LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Interne » Comunicarea de Marketing și Relațiile Publice

Comunicarea de Marketing și Relațiile Publice

Comunicarea de Marketing și Relațiile Publice

Prezentare curs Comunicarea de Marketing Prezentare curs Comunicarea de Marketing Prezentare curs Comunicarea de Marketing Prezentare curs Comunicarea de Marketing Prezentare curs Comunicarea de Marketing

INTRODUCEREIntroducere curs

Cursul este structurat ca un program interactiv, care se desfășoară pe parcursul a două zile. Acesta urmărește ca participanții să cunoască informații legate de strategia și planul de comunicare, să își dezvolte abilități de măsurare și control al procesului de comunicare, să reușească să transforme într-un succes comunicarea cu agențiile de publicitate, relația cu presa și să își dezvolte abilitățile de prezentare, un punct esențial pentru orice comunicator.

BENEFICIIGo Top Button

  • Cunoașterea etapelor de creare a unei strategii de comunicare;
  • Realizarea planului de acțiuni;
  • Cunoașterea și înțelegerea instrumentelor de măsurare și control al procesului de comunicare;
  • Înțelegerea colaborării cu agențiile de publicitate;
  • Dezvoltarea abilităților de gestionare a relației cu presa;
  • Dezvoltarea abilităților de prezentare.

Obiective de învățare
La finalul cursului veți putea să:

  • Realizați și să implementați o strategie de marketing;
  • Vă dezvoltați competențe de gestionare a relațiilor cu mass-media;
  • Vă dezvoltați abilitățile de prezentare;
  • Creați un plan de acțiuni;
  • Planificați și să organizați un eveniment.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Ziua 1: Realizarea unei strategii de comunicare

  • Definirea obiectivelor;
  • Stabilirea tacticilor.

Realizarea și implementarea planului de acțiuni
Instrumente de măsurare și control

Comunicarea cu agențiile de publicitate

  • Conținutul brief-ului trimis către agenție;
  • Organizarea unui pitch;
  • Realizarea selecției agenției;
  • Modalități eficiente de lucru cu agențiile.
Agenda2

Ziua 2: Planificarea operațională de marketing

  • Eveniment corporate;
  • Eveniment destinat clienților;
  • Târg/expoziție.

Gestionarea relației cu presa

  • Redactarea unui comunicat de presă;
  • Redactarea răspunsurilor la solicitările jurnaliștilor;
  • Organizarea unei conferințe de presă.

Dezvoltarea abilităților de prezentare

INCLUZIUNIGo To Top Button

Comunicarea-de-marketing-și-relațiile-publice

✔ Suport de curs
Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de fișele în care se lucrează exercițiile pe parcursul cursului.

abonament-premium-trei-luni

✔ Abonament Premium 3 luni
Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.
De asemenea, aceștia vor avea acces la raportul „Top 10 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”

rapoartele-top-25

✔ Alte resurse
Participanții vor primi Infograficul despre Indicatori Cheie de Performanță, realizat de către The KPI Institute, care prezintă succint bune practici în lucrul cu indicatorii.

PARTICIPANȚIGo To Top Button

Cine ar trebui să participe la curs?

Persoane interesate de comunicarea de marketing și relațiile publice
Cursul se adresează persoanelor interesate să cunoască strategiile şi tehnicile de comunicare de marketing. Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestui curs este oportunitatea de a învăța de la experţi în domeniu despre modalităţile de măsurare şi control a procesului de comunicare cu agenţiile de publicitate şi de presă. Cursul se bazează pe oferirea de exemple, studii de caz și exerciții practice, ce formează o experiență unică de învățare.

Specialiști în marketing

Cursul oferă asistenţilor şi specialiştilor în marketing şi comunicare oportunitatea de a se familiariza cu strategiile şi instrumentele care intervin în procesul de comunicare de marketing şi de a înţelege modul de gestionare a relaţiei cu presa. Pornind de la procesele și instrumentele deja utilizate, participanții se pot întoarce în organizații cu o viziune mult mai clară despre cum ar trebui să acţioneze pentru a transforma într-un succes comunicarea de marketing.

FACILITATORGo to top button

Diana-Bota
Master în Strategii și Politici de Marketing și Management

Din decembrie 2012, Diana Bota este Market Development Representative la compania SDL, furnizor internațional de servicii și tehnologii de traduceri. Prin intermediul acestei poziții de vânzări, Diana utilizează printre altele, informațiile primite prin intermediul departamentelor de marketing și de comunicare, pentru a crește numărul de clienți ai companiei.

