LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Deschise » Online Marketing

Online Marketing

Prezentare curs Comunicarea de Marketing Prezentare curs Comunicarea de Marketing Prezentare curs Comunicarea de Marketing Prezentare curs Comunicarea de Marketing Prezentare curs Comunicarea de Marketing

INTRODUCEREIntroducere

Tehnologia influențează geografia, marketingul de tip „word of mouth” părăsește spațiul fizic pentru social media, Google și mediile sociale deschid mereu noi frontiere, iar un nou mix de marketing sprijină conștientizarea și credibilitatea brandului. Prezența online crește reputația brandului, iar social media extinde sfera de influență a acestuia. Interesul pentru formare în domeniul SEO a luat avânt în ultimii cinci ani, odată cu creșterea cererii pentru cunoștințe în domeniu de către angajatori. Astfel, o abilitate dorită a devenit una necesară. Instrumentele de marketing se extind, iar marketerii sunt încurajați să dezvolte noi competențe. Modulul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul a două zile.

BENEFICIIGo Top Button

  • Înțelegerea funcționalităților SEO și folosirea instrumentelor și tehnicilor SEO;
  • Înțelegerea realizării corespunzătoare a SEO pentru a crește posibilitatea de a fi găsit în motoarele de căutare;
  • Înțelegerea nevoii de comunicare online, a noțiunilor și temelor specifice marketingului online;
  • Identificarea strategiei, obiectivelor şi resurselor necesare pentru marketingul online;
  • Evidențierea canalelor eficiente de promovare online;
  • Dezvoltarea de capabilități în marketing online;
  • Prezentarea unor modele și surse utile, care să inspire demersurile viitoare;
  • Consolidarea cunoștințelor în domeniu și completarea surselor de autoinformare;
  • Învățarea prin analiza unor situații concrete, studii de caz din România.

Obiective de învățare

  • Înțelegeți tehnicile de optimizare pentru Google și pentru utilizatori;
  • Faceți diferența dintre SEO și SEM și cum să vă îmbunătățiți prezența online prin intermediul SEO;
  • Realizați o optimizare internă a unui site;
  • Monitorizați informațiile de pe un site;
  • Îmbunătățiți și dezvoltati site-ul prin intermediul motoarelor de căutare SEO.
  • Folosiți marketingul online în promovarea afacerii, a unui produs, serviciu sau brand;
  • Promovați în mediul online și să analizați rezultatele;
  • Folosiți canale eficiente de promovare online;
  • Formulați și să trimiteți un newsletter;
  • Promovați un eveniment în mediul online.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Cum obții linkuri?

  • Principii generale;
  • Metode de obținere a linkurilor;
  • Anatomia unui link;
  • Ce e un link bun?
  • Personalizarea paginii de eroare 404;
  • Generarea de rapoarte pentru linkuri;
  • Analiză: Linkuri site-uri companii cursanți.

Optimizarea internă a unui site

  • Principii generale;
  • Meta title și meta description;
  • Cuvinte cheie;
  • URL-uri;
  • SEO pentru imagini;
  • Studii de caz: Site-uri companii cursanți.

Cum structurezi informația pe un site?

  • Procedura generală;
  • Dimensiune, duplicări, relevanță, engaging;
  • Ierarhie;
  • Exercții.

Agenda2

Ce este și ce nu este Internet marketingul?

  • Despre diferențiere în marketing, ca principiu general;
  • Scroll vs. Click – cum să faci un site?
  • SEO și PPC – promovare în mediul online și rezultate;
  • Studii de caz din România și de la nivel internațional.

Content Marketing

  • Cum scrii un text persuasiv?
  • Impactul folosirii adjectivelor, gerunziului, diatezei pasive vs. impactul folosirii verbelor active;
  • Cum scrii „Termeni și condiții” pe site? Cum faci politica de retur?
  • Cum scrii pagina „Despre noi”?
  • Exerciții.

Social media marketing

  • Principii generale;
  • Cum promovezi un eveniment în mediul online? (Facebook, Twitter, LinkedIn)
  • Studii de caz: Conturi rețele sociale.

Mail marketing

  • Principii generale;
  • Cum trimiți newslettere? (Subiect, bază de date, frecvență, avantaje)
  • Trimiterea de email-uri;
  • Soluții newsletter automate;
  • Studii de caz: Analiza de newlettere ale companiilor din care cursanți fac parte.

