LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Interne » Managementul Performanței Operatorilor Hotelieri: Indicatori de Performanță, Scorecard și Dashboard

Managementul Performanței Operatorilor Hotelieri: Indicatori de Performanță, Scorecard și Dashboard

Managementul Performanței Operatorilor Hotelieri: Indicatori de Performanță, Scorecard și Dashboard

Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri Managementul Performantei Operatorilor Hotelieri

INTRODUCEREIntroducere curs

Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfășoară pe parcursul unei zile. Acesta urmărește ca participanții să cunoască sistemul structurat de managementul performanței al operatorilor hotelieri, să reușească să optimizeze operațiunile, să înțeleagă poziția concurențială în cadrul pieței, precum și complexitatea utilizării indicatorilor de performanță.

BENEFICIIGo Top Button

  • Cunoașterea sistemului de managementul performanței;
  • Înțelegerea rolului instrumentelor de managementul performanței: Starea Dorită de Evoluție și Harta Strategiei hotelurilor;
  • Cunoașterea Indicatorilor Cheie de Performanță incluși într-un Scorecard, respectiv Dashboard de performanță pentru hoteluri și analiza lor;
  • Propunerea de inițiative de îmbunătățire care să fie incluse în portofoliul de inițiative specifice hotelurilor;
  • Identificarea rolului Balanced Scorecard.

Obiective de învățare
La finalul cursului veți putea să:

  • Cunoașteți sistemul structurat de management al operatorilor hotelieri cu ramificații la nivel strategic, operațional sau individual;
  • Optimizați poziția concurențială în cadrul pieței;
  • Aplicați principalele instrumente utilizate pentru managementul performanței operatorilor hotelieri: Analiza SWOT;
  • Analizați componentele sistemului de management al performanței și corelațiile dintre acestea;
  • Generați soluții pentru optimizarea performanței operatorilor hotelieri.

AGENDĂGo to top button

agenda1

Ziua 1:
Provocări și aspecte cheie ale îmbunătățirii performanței în industria hotelieră

Mind Mapping: Provocări majore în industria hotelieră (brainstorming)

  • Înțelegerea cadrului general de management și măsurare a performanței;
  • Analiza managementului performanței la nivel strategic, operațional și individual;
  • Aplicarea în practică a principalelor instrumente folosite pentru managementul performanței în industria hotelieră: analiza SWOT și chestionarul pentru măsurarea satisfacției oaspeților.

Exercițiu de grup: Identificarea de concepte și instrumente utilizate în managementul performanței.

Dezvoltarea unui sistem de management al performanței unității hoteliere

Simulare: Utilizarea practică a unui sistem de management al performanței bazat pe Balanced Scorecard

  • Abordare integrată a managementului performanței în unitatea hotelieră: de la strategie la rezultate;
  • Arhitectura sistemului de management al performanței unității hoteliere – analiza componentelor sistemului și a corelațiilor dintre acestea;
  • Scorecardul pentru monitorizarea performanței – componenta esențială a sistemului de management al performanței unității hoteliere.

Studiu de caz: Întâlnirea de monitorizare a performanței și stabilirea inițiativelor de îmbunătățire.

Indicatorii Cheie de Performanță (KPIs) și Dashboard-ul pentru monitorizarea performanței în industria hotelieră

Exercițiu de grup: Identificarea celor mai importanți 5 KPIs pentru industria hotelieră

  • KPIs – instrument de măsurare a performanței;
  • Dezvoltarea unui catalog de KPIs pentru hoteluri: selecția, documentarea și comunicarea indicatorilor;
  • Dashboard-ul pentru monitorizarea performanței – instrument esențial al managementului performanței în cadrul unității hoteliere.

Activitate de grup: Analiza unui exemplu completat de Dashboard pentru monitorizarea performanței în industria hotelieră.

Sfaturi pentru îmbunătățirea performanței și a competitivității în industria hotelieră

  • Sfaturi pentru optimizarea performanței unității hoteliere;
  • Revizuirea materialelor de curs;
  • Folosirea în practică a template-urilor principale pentru îmbunătățirea performanței unității hoteliere;
  • Aplicarea în organizații a conceptelor învățate la curs;
  • Întrebări și răspunsuri; discuție liberă.