În perioada 2011 – 2012, Diana a fost Marketing Communications Specialist în cadrul companiei Brinel, unde s-a ocupat de partea de comunicare, PR și CSR. Unul dintre proiectele pe care le-a gestionat a fost Școala de Excelență Talent IT – un program adresat studenților care aspirau la o carieră în IT. De asemenea, a sporit numărul parteneriatelor cu organizațiile studențești în vederea dezvoltării profesionale a tinerilor și a dezvoltat proiecte în zona culturală, cum este parteneriatul Brinel cu Festivalul Internațional de Film Transilvania. În același timp, Diana a fost responsabilă de comunicarea cu mass-media privind activitățile și proiectele companiei Brinel.

Din 2007 până în 2011 Diana a fost Specialist Marketing în cadrul BT Asigurări și mai apoi, după procesul de rebranding al companiei, a ocupat aceeași functie în cadrul Groupama Asigurări. La BT Asigurări, Diana s-a ocupat de crearea identității vizuale pentru produsele din portofoliul companiei, a coordonat campania de promovare pentru asigurări auto și de locuințe și a gestionat activitățile de marketing pentru o parte din produsele companiei. În cadrul Groupama Asigurări, Diana a coordonat schimbarea identității vizuale a peste 300 de locații din întrega țară.

În aprilie 2009, Diana a înființat la Cluj IAA Young Professionals, fiind primă filială a IAA Young Professionals din afara capitalei. Diana a fost Președinte IAA Young Professionals Cluj până în ianuarie 2012. Organizația este dedicată formării și susținerii unei rețele dinamice de tineri profesioniști din marketing și comunicare.

Diana a absolvit în anul 2007 Secția de Comunicare și Relații Publice din cadrul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării (UBB) și a urmat cursurile de masterat ale Facultății de Științe Economice și Gestiune a Afacerilor, Strategii și Politici de Marketing și Management.

Pasiunea ei pentru marketing s-a conturat chiar inainte de a ști ce înseamnă în toata complexitatea lui, tocmai pentru că e un domeniu extrem de dinamic care îi oferă posibilitatea de a învăța zi de zi lucruri noi.

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREGo to top button

Cursul „Comunicarea de marketing și relațiile publice” oferă participanților un context al învățării experiențiale, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Aplică în mod direct conceptele învățate prin prisma exercițiilor;
  • Analizează studii de caz şi interpretează rezultatele;
  • Contribuie cu propriile experiențe, împărtășindu-și bune practici din domeniu;
  • Fac parte dintr-un proces de autoevaluare atât înaintea, cât şi la finalul cursului pentru a verifica cunoștințele dobândite.

EVALUAREArrowToggle

La finalul cursului, participanții primesc un test de evaluare a cunoștințelor dobândite la curs. Testul constă în 20 de întrebări, iar punctajul maxim ce poate fi obținut este de 20 de puncte. Pentru a primi diploma de recunoaștere a competențelor în acest domeniu, punctajul minim este de 10 puncte.

CONTACTArrowToggle

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

TESTIMONIALEArrowToggle

“Curs nou în oferta de cursuri”

RESURSEArrowToggle

• Resurse Complementare
În curs de desfășurare.

FAQsArrowToggle

1. Care este valoarea adăugată oferită de acest curs?

Cunoaşterea, înţelegerea şi aplicarea în mod corect a strategiilor şi tehnicilor de comunicare de marketing în vederea realizării unei comunicări de succes cu presa şi agenţiile de publicitate reprezintă principalele avantajele ale participării la acest curs. Participanţii au posibilitatea de a împărtăşi experienţe şi bune practici în cadrul discuţiilor de grup şi a exerciţiilor.

2. Cum intru în posesia materialelor de curs sau a incluziunilor?

Fiecare participant va primi prin email incluziunile în timp de 3 zile de la finalizarea cursului.
Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro, timp de 3 luni va fi acordat începând cu a doua zi după finalizarea cursului.

3. Este necesară o pregătire înainte de participarea la curs?

Participarea la curs nu este restricționată de pregătirea în prealabil sau de cercetare în domeniu. Prima sesiune din cadrul cursului este dedicată introducerii conceptelor de bază și familiarizării cu acestea, asigurând o bază comună de cunoștințe tuturor participanților.

4. Există și alte materiale utile pe care le pot utiliza pentru pregătirea mea profesională continuă?

În urma cursului, fiecare participant va primi un document cu literatura de specialitate recomandată. Pe lângă aceste articole, cărți și rapoarte de cercetare, participanții pot citi articole pe teme relevante în cadrul blogului: www.indicatorideperformanta.ro/blog.

5. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

Testimoniale

„Training-ul este o combinație perfectă între aspectele teoretice și practice și a reușit să lanseze întrebări și provocări chiar și unui specialist în managementul performanței. Prezentarea graduală, etapizată a informațiilor în cadrul training-ului și a studiilor de caz este cel mai important aspect pentru fiecare participant.”

Nicoleta Pulbere, Performance Manager – Continual Service Improvement, IT Global Solutions, OMV Petrom

NOUTĂȚI