INCLUZIUNIGo To Top Button

1. Suport de curs
Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de fișele de lucru utilizate pe durata cursului.

2. Resurse în domeniu
Participanţii vor primi rapoartele Top 25 Web Analytics KPIs of 2011-2012 şi Top 25 KPIs pentru Marketing în 2010.

3. Abonament Premium 1 lună
Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.

4. Raportul „Top 10 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”.

PARTICIPANȚIGoTop

La cursurile noastre au participat persoane din organizații ca:

participanți-logo
participanți-logo2

Persoane interesate de SEO

Cursul se adresează persoanelor care doresc să își construiască sau să își îmbunătățească prezența online din diferite motive şi au nevoie să cunoască modalităţile de funcționare a motoarelor de căutare, precum şi principiile care stau la baza optimizării site-ului pentru motoarele de căutare. Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestui curs este oportunitatea de a învăța de la experţi în domeniu despre modalităţile de promovare online a unei pagini web. Cursul se bazează pe oferirea de exemple, studii de caz și exerciții practice, ce formează o experiență unică de învățare.

Persoane interesate de comunicarea de marketing online
Cursul se adresează persoanelor interesate să cunoască strategiile şi tehnicile de marketing online. Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestui curs este oportunitatea de a învăța de la experţi în domeniu despre modalităţile de promovare online a unui produs, a unui brand sau a unui serviciu. Cursul se bazează pe oferirea de exemple, studii de caz și exerciții practice, ce formează o experiență unică de învățare.

Specialiști în marketing

Cursul oferă directorilor, managerilor, coordonatorilor sau specialiştilor de marketing responsabili de promovarea site-ului companiei sau al clienţilor oportunitatea de a dobândi o înțelegere de ansamblu corectă asupra soluțiilor de optimizare. De asemenea, proprietarii de site-uri au posibilitatea de a se familiariza cu metodele de optimizare a unui site, iar marketerii care dețin cunoștințe teoretice de bază în SEO îşi pot îmbunătăți abilitățile practice în domeniu. Pornind de la procesele și instrumentele deja utilizate, participanții se pot întoarce în organizații cu o viziune mult mai clară despre cum ar trebui să acţioneze pentru a transforma într-un succes promovarea unui produs, serviciu, afacere sau brand.

FACILITATORGoTop

facilitator

Mihai Păculea este Specialist în Analiza și Raportarea Datelor în cadrul The KPI Institute, autoritatea globală în cercetare și educație privind Indicatorii Cheie de Performanță.

Activitatea sa de cercetare în domeniul Managementului Performanței a constat în documentarea și revizia a peste 500 de Indicatori Cheie de Performanță. Printre proiectele sale notabile se numără dezvoltarea unui curs de analiză a datelor, dezvoltarea unui model de maturitate a managementului performanței și îmbunătățirea sistemului de analiză a organizației privind rezultatele Indicatorilor Cheie de Performanță.

De asemenea, Mihai a efectuat mai multe studii de cercetare în domeniul Marketingului Online, concentrându-se pe intenția de cumpărare a clienților în mediul online și uzabilitatea paginilor web.

În calitate de formator, Mihai este certificat de către Autoritatea Națională pentru Calificări din România și de către organizația americană Association for Talent Development. În calitate de broker financiar certificat, a studiat analiza tehnică a obligațiunilor.

Mihai deține și o formare academică în Bănci, iar formarea sa este completată de certificarea internațională în Indicatori Cheie de Performanță, oferită de către The KPI Institute (aprilie 2014), respectiv particiaprea la o serie de seminare internaționale și simulări de business, ca de exemplu „Friday Night at the ER”, organizată în 2013 de către The KPI Institute.

În afară de documentarea și revizuirea de Indicatori Cheie de Performanță, activitatea sa de cercetare în Managementul Performanței și Dezvoltare Organizațională, Mihai publică și articole în domeniu în revista online Performance Magazine, respectiv pe platforma online www.smartkpis.com.

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREGo To Top Button

Cursul „Online marketing” oferă participanților un context al învățării experiențiale, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Aplică în mod direct conceptele învățate cu ajutorul exercițiilor;
  • Analizează studii de caz şi interpretează rezultatele;
  • Contribuie cu propriile experiențe, împărtășindu-și bune practici din domeniu;
  • Fac parte dintr-un proces de evaluare pentru a verifica cunoștințele dobândite.

