LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Interne

Cursuri Interne

Cursuri Interne

Descriere

Cursurile organizate în regim deschis pot fi accesate şi ca soluţii de cursuri interne. Orice subiect cuprins în cadrul acestui site poate fi adaptat pentru a răspunde nevoilor afacerii Dvs. Dorim să înţelegem nevoile de învăţare ale companiei Dvs. pentru a dezvolta soluţii de training personalizate care satisfac obiectivele Dvs. de afaceri.

Soluţiile de training intern combină experienţa Acumen Integrat obţinută în urma pregătirii participanţilor cu diferite profiluri profesionale, din diverse industrii, cu nevoile de pregătire ale organizaţiilor-client identificate în etapa de analiză.

Noi programe pe temele KPIs, managementul performanţei, strategie de business, managementul riscului, comunicare, management financiar, negociere, logistică şi aprovizionare, Business Intelligence (BI) pot fi personalizate.

Îmbrăţişăm oportunitatea de a discuta cu Dvs. despre iniţiativele de training şi dezvoltare. Dacă sunteţi interesat de un training intern, trimiteţi-ne un email pe office@acumenintegrat.com şi veţi primi o ofertă personalizată.

certificare-icon

CERTIFICĂRI

Certificare Profesională: Benchmarking
În contextul în care organizațiile caută mereu să își îmbunătățească calitatea proceselor, produselor și serviciilor, benchmarking-ul reprezintă una dintre cele mai bune soluții de găsire a unor idei inovatoare și a unor proceduri îmbunătățite în cadrul organizațional, prin implementarea de bune practici

Certificare Profesională: Performanța Serviciului de Relații Clienți
În contextul competitivității actuale a pieței, calitatea serviciilor de relații clienți ale unei companii poate determina loialitatea clienților și poate spori șansele de transformare a clienților în promotori ai companiei.

Certificare Profesională: Analiza Datelor
Scopul acestui curs este să ajute participanții să își îmbunătățească capacitatea de luare a deciziilor pe baza analizei datelor în cadrul companiei, permițându-le managerilor sau analiștilor de date să își contureze o perspectivă atât pe baza datelor calitative, cât și pe baza datelor cantitative.

Certificare Profesională: Managementul Performanței
Cursul reprezintă o bază solidă pentru îmbunătățirea performanței înregistrate în diferite scenarii, prin crearea unei arhitecturi bine definite, care cuprinde instrumente, procese și tehnici relevante.

Certificare Profesională: Vizualizarea Datelor
Participanții vor învăța în mod practic cum să comunice eficient utilizând reprezentări vizuale și să îmbunătățească eficacitatea raportării performanței, fapt care va duce la o mai bună înțelegere a datelor, și implicit, la luarea de decizii strategice mai inteligente într-un timp mult mai scurt.

Certificare Profesională: Indicatori Cheie de Performanță
Selectarea Indicatorilor Cheie de Performanță și colectarea datelor sunt considerate de către practicienii din întreaga lume ca fiind aspectele care pun cele mai multe dificultăți în lucrul cu Indicatorii Cheie de Performanță.

managementul-performantei-social-icon

MANAGEMENTUL PERFORMANȚEI

Indicatori de Performanţă: Măsurare, Învăţare, Optimizare
Cursul prezintă participanţilor informaţii despre identificarea, selecţia, documentarea KPI, crearea instrumentelor pentru monitorizarea/măsurarea performanţei, înţelegerea regulilor de vizualizare a datelor.

Indicatorii de Performanţă Asociaţi Proceselor ITIL (Service Management)
Datorită posibilităţii companiilor de a desfăşura activităţi la nivel internaţional, facilitate de internet, apar oportunităţi enorme. Totodată, apar şi provocări privind confidenţialitatea datelor, integritatea şi disponibilitatea acestora şi a serviciilor.

Evaluarea Performanţei Serviciilor IT
Pentru orice organizaţie este important să obţină valoare în urma fiecărei investiţii realizate. Acest lucru implică focus pe managementul performanţei şi eliminarea unor activităţi şi procese ce nu produc valoare adăugată. Nevoia organizaţiilor de a obţine valoare din investiţiile lor şi de a deveni proactive solicită atenţie şi asupra managementului performanţei în zona IT.

Managementul Performanţei în Call Center
Utilizarea KPIs în call center are o tradiţie lungă, ceea ce face ca această industrie să fie una dintre cele mai mature în ceea ce priveşte măsurarea performanţei. Datorită combinaţiei unice de oameni, procese şi tehnologii, call center-ele oferă un mediu ideal de utilizare a indicatorilor de performanţă.

Managementul Performanţei în Cabinete şi Centre Medicale: Indicatori de Performanţă, Scorecard şi Dashboard
Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul unei zile. Acesta urmăreşte ca participanţii să cunoască sistemul structurat de management al cabinetelor şi centrelor medicale, cu ramificaţii la nivel strategic, operaţional sau individual, să reuşească să optimizeze operaţiile şi poziţia concurenţiala în cadrul pieţei, să înţeleagă complexitatea utilizării indicatorilor de performanţă.

