LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Deschise » Managementul Performanței în Marketing: Indicatori de Performanță, Scorecard și Dashboard

Managementul Performanței în Marketing: Indicatori de Performanță, Scorecard și Dashboard

Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri

INTRODUCEREIntroducere

Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfășoară pe parcursul unei zile. Acesta urmărește ca participanții să cunoască sistemul structurat de managementul performanţei al departamentului de marketing, cu ramificații la nivel strategic, operațional sau individual, să reușească să optimizeze operațiile departamentului de marketing, să înțeleagă complexitatea utilizării indicatorilor de performanță în marketing.

BENEFICIIGo Top Button

Beneficii

  • Cunoașterea sistemului de managementul performanței;
  • Înțelegerea rolului instrumentelor de managementul performanței: Starea Dorită de Evoluție și Harta Strategiei departamentului de marketing;
  • Cunoașterea indicatorilor cheie de performanță incluși într-un Scorecard, respectiv Dashboard de performanță a departamentului de marketing;
  • Propunerea de inițiative de îmbunătățire care să fie incluse în portofoliul de inițiative specifice departamentului de marketing;
  • Identificarea rolului Balanced Scorecard.

Obiective de învățare

La finalul cursului veți putea să:

  • Utilizați Indicatorii Cheie de Performanță în marketing;
  • Analizați managementul performanței la nivel strategic, operațional și individual;
  • Aplicați în practică principalele instrumente folosite pentru managementul performanței în marketing: analiza SWOT, matricea BCG, Hărțile de poziționare;
  • Dezvoltați un catalog de KPIs specifici pentru Marketing;
  • Utilizați Marketing Dashboard ca instrument esențial al managementului performanței operaționale în cadrul organizației.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Managementul performanței în marketing

Provocări și aspecte cheie ale îmbunătățirii performanței în departamentul de marketing

  • Înțelegerea cadrului general de management și măsurare a performanței;
  • Analiza managementului performanței la nivel strategic, operațional și individual;
  • Aplicarea principalelor instrumente folosite pentru managementul performanței în Marketing: analiza SWOT, matricea BCG (Boston Consulting Group), hărțile de poziționare.
  • Mind Mapping: Provocări majore în activitățile departamentului de Marketing (brainstorming).

Dezvoltarea unui sistem de management al performanței în departamentul de marketing

  • Simulare: Utilizarea practică a unui sistem de management al performanței bazat pe Balanced Scorecard.
  • Abordare integrată a managementului performanței în departamentul de Marketing: de la strategie la rezultate;
  • Arhitectura sistemului de management al performanței în departamentul de Marketing – analiza componentelor sistemului și a corelațiilor dintre acestea;
  • Marketing Scorecard – componentă esențială a sistemului de management al performanței în departamentul de Marketing.
  • Studii de caz: Întâlnirea de monitorizare a performanței în departamentul de Marketing și stabilirea inițiativelor de îmbunătățire.

Indicatorii Cheie de Performanță (KPIs) și Marketing Dashboard

  • Exercițiu de grup: Identificarea celor mai importanți 5 KPIs pentru procesul de Marketing.
  • KPIs – instrumente de măsurare a performanței;
  • Dezvoltarea unui catalog de KPIs pentru Marketing: selecția, documentarea și comunicarea indicatorilor;
  • Marketing Dashboard – instrument esențial al managementului performanței operaționale în cadrul organizației.
  • Activitate de grup: Analiza unui exemplu completat de Marketing Dashboard.

Sfaturi pentru îmbunătățirea performanței departamentului de Marketing folosind KPIs

  • Sfaturi pentru optimizarea performanței departamentului de Marketing;
  • Revizuirea materialelor de curs;
  • Folosirea în practică a template-urilor principale pentru îmbunătățirea performanței departamentului de Marketing;
  • Aplicarea în organizații a conceptelor învățate la curs;
  • Întrebări și răspunsuri; discuție liberă.

INCLUZIUNIGo To Top Button

Suport de curs

Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de fișele de lucru utilizate pe durata cursului.

Abonament Premium 1 lună

Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.

De asemenea, aceștia vor avea acces la alegere la unul din rapoartele „Top 25 KPIs în 2010”.

Alte resurse

Participanții vor primi Infograficul despre Indicatori Cheie de Performanță, realizat de către The KPI Institute, care prezintă succint bune practici în lucrul cu indicatorii.

PARTICIPANȚIGoTop

La cursurile noastre au participat persoane din organizații ca:

participanți-logo
participanți-logo2

Persoane interesate de managementul performanței

Cursul se adresează persoanelor interesate de măsurarea și evaluarea performanţei în departamentul de marketing și care doresc să înţeleagă atât structura unui sistem de managementul performanței în domeniu, cât și caracteristicile acestuia. Unul dintre principalele beneficii ale acestui curs este oportunitatea de a învăța de la experţi în domeniu despre modalităţile de dezvoltare a unui sistem de management în marketing. Cursul se bazează pe oferirea de exemple, studii de caz și exerciții practice, ce formează o experiență unică de învățare.

Persoanele din top/middle/lower management

Persoanele din top/middle/lower management, indiferent de domeniul de expertiză, interesate de măsurarea și evaluare a performanței, dar și de descoperirea unei abordări structurate și de bune practici în implementarea unui sistem de management al performanței pentru departamentul de marketing. Cursul asigură înțelegerea instrumentelor și resurselor necesare pentru implementarea cu succes a unui astfel de sistem. Oportunitatea de networking și împărtășirea experiențelor din cadrul propriilor organizații reprezintă o experiență de învățare foarte utilă pentru participanţi.

