LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Interne » Managementul performantei in departamentul de Resurse Umane: Indicatori de performanta, Scorecard si Dashboard

Managementul performantei in departamentul de Resurse Umane: Indicatori de performanta, Scorecard si Dashboard

Managementul performantei in departamentul de Resurse Umane: Indicatori de performanta, Scorecard si Dashboard

Data incepere curs15 Septembrie 2014

Locatie curs București, Romania

Facebook Share Button
GmailShare30x70
LinkedInShare30x70

Inscrieti-va acum

Cursuri in-house

INTRODUCEREIntroducere curs

Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfasoara pe parcursul unei zile.

BENEFICIIGo Top Button

  • Înțelegerea a ceea ce este Balanced Scorecard și cum ajută eforturile strategice;
  • Învățarea arhitecturii sistemului de managementul performanței, ce include și cum se creează;
  • Exersarea pregătirii bazelor Balanced Scorecard pe baza unui template dat;
  • Înțelegerea pașilor cheie urmărind procesul de desfășurare Balanced Scorecard și cum se folosește zi de zi;
  • Identificarea modurilor de conectare a utilizării Balanced Scorecard și a sistemului de managementul performanței cu alte arii cheie precum Leadership, Managementul Riscului și Management de Proiect.

AGENDAGo to top button

1. Înțelegerea sistemului de managementul performanței bazat pe Balanced Scorecard

Managementul Performanței și Balanced Scorecard

  • Ce este Balanced Scorecard?
  • Rolul Balanced Scorecard în contextul managementului performanței la nivel strategic;
  • Evoluția Balanced Scorecard, stadiul actual și tendințe;
  • Arhitectura Sistemului de Management al Performanței.

Analize: Gândirea de tip comandă și control vs. Gândirea sistemică

Arhitectura Sistemului de Management al Performanței bazat pe Balanced Scorecard

  • Starea Dorită de Evoluție (DSOE) – valori, misiune, factori generatori de valoare și viziune;
  • Harta Strategiei – obiectivele ca hartă a performanței;
  • Scorecard-ul de Performanță – echilibru și aliniere;
  • Portofoliul de Inițiative – transformarea priorităților în acțiune;
  • KPIs ca instrumente de management al performanței.

Discuție: Bune practici în design-ul Balanced Scorecard – revizuirea exemplelor.
Studiu de caz: Dezvoltarea Arhitecturii sistemului de management al performanței bazat pe Balanced Scorecard

  • Reprezentarea Arhitecturii BSC;
  • Formularea Stării Dorite de Evoluție;
  • Crearea Hărții Strategiei – gruparea și corelarea obiectivelor în funcție de perspective și teme;
  • Dezvoltarea Scorecard-ului de Performanță – definirea celor mai relevanți KPIs;
  • Completarea Portofoliului de Inițiative – identificarea și prioritizarea inițiativelor strategice.

Exercițiu: Personalizarea template-urilor Balanced Scorecard

  • Revizuirea template-urilor pentru Starea Dorită de Evoluție, Harta Strategiei, Scorecard-ul de Performanță și Portofoliul de Inițiative;
  • Documentarea componentelor Balanced Scorecard;
  • Întrebări și răspunsuri, sfaturi pentru procesul de documentare.

Discuție: Verificarea preliminară a output-urilor.

2. Implementarea/utilizarea unui sistem de managementul performanței bazat pe Balanced Scorecard
Procesul de implementare a Balanced Scorecard

  • Etapele implementării BSC;
  • Planificarea și punerea în practică a procesului de implementare;
  • Tehnologia ca factor de facilitare a implementării BSC.

Discuție: Verificarea preliminară a rezultatelor dobândite.

Generarea de valoare cu Balanced Scorecard

  • Colectarea datelor și activarea KPI;
  • Raportarea performanței cu ajutorul Balanced Scorecard;
  • Întâlnirile de evaluare a performanței;
  • Managementul inițiativelor;
  • Evaluarea și recalibrarea Balanced Scorecard.

Exercitiu: Identificarea inițiativelor în cadrul întâlnirilor de evaluare a Performanței.

Balanced Scorecard în practică – factori de succes și provocări

  • Integrarea cu alte sisteme ale organizației: bugetare, comunicare și evaluarea performanței
  • Balanced Scorecard și conceptul de Leadership;
  • Balanced Scorecard și Managementul Riscului;
  • Balanced Scorecard și Managementul Proiectelor.

Chestionar: Capcane în utilizarea Balanced Scorecard.

Aplicarea în organizații a cunoștințelor acumulate în timpul cursului

  • 10 sfaturi pentru implementarea și utilizarea inteligentă a Balanced Scorecard;
  • Aplicarea în organizații a cunoștințelor dobândite la curs;
  • Privire de ansamblu asupra cursului și concluzii;
  • Întrebări și răspunsuri; discuție liberă.

OBIECTIVE DE INVATAREGo to Top Button

La finalul cursului veți putea să:

  • Interpretați designul Balanced Scorecard și etapele implementării acestuia.
  • Dobândiți bune practici în dezvoltarea Balanced Scorecard.
  • Definiți cei mai relevanți KPIs pentru organizația din care faceți parte.
  • Identificați diferitele componente din Arhitectura Sistemului de Management al Performanței bazat pe BSC.
  • Corelați utilizarea BSC și a sistemului de managementul performanței cu alte domenii: Leadership, Managementul Riscului și Management de Proiect.

CUI I SE ADRESEAZAGo To Top Button

Cursul pregateste profesionisti in domeniul resurselor umane.

LOCATIEGo to Top button

Grand Plaza Bucharest Hotel

Howard Johnson Grand Plaza Bucharest Hotel is located in the very heart of the city center, overlooking the entire Bucharest, and offering guests breathtaking panoramic views.

5-7 Calea Dorobantilor, District 1,
Bucharest, 010551, Romania
(+4021) 201 5000
(+4021) 201 1888

sales@hojoplaza.ro
reservations@hojoplaza.ro
http://www.hojoplaza.ro/

DATAArrowToggle

15 septembrie

Dată desfăşurare

1 septembrie

Early bird

9 septembrie

Dată limită înscrieri

INVESTITIEArrowToggle

  • Taxă participare:
    TBA Euro+TVA
  • Reduceri:
    TBA Euro +TVA înscrierea și plata realizate până în 30 septmebrie
    TBA Euro + TVA înscrierea a doi sau mai mulți participanți din aceeași organizație/clienți Acumen Integrat

CONTACTArrowToggle

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Anca Andrieş
Marketing & Customer Engagement Specialist
Email: Anca.Andries@acumen.ro
Telefon: +40 369 426 934

TESTIMONIALEArrowToggle

„Trainigul a oferit un set de solutii utile pentru imbunatatirea performantei noastre. Simplu si util pentru planificare si evaluare.”

Liana Precup, Manager HR | Evozon Systems

FAQsArrowToggle

Q1. What is a KPI?
În curs de dezvoltare
Q2. Why using KPIs?
În curs de dezvoltare

Course brochure

Testimoniale

Am venit la acest curs din pura curiozitate pentru a afla ce se prezinta intr-un astfel de curs. M-ati surprins intr-un mod foarte placut. Instrumentele furnizate imi vor fi de folos in activitatea pe care o desfasor.

Ioana Caprar, Manager Marketing,
Tipografia Delroti

NOUTĂȚI