EVALUAREGo To Top Button

La finalul cursului, participanții primesc un test de evaluare a cunoștințelor dobândite la curs. Testul constă în 20 de întrebări, iar punctajul maxim ce poate fi obținut este de 20 de puncte. Pentru a primi diploma de recunoaștere a competențelor în acest domeniu, punctajul minim este de 10 puncte.

LOCAȚIEGo To Top Button

București

CONTACTGo To Top Button

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Email: office@acumenintegrat.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 742 521 817

DATĂGo To Top Button

27-28 noiembrie

Dată desfăşurare

13 noiembrie

Early bird

20 noiembrie

Dată limită înscrieri

INVESTIȚIEGo To Top Button

  • Taxă participare:
    185 Euro + TVA*
  • Reduceri:
    165 Euro + TVA** înscrierea și plata realizate cu două săptămâni înainte de curs
    145 Euro + TVA*** înscrierea a doi sau mai mulți participanți din aceeași organizație/clienți Acumen Integrat

TESTIMONIALEArrowToggle

„Cursul a lămurit mai multe aspecte legate de optimizare, link-building. Informația a fost specifică, structurată, la subiect.”
Ioana Cebuc, Manager Marketing | Prisum International

„Abia aștept să aplic în companie informațiile acumulate.”
Ana-Maria Popa, Specialist Relații Sociale | Swiss Ecodent Clinic

„Cursul a fost foarte util. De aceste informații aveam nevoie în companie.”
Gabriela Fuior, Jr. Marketing Assistant | Alix Avien Cosmetics

„O idee excelentă de a organiza acest curs, care cu siguranță ajută în promovarea afacerii.”
Iuliana Mitu, Asistent Manager, Synevo

„Un curs cu informații de actualitate și cu aplicabilitate.”
Ioana Cebuc, Manager Marketing, Prisum International

„A fost un curs interactiv, în urma căruia am acumulat informații relevante practic.”
Andreea Enache, Junior Marketing Manager, Biogenis

RESURSEGo To Top Button

resurse

În curs de dezvoltare.

FAQsGo To Top Button

1. Care este valoarea adăugată oferită de acest curs?

Cunoaşterea modului de funcţionare a motoarelor de căutare, înţelegerea principiilor care stau la baza optimizării unui site şi aplicarea în mod corect a soluţiilor de optimizare a unui site reprezintă principalele avantaje ale participării la acestu curs. Participanţii au posibilitatea de a împărtăşi experienţe şi bune practici în cadrul discuţiilor de grup şi a exerciţiilor.

2. Cum intru în posesia materialelor de curs sau a incluziunilor?

Fiecare participant va primi prin email incluziunile în timp de 3 zile de la finalizarea cursului.
Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro, timp de 3 luni va fi acordat începând cu a doua zi după finalizarea cursului.

3. Este necesară o pregătire înainte de participarea la curs?

Participarea la curs nu este restricționată de pregătirea în prealabil sau de cercetare în domeniu. Prima sesiune din cadrul cursului este dedicată introducerii conceptelor de bază și familiarizării cu acestea, asigurând o bază comună de cunoștințe tuturor participanților.

4. Există și alte materiale utile pe care le pot utiliza pentru pregătirea mea profesională continuă?

În urma cursului, fiecare participant va primi un document cu literatura de specialitate recomandată. Pe lângă aceste articole, cărți și rapoarte de cercetare, participanții pot citi articole pe teme relevante în cadrul blogului:www.indicatorideperformanta.ro/blog

5. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

Data

27-28 noiembrie

Locaţie

București

Taxă de participare

185 Euro+TVA*

Reduceri

165 Euro +TVA**
145 Euro + TVA***

Cazare

La curs se asigură toate materialele necesare, prânzul, pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusă în taxa de participare. Pentru tarife preferenţiale la cazare, vă rugăm să ne contactaţi.

Contact

office@acumenintegrat.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 742 521 817

Contactaţi-ne
Doresc să fiu contactat pentru mai multe informaţii

Nume*
E-mail*
Telefon
Subiect*
Mesaj*

 
NOUTĂȚI