Specialiști în marketing

Cursul oferă directorilor, managerilor, coordonatorilor sau specialiştilor de marketing responsabili de măsurarea performanţei în departamentul de marketing, posibilitatea de a optimiza operaţiile acestui departament şi să înțeleagă complexitatea utilizării indicatorilor de performanță în marketing. Pornind de la procesele și instrumentele deja utilizate, participanții se pot întoarce în organizații cu o viziune mult mai clară despre cum ar trebui să funcționeze un sistem de management al performanței și cum pot îmbunătății arhitectura existentă.

FACILITATORGoTop

facilitator

Magda Grama

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREGo To Top Button

Cursul „Managementul Performanței în Marketing: Indicatori de Performanță, Scorecard și Dashboard” oferă participanților un context al învățării experiențiale, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Aplică în mod direct conceptele învățate cu ajutorul exercițiilor;
  • Analizează studii de caz şi interpretează rezultatele;
  • Contribuie cu propriile experiențe, împărtășindu-și bune practici din domeniu;
  • Fac parte dintr-un proces de evaluare pentru a verifica cunoștințele dobândite.

EVALUAREGo To Top Button

La finalul zilei, participanții primesc un test de evaluare a cunoștințelor dobândite la curs. Testul constă în 20 de întrebări, iar punctajul maxim ce poate fi obținut este 20 de puncte. Pentru a primi diploma de recunoaștere a competențelor în acest domeniu, punctajul minim este de 10 puncte.

LOCAȚIEGo To Top Button

Hotel Grand Plaza București
Calea Dorobanților 5-7
Sector 1, București, România
(+4021) 201 5000
(+4021) 201 1888
reservations@hojoplaza.ro
http://www.hojoplaza.ro/

CONTACTGo To Top Button

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Email: office@acumenintegrat.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 742 521 817

DATĂGo To Top Button

13 Iunie

Dată desfăşurare

31 Mai

Early bird

7 Iunie

Dată limită înscrieri

INVESTIȚIEGo To Top Button

  • Taxă participare:
    185 Euro + TVA*
  • Reduceri:
    160 Euro + TVA** înscrierea și plata realizate cu două săptămâni înainte de curs
    140 Euro + TVA*** înscrierea a doi sau mai mulți participanți din aceeași organizație/clienți Acumen Integrat

TESTIMONIALEArrowToggle

„Dacă eşti preocupat să cuantifici contribuţia marketingului la rezultatele companiei, acesta e cursul pe care trebuie să-l urmezi. Aici vei găsi instrumentele pe baza cărora vei reuşi nu doar să creşti performanţa departamentului tău, dar şi să o evaluezi concret.”
Rada Teioşanu, Fost Marketing Manager | Brinel

RESURSEGo To Top Button

resurse

În curs de dezvoltare.

FAQsGo To Top Button

1. Care este valoarea adăugată oferită de acest curs?

Înțelegerea sistemului structurat de managementul performanţei al departamentului de marketing şi evaluarea în mod corect a performanţei acestuia reprezintă câteva dintre avantajele participării la acest curs. Participanţii au posibilitatea de a împărtăşi experienţe şi bune practici în cadrul activităţilor de grup şi a exerciţiilor.

2. Cum intru în posesia materialelor de curs sau a incluziunilor?

Fiecare participant va primi prin email incluziunile în timp de 3 zile de la finalizarea cursului.
Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro, timp de 3 luni va fi acordat începând cu a doua zi după finalizarea cursului.

3. Este necesară o pregătire înainte de participarea la curs?

Participarea la curs nu este restricționată de pregătirea în prealabil sau de cercetare în domeniu. Prima sesiune din cadrul cursului este dedicată introducerii conceptelor de bază și familiarizării cu acestea, asigurând o bază comună de cunoștințe tuturor participanților.

4. Există și alte materiale utile pe care le pot utiliza pentru pregătirea mea profesională continuă?

Ca follow-up al cursului, fiecare participant va primi acces la o serie de resurse relevante în domeniu. Materialele puse la dispoziție, linkurile disponibile la fiecare sesiune de curs, dar și linkurile adiționale către resurse recomandate de citit reprezintă suficiente oportunități de învățare, care să asigure o pregătire continuă. De asemenea, pentru menținerea la zi cu noutățile din domeniul managementului performanței, se recomandă accesarea blogului:www.indicatorideperformanta.ro/blog

5. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

Data

13 Iunie

Locaţie

Hotel Grand Plaza București
Calea Dorobanților 5-7
Sector 1, București, România
(+4021) 201 5000
(+4021) 201 1888
reservations@hojoplaza.ro
http://www.hojoplaza.ro/

Taxă de participare

185 Euro+TVA*

Reduceri

160 Euro +TVA**
140 Euro + TVA***

Cazare

La curs se asigură toate materialele necesare, prânzul, pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusă în taxa de participare. Pentru tarife preferenţiale la cazare, vă rugăm să ne contactaţi.

Contact

office@acumenintegrat.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 742 521 817

Contactaţi-ne
Doresc să fiu contactat pentru mai multe informaţii

Nume*
E-mail*
Telefon
Subiect*
Mesaj*

 
NOUTĂȚI