LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Deschise » Implementarea Programelor de Managementul Succesiunii

Implementarea Programelor de Managementul Succesiunii

Implementarea Programelor de Managementul Succesiunii

Implementarea Programelor de Managementul Succesiunii

Managementul-Succesiunii1 Managementul-Succesiunii2 Managementul-Succesiunii3 Managementul-Succesiunii4 Managementul-Succesiunii5

INTRODUCEREIntroducere curs

Organizațiile ce acordă importanță managementului succesiunii și investesc în dezvoltarea angajaților asigură continuitatea afacerii, îmbunătățesc performanța, câştigă implicarea angajaților și dezvoltă un „parteneriat” cu oamenii potriviți.
Managementul succesiunii nu tratează subiectul despre talentele de care organizația are nevoie acum, ci despre „proiectarea” talentului, a cunoștințelor, a aptitudinilor și a competențelor necesare în viitor. Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfășoară pe parcursul unei zile.

BENEFICIIGo Top Button

  • Clarificarea și înțelegerea conceptelor cheie de managementul succesiunii;
  • Înţelegerea planificării succesiunii în poziţii cheie şi pregătirea corespunzătoare a oamenilor pentru a-şi afirma abilităţile;
  • Selectarea și implementarea celor mai bune metode și instrumente pentru măsurarea performanței și a potențialului angajaților;
  • Identificarea angajaților cu potențial și oferirea de oportunități de dezvoltare a carierei pentru a le permite să progreseze și să preia un set mai larg de sarcini;
  • Participarea la simulări de identificare a metricilor succesiunii şi dezvoltare a planurilor de carieră.

Obiective de învățare
La finalul cursului veți putea să:

  • Implementați cele mai bune metode și instrumente pentru măsurarea performanței și a potențialului angajaților;
  • Recrutați oameni cu competențe potrivite pentru a ocupa roluri cheie apelând la un sistem de management al succesiunii cu o viziune mai largă;
  • Dezvoltați programe de managementul succesiunii;
  • Identificați interesele și obiectivele de carieră;
  • Creați un plan de carieră și dezvoltare.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Ziua 1:
Dezvoltarea programelor de managementul succesiunii

Discuție: Provocările managementului succesiunii

  • Definirea managementului succesiunii;
  • Managementul succesiunii și managementul performanței;
  • Managementul succesiunii vs. planificarea succesiunii;
  • Managementul succesiunii vs. planificarea forței de muncă;
  • Identificarea succesorilor („talent pipeline”).

Planificarea carierei – Managementul succesiunii din perspectiva angajaților

Exercițiu: Cum se aliniază acest curs cu obiectivele carierei?

  • Identificarea intereselor și a obiectivelor de carieră;
  • Identificarea și măsurarea competențelor;
  • Crearea planului de carieră și dezvoltare;
  • Urmărirea oportunităților de dezvoltare.

Template-uri: planul de carieră, planul de dezvoltare.

Evaluarea talentelor și analiza talentelor

Studiu de caz | Exercițiu

  • Instrumente pentru evaluarea talentelor: 9-Box;
  • Metode de evaluare a performanței și a potențialului;
  • Proiectarea direcțiilor de carieră;
  • Dezvoltarea leadership-ului.

Template-uri: 9-Box, exemple de furnizori și instrumentele lor

Planificarea managementului succesiunii

Exercițiu: Identificarea succesorilor

  • Îmbinarea nevoilor de personal cu abilități individuale;
  • Stakeholderi în managementul succesiunii și rolurile lor;
  • Viziunea de ansamblu asupra managementului succesiunii („succession management roadmap”);
  • Calendarul managementului succesiunii;
  • Măsurarea impactului eforturilor în managementul succesiunii;

Template-uri: succession management roadmap, calendar, KPIs.

INCLUZIUNIGo To Top Button

coperta-slideuri-curs

✔ Suport de curs
Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de notițele de curs în care se lucrează exercițiile, în format Excel.

coperta-slideuri-curs

✔ Resurse în domeniu
Participanții vor primi un set de resurse, care cuprinde exemple IPM Roadmap, template-uri pentru managementul performanţei individuale, 5B în managementul succesiunii, Career pathing, etape în procesul de managementul succesiunii, stabilirea obiectivelor şi a competenţelor, metrici privind managementul succesiunii.

luna

✔ Abonament Premium 1 lună
Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.
De asemenea, aceștia vor avea acces la raportul „Top 10 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”.

luna

✔ Alte resurse
Participanții vor primi Infograficul The KPI Institute despre Indicatori Cheie de Performanță, care prezintă succint bune practici în lucrul cu indicatorii.

PARTICIPANȚIGo To Top Button

La cursurile noastre au participat persoane din organizații ca:

compa-logo

romstal-logo

electroalfa-logo

Cine ar trebui să participe la curs?

