în discuție propria experiență, dar și de la ceilalți participanți, ocupanți ale unor poziții similare, în alte organizații.

FACILITATORGo to top button

Raluca-Vintila
Cercetător în Management în cadrul INTEGERPERFORM, divizia europeană a The KPI Institute.

Raluca Vintilă ocupă funcția de Cercetător în Management în cadrul INTEGERPERFORM, divizia europeană a The KPI Institute, autoritatea globală în domeniul Indicatorilor de Performanță (KPIs).

Licențiată în Științe Administrative, precum și Relații Internaționale și Studii Europene, a urmat și absolvit programe masterale în domeniile Formarea Formatorilor și Administrație-Management Public. Studiile universitare au fost complementate cu 7 stagii de practică în instituții publice și private din țară și din străinătate, majoritatea având ca obiectiv principal analiza și dezvoltarea organizațională.

Este Alumna AIESEC București, organizaţie internaţională în care a activat mai mult de 2 ani cu contribuţii în zona de training, managementul calității şi resurse umane. În acest context și-a dezvoltat abilitățile de trainer în programe de învățare cu participanți internaționali.

Raluca activează în domeniul trainingului și al dezvoltării personale de peste 3 ani. Este interesată de managementul performanței și susținătoare a metodelor interactive de învățare. Subiectele de training abordate sunt:

  • Comunicare și vorbire în public
  • Setarea de obiective
  • Lucrul în echipă
  • Dezvoltarea creativității
  • Leadership
  • Interculturalism
  • Managementul proiectelor
  • Metode și tehnici de livrare a training-urilor
  • Construirea training-urilor

Despre training, în cifre:

  • Sesiuni de training în anul 2013: 32
  • Număr de ore petrecute în sala de training: 168
  • Număr aproximativ de participanți: 2139

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREArrowToggle

Cursul de Certificare în Indicatori Cheie de Performanță oferă participanților un context al învățării experiențiale, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Aplică în mod direct conceptele învățate prin prisma exercițiilor;
  • Analizează studii de caz și identifică soluții pentru provocările întâmpinate;
  • Utilizează template-uri pe care ulterior le pot personaliza pentru a răspunde propriilor nevoi organizaționale;
  • Contribuie cu propriile experiențe, împărtășindu-și bune practici din domeniu;
  • Fac parte dintr-un proces de autoevaluare ex-ante și ex-post a cunoștințelor dobândite de-a lungul cursului.

EVALUAREArrowToggle

Testul de certificare durează 40 de minute, iar numărul de puncte necesare obținerii certificării este de 50, dintr-un număr de maximum 75 de puncte care se pot obține. În eventualitatea în care un participant nu obține minimul de puncte necesare promovării testului de certificare, există posibilitatea unei testări online, pe platforma elearning.acumenromania.ro. Participanții au la dispoziție un număr de 3 încercări adiționale și o perioadă de 1 an de zile de la data finalizării cursului pentru a obține certificarea.

LOCAȚIEGo to Top button

Hotel InterContinental,
Nr. 4 Bulevardul Nicolae Bălcescu,
București, România
+40-21-3102020

bucharest.reservations@ihg.com
http://www.ihg.com/intercontinental/hotels/gb/en/bucharest/buhha/hoteldetail

DATĂArrowToggle

03 Decembrie

Dată desfăşurare

19 Noiembrie

Early bird

26 Noiembrie

Dată limită înscrieri

INVESTIȚIEArrowToggle

  • Taxă participare:
    1100 Euro+TVA*
  • Reduceri:
    800 Euro +TVA** înscrierea și plata realizate cu două săptămâni înainte de curs
    700 Euro + TVA*** înscrierea a doi sau mai mulți participanți din aceeași organizație/clienți Acumen Integrat

CONTACTArrowToggle

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

TESTIMONIALEArrowToggle

„Pleci de la acest curs cu o strategie închegată pe care o poți aplica direct în organizație.”
Diț Luminița, Human Resources Manager, Lapp Insulators

„Interesant, util, aplicabil și necesar.”
Crăciun Irina, HR Director, Romelectro

„Este un curs foarte util. După participare, mi-am format niște idei mult mai structurate decât înainte. Îmi va fi folositor cu siguranță.”
Streaja Andreia, Junior Expert Performance, OMV Petrom

RESURSEArrowToggle

• Resurse Complementare I
Webinarul „Înțelegerea Indicatorilor Cheie de Performanță”, oferit de către Acumen Integrat, în parteneriat cu The KPI Institute, a oferit informații utile cu privire la rolul indicatorilor cheie de performanță, legătura dintre metrici: KPIs, Indicatori Cheie de Risc (KRIs) și modele analitice (Analytics), precum și standardizarea KPIs și valoarea adăugată de aceștia.