Managementul Performanţei Operatorilor Hotelieri: Indicatori de Performanţă, Scorecard şi Dashboard
Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul unei zile. Acesta urmăreşte ca participanţii să cunoască sistemul structurat de managementul performanţei al operatorilor hotelieri, să reuşească să optimizeze operaţiile şi poziţia concurenţială în cadrul pieţei, să înţeleagă complexitatea utilizării indicatorilor de performanţă.

resurse-umane-icon

RESURSE UMANE

Certificare Profesională: Managementul Performanței Angajaților
Acest curs este menit să clarifice în detaliu noțiunile de bază și oferă participanților instrumentele și tehnicile necesare implementării, îmbunătățirii și menținerii sistemului de management al performanţei în cadrul organizației.

Criteriile de Performanţă, Evaluarea şi Îmbunătăţirea Performanţei Angajaţilor
Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul a două zile şi oferă pregătire pentru a implementa în procesul de evaluare a angajaţilor iniţiative de evaluare noi sau pentru a aduce îmbunătăţiri celor existente.

Integrarea Proceselor de Managementul Talentelor
Pentru un management al talentelor eficient, dialogul dintre manager şi angajat necesită o atenţie constantă, mai ales prin prisma modalităţilor de a dezvolta şi menţine angajatul cu potenţial şi cu rezultate de performanţă înalte. Dacă în teorie e o iniţiativă simplă, în practică managerii constată că este destul de complicat de implementat.

Implementarea şi Optimizarea Programelor de Implicare Emoţională a Angajaţilor (Employee Engagement)
Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul unei zile şi oferă informaţii pentru înţelegerea factorilor care influenţează implicarea angajaţilor, etapelor măsurării implicării angajaţilor, proceselor pentru creşterea implicării angajaţilor.

Implementarea Programelor de Managementul Succesiunii
Organizaţiile ce acordă importanţă managementului succesiunii şi investesc în dezvoltarea angajaţilor asigură continuitatea afacerii, îmbunătăţesc performanţa, câştigă implicarea angajaţilor şi dezvoltă un „parteneriat” cu oamenii potriviţi.

Managementul Echipei
La intersecția dintre execuția strategiei organizaționale și valorificarea resurselor umane se află necesitatea dezvoltării competențelor de managementul echipelor. Acest curs vă pregătește pentru construirea și conducerea echipelor cu scopul obținerii performanțelor dorite.

Soluţii pentru Managementul Schimbării în Organizaţii
Cursul pregăteşte specialiştii HR, managerii de proiect şi liderii din organizaţii pentru a înţelege mai bine factorii care facilitează sau împiedică realizarea schimbărilor dorite. Programul include modalităţi de combatere a rezistenţei la schimbare şi a inerţiei organizaţionale, modele de schimbare, etape, planificarea acestora şi măsurarea impactului iniţiativelor de schimbare.

Certificare Profesională: Performanța Personală
Acest curs se constituie ca un program de formare interactiv cu o durată de trei zile, care ajută participanții să înțeleagă managementul performanței personale. Cursul se axează atât pe explicarea beneficiilor măsurării performanței personale, cât și pe clarificarea procesului de măsurare a performanței personale.

logistica-social-icon

LOGISTICĂ

Certificare Profesională: Performanța în Relația cu Furnizorii
Pe durata acestui curs, participanții se vor concentra asupra dezvoltării competențelor necesare pentru a înfrunta provocările pe care le presupune gestionarea unui lanț de aprovizionare complex.

Managementul Performanţei în Aprovizionare-Logistică
Managementul și măsurarea performanței în aprovizionarelogistică realizează premisele consolidării unor competențe care pot asigura un avantaj competitiv. Trecerea de la abordarea tradițională, axată pe măsurare pentru control la abordarea emergentă, bazată pe măsurare pentru îmbunătățire și angajament reprezintă trecerea de la evaluarea și controlul acțiunilor la managementul performanței.

Abordarea Strategică a Proceselor de Aprovizionare-Logistică
Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul a două zile. Acesta urmăreşte ca participanţii să-şi formeze competenţele necesare unei abordări eficiente a proceselor de aprovizionare-logistică.

management-social-icons

MANAGEMENT

Certificare Profesională: Planificare Strategică
Participanții vor afla care sunt principalele componente ale unei strategii și modul în care pot dezvolta un plan strategic prin aplicații practice, care conduc la o mai bună înțelegere a factorilor implicați în crearea strategiei, respectiv la luarea de decizii strategice mai inteligente într-un timp foarte scurt.

Elemente de Management Intercultural
Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul a două zile şi oferă pregătire participanţilor pentru a înţelege diferenţele culturale şi pentru a stimula dezvoltarea şi creativitatea în condiţii de diversitate.

balanced-scorecard-social-icon

BALANCED SCORECARD

Certificare Profesională: Sistem de Management al Performanței Bazat pe Balanced Scorecard
Sunt explorate cunoştinţele necesare pentru a crea şi implementa Balanced Scorecard şi clarificate arhitectura sistemului de management al performanţei, Harta Strategiei, Starea Dorită de Evoluţie, Scorecard-ul, etapele implementării BSC, managementul riscului, managementul iniţiativelor.

NOUTĂȚI