Persoanele interesate de managementul succesiunii
Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestui curs este oportunitatea de a învăța și primi recunoaștere pentru cunoștințele și abilitățile de gestionare a talentului pentru pozițiile cheie din cadrul companiei. Profesioniști din orice domeniu și alte persoane interesate de managementul succesiunii vor dobândi cunoștințele necesare pentru a identifica persoanele potrivite și a asigura candidați bine pregătiți pentru a prelua poziții cheie. Abordarea cursului se bazează pe oferirea de exemple, studii de caz și exerciții practice, ce formează o experiență unică de învățare.

Persoanele din top/middle/lower management
Persoanele din top/middle/lower management, indiferent de domeniul de expertiză interesate de realizarea managementului succesiunii în echipa sau departamentul lor, și organizațiile din care acestea fac parte, vor fi fericite să descopere modalități ingenioase pentru asigurarea și dezvoltarea talentului necesar pozițiilor cheie. Cursul asigură înțelegerea instrumentelor și resursele necesare pentru o implementare cu succes a unui sistem de management al succesiunii. Oportunitatea de networking și împărtășirea experiențelor din cadrul propriilor organizații reprezintă o experiență de învățare foarte utilă. Împărtășirea de bune practici atât din partea participanților cât și a trainerului poate oferi soluții la provocările existente în organizații.

Specialiști în domeniul resurselor umane
Pentru persoanele care lucrează în domeniul resurselor umane, ocupând poziții de Consultant Resurse Umane, Specialist în Resurse Umane, Manager sau Partener Resurse Umane, este importantă obținerea unei recunoașteri a cunoștințelor în ceea ce privește managementul succesiunii. Managementul succesiunii este un proces care are loc inevitabil în organizații, însă în multe cazuri abordarea nu este standardizată și nu există procese bine definite. Pentru o mai mare eficiență în alocarea talentului este necesară o abordare strategică și riguroasă a acestui fenomen. Acest curs va oferi specialiștilor instrumentele și metodologia necesare pentru implementarea cu succes a sistemului de management al succesiunii. De asemenea, participanții au ocazia să descopere bune practici în domeniu de la alți specialiști, care activează în alte organizații..

FACILITATORGo to top button

Raluca-Vintila
Cercetător în Management în cadrul INTEGERPERFORM, divizia europeană a The KPI Institute.

Raluca Vintilă ocupă funcția de Cercetător în Management în cadrul INTEGERPERFORM, divizia europeană a The KPI Institute, autoritatea globală în domeniul Indicatorilor de Performanță (KPIs).

Licențiată în Științe Administrative, precum și Relații Internaționale și Studii Europene, a urmat și absolvit programe masterale în domeniile Formarea Formatorilor și Administrație-Management Public. Studiile universitare au fost complementate cu 7 stagii de practică în instituții publice și private din țară și din străinătate, majoritatea având ca obiectiv principal analiza și dezvoltarea organizațională.

Este Alumna AIESEC București, organizaţie internaţională în care a activat mai mult de 2 ani cu contribuţii în zona de training, managementul calității şi resurse umane. În acest context și-a dezvoltat abilitățile de trainer în programe de învățare cu participanți internaționali.

Raluca activează în domeniul trainingului și al dezvoltării personale de peste 3 ani. Este interesată de managementul performanței și susținătoare a metodelor interactive de învățare. Subiectele de training abordate sunt:

  • Comunicare și vorbire în public
  • Setarea de obiective
  • Lucrul în echipă
  • Dezvoltarea creativității
  • Leadership
  • Interculturalism
  • Managementul proiectelor
  • Metode și tehnici de livrare a training-urilor
  • Construirea training-urilor

Despre training, în cifre:

  • Sesiuni de training în anul 2013: 32
  • Număr de ore petrecute în sala de training: 168
  • Număr aproximativ de participanți: 2139

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREGo to Top Button

Cursul de „Managementul Succesiunii” oferă participanților un context al învățării practice, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Adaugă plus valoare discuțiilor de grup prin contribuțiile propriilor experiențe;
  • Se implică activ și explorează domeniul prin prisma exercițiilor;
  • Aplică direct conceptele analizate în contextul studiilor de caz;
  • Își autoevaluează cunoștințele atât înainte, cât și după parcurgerea conținutului.

EVALUAREGo to Top button

La finalul zilei, participanții primesc un test pentru evaluarea cunoștințelor dobândite la curs. Testul constă în 20 de întrebări iar punctajul maxim ce poate fi obținut este 20 de puncte. Pentru a primi diploma de recunoaștere a competențelor în acest domeniu, punctajul minim este de 10 puncte.

LOCAȚIEGo to Top button

Hotel Grand Plaza București,
Calea Dorobantilor 5-7, Sector 1,
București, România
(+4021) 201 5000
(+4021) 201 1888
sales@hojoplaza.ro
reservations@hojoplaza.ro
http://www.hojoplaza.ro/

DATĂArrowToggle

28 Noiembrie

Dată desfăşurare

14 Noiembrie

Early bird

21 Noiembrie

Dată limită înscrieri

INVESTIȚIEArrowToggle

  • Taxă participare:
    185 Euro+TVA*
  • Reduceri:
    165 Euro + TVA** înscrierea cu două săptămâni înainte de curs
    145 Euro + TVA*** înscrierea a doi sau mai mulți participanți din aceeași organizație/clienți Acumen Integrat

CONTACTArrowToggle

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

TESTIMONIALEArrowToggle

„Recomand participarea la acest curs întrucât este un segment relativ puțin cunoscut și aplicat în domeniul HR din România. Implementarea acestui concept [managementul succesiunii] ajută la evitarea problemelor legate de fluctuația ridicată a personalului.”
Mioara Albu, șef Departament Resurse Umane, Compa

„Recomand cursul tuturor firmelor care doresc să implementeze managementul succesiunii. Agenda oferă informații noi și metode de aplicare a managementului succesiunii.”
Ana-Andreea Ghenie, Specialist Formare, Compa

„Cursul include noțiuni introductive legate de managementul succesiunii, este un program optim structurat și cu un plus de valoare.”
Nadia Părpăluță, Manager Resurse Umane, Electroalfa Internațional

RESURSEArrowToggle

Cei 5 B ai managementului succesiunii și Matrices 9 BOX
Alte resurse:

  • Hanson, E. (2012),Talent Reviews and High-Potential Identification
  • Jacobs, D. (2012), McDonald’s Recipe for Success Brought New CEO to the Table, Forbes
  • Lamoureu, K., Campbell, M. and Smith, R. (2009), High Impact Succession Management
  • PageUp People (2009), Succession Planning & Management in Tough Economic Times
  • Annie E. Casey Foundation (2008), Building Leaderful Organizations

FAQsArrowToggle

1. Care este scopul managementului succesiunii?

Managementul succesiunii are ca scop alinierea strategiei organizației pe termen lung şi mediu cu interesele şi aspiraţiile de carieră ale angajaţilor. Astfel, un grup de angajaţi talentați, care sunt capabili şi flexibili, vor fi pregătiți să preia roluri diverse. Iar pentru că preluarea poziției poate fi atât pe termen scurt cât și pe termen lung, este recomandat ca numărul succesorilor talentați să fie mai mare decât numărul pozițiilor cheie. De asemenea, prin managementul succesiunii se limitează costurile de recrutare şi selecție, este influenţată pozitiv profitabilitatea prin îmbunătățiri marginale în performanța unui angajat cheie şi are un impact pozitiv asupra brandului de angajator.

2. Cum intru în posesia materialelor de curs sau a incluziunilor?

Fiecare participant va primi prin email prezentarea cursului și un excel cu resurse utile în 3 zile de la finalizarea cursului. Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro, timp de 1 lună va fi acordat începând cu a doua zi după finalizarea acestuia.

3. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

4. Care este următorul pas al dezvoltării mele profesionale după participarea la acest curs?

Experiența de învățare generată în cadrul acestui curs poate fi complementată cu valoarea adăugată a cursurilor precum: Implementarea şi optimizarea programelor de implicare emoţională a angajaţilor (employee engagement), Criteriile de performanţă, evaluarea şi îmbunătăţirea performanţei angajaţilor, Integrarea proceselor de managementul talentelor.

5. De ce este diferit acest curs?

Între elementele diferențiatoare ale acestui curs se numără o serie de exerciții și studii de caz ce adresează situații specifice din domeniu, facilitând înțelegerea participanților în contextul învățării experiențiale.

Data

28 Noiembrie

Locație

Hotel Grand Plaza,Calea Dorobantilor 5-7, Sector 1,
București, România

Taxă de participare

185 Euro + TVA*

Reduceri

165 Euro + TVA**
145 Euro + TVA***

Cazare

La curs se asigură toate materialele necesare, prânzul, pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusă în taxa de participare. Pentru tarife preferenţiale la cazare, vă rugăm să ne contactaţi.

Persoană de contact

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

Contactaţi-ne
Doresc să fiu contactat pentru mai multe informaţii

Nume*
E-mail*
Telefon
Subiect*
Mesaj*

Broșură Curs

catalog-de-cursuri

Testimoniale

„Am apreciat acest curs pentru modul în care a fost prezentată importanța proceselor aprovizionare-logistică, în structura unei companii. Performanța unei companii nu poate fi realizată la cel mai înalt nivel dacă nu sunt implicați în aceste procese atât furnizorii cât și clienții, aspect care a fost foarte bine explicat în curs.”

Diana Iusco, Manager al sistemelor de management al calității, Green Sofa

NOUTĂȚI