• Resurse Complementare II
Arhitectura sistemului de management al performanței este o reprezentare grafică a tuturor componentelor sistemului de management al performanței care există în cadrul organizației. Scopul principal este de a avea o imagine clară asupra legăturilor care există între diferitele componente ale sistemului.

FAQsArrowToggle

1. Care este valoarea adăugată adusă de Certificarea în Indicatori Cheie de Performanță?

Cursul de Certificare în Indicatori Cheie de Performanță este unic prin natura subiectului tratat și durata de desfășurare. Programul educațional oferit este cel mai amplu proiect de cercetare în domeniul KPIs, iar trainerii care facilitează cursul dețin cunoștințele și experiența necesare unei abordări complexe a domeniului, cu exemple din practică. Participanții vor dobândi o recunoaștere profesională a competențelor obținute în urma certificării, recunoaștere oferită de The KPI Institute, autoritatea globală în lucrul cu indicatorii.

2. Este necesară o pregătire înainte de participarea la curs?

Participarea la curs nu este restricționată de pregătirea în prealabil sau de cercetare în domeniu. Prima sesiune din cadrul cursului este dedicată introducerii conceptelor de bază și familiarizării cu acestea, asigurând o bază comună de cunoștințe tuturor participanților.

3. Cum intru în posesia materialelor de curs și a celorlalte incluziuni?

Fiecare participant va primi prin email prezentarea cursului și un document Excel cu resurse utile în timp de 3 zile de la data finalizării cursului. Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro timp de 6 luni va fi acordat începând cu a doua zi de curs.

4. Există și alte materiale utile pe care le pot utiliza pentru pregătirea mea profesională continuă?

Ca follow-up al cursului, fiecare participant va primi acces la o serie de resurse relevante în domeniu. Materialele puse la dispoziție, linkurile disponibile la fiecare sesiune de curs, dar și linkurile adiționale către resurse recomandate de citit reprezintă suficiente oportunități de învățare, care să asigure o pregătire continuă. De asemenea, pentru menținerea la zi cu noutățile din domeniul managementului performanței, se recomandă accesarea blogului: www.indicatorideperformanta.ro/blog .

5. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

Data

03 Decembrie

Locaţie

Hotel InterContinental, nr.4, Bulevardul Nicolae Bălcescu,
București, România

Taxă de participare

1100 Euro+TVA*

Reduceri

800 Euro +TVA**
700 Euro + TVA***

Cazare

La curs se asigură toate materialele necesare, prânzul, pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusă în taxa de participare. Pentru tarife preferenţiale la cazare, vă rugăm să ne contactaţi.

Persoană de contact

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

Contactaţi-ne
Doresc să fiu contactat pentru mai multe informaţii

Nume*
E-mail*
Telefon
Subiect*
Mesaj*

Alte ediţii 2014

01-03 Octombrie 2014
București, Romania

04-06 Noiembrie 2014
Sibiu, Romania

Broșură Curs

catalog-de-cursuri

Testimoniale

„Stilul de a livra training-ul a sprijinit angajarea membrilor echipei în discuții de grup atât despre cele mai bune practici în ceea ce privește aspectele teoretice cheie, cât și foarte multe oportunități de a lucra practic cu indicatorii cheie de performanță.
Feedback-ul primit de la restul echipei, de asemenea, a subliniat aplicabilitatea cursului și caracterul abordabil al trainerului. Aștept cu mare nerăbdare colaborările noastre viitoare.”

Cristina Botea, Head of Planning & Performance Monitoring, HSSE Department, OMV Petrom

NOUTĂȚI