INCLUZIUNIGo To Top Button

managementul-performanței-operatorilor-hotelieri

✔ Suport curs
Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de fișele de lucru utilizate pe durata cursului.

abonament-premium-o-luna

✔ Abonament Premium 1 lună
Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.
De asemenea, aceștia vor avea acces la raportul „Top 20 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”.

luna

✔ Alte resurse
Participanții vor primi Infograficul despre Indicatori Cheie de Performanță, realizat de către The KPI Institute, care prezintă succint bune practici în lucrul cu indicatorii.

PARTICIPANȚIGo To Top Button

Cine ar trebui să participe la curs?
Persoane interesate de managementul performanței în domeniul hotelier
Cursul se adresează persoanelor interesate de măsurarea şi evaluarea performanţei în cadrul serviciilor hoteliere şi care doresc să înţeleagă atât structura unui sistem de managementul performanței în domeniul hotelier, cât şi caracteristicile acestuia. Unul dintre principalele beneficii ale acestui curs este oportunitatea de a învăța de la experţi în domeniu despre modalităţile de dezvoltare a unui sistem de management al performanţei în unităţile hoteliere. Cursul se bazează pe oferirea de exemple, studii de caz și exerciții practice, ce formează o experiență unică de învățare.
Persoane din top/middle/low management
Persoanele din top/middle/low management, indiferent de domeniul de expertiză, interesate de măsurarea și evaluare a performanței, dar și organizațiile din care acestea fac parte, şi descoperirea unei abordări structurate și bune practici în implementarea unui sistem de management al performanței în unităţile hoteliere. Cursul asigură înțelegerea instrumentelor și resursele necesare pentru o implementare cu succes a unui astfel de sistem. Oportunitatea de networking și împărtășirea experiențelor din cadrul propriilor organizații reprezintă o experiență de învățare foarte utilă. Împărtășirea de bune practici atât din partea participanților, cât și a facilitatorului poate oferi soluții la provocările existente în organizații.
Specialiști în domeniul hotelier
Cursul oferă persoanelor care lucrează în domeniul hotelier oportunitatea de se familiariza cu o abordare riguroasă de măsurare și evaluare a performanței prin implementarea unui sistem integrat de măsurare a performanței bazat pe indicatori cheie de performanță, comportamente și competențe. Pornind de la procesele și instrumentele deja utilizate, participanții se pot întoarce în organizații cu o viziune mult mai clară despre cum ar trebui să funcționeze un sistem de management al performanței și cum pot îmbunătății arhitectura existentă.

FACILITATORGo to top button

cristina-tarata
Cercetător Economist în Management și Trainer
Master în Contabilitate
Master în Managementul Organizațiilor

Cristina Tărâță este Cercetător Economist în Management și Trainer în cadrul INTEGERPERFOM, divizia europeană a The KPI Institute, autoritatea globală în domeniul Indicatorilor de Performanță (KPIs). În calitate de coordonator al activității de cercetare, a contribuit la dezvoltarea platformei smartKPIs.com prin documentarea a peste 1.000 de indicatori de performanță din 16 arii funcționale și 25 de industrii diferite, și la lansarea a peste 90 de rapoarte Top 25 Indicatori Cheie de Performanță. Un alt program de cercetare la care a luat parte a vizat realizarea The KPI Compendium, o publicație ce cuprinde peste 20.000 de indicatori de performanță.

De asemenea, este implicată în proiecte de consultanță ce presupun implementarea de sisteme de management al performanței bazate pe Balanced Scorcard, atât la nivel strategic cât și operațional și individual, precum și revizuirea arhitecturii de management al performanței în companii din arii diverse de activitate, cum sunt industria petrochimică, servicii medicale, sectorul public și servicii profesionale. Cristina este și unul dintre editorii activi ai revistei online Performance Magazine, publicând săptămânal articole de interes în domeniul managementului performanței.
Ca și trainer acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări din România, Cristina a facilitat seminarii, cursuri și simulări de business în domeniul managementului performanței:

  • Seminarii interne pentru implementarea unui sistem de management al performanței în cadrul INTEGERPERFORM;
  • Cursul „Managementul performanței în Call Centere: Indicatori Cheie de Performanță, Scorecard și Dashboard”;
  • Cursul „Criteriile de performanță, evaluarea și îmbunătățirea performanței angajaților”;
  • Cursul „Implementarea şi optimizarea programelor de implicare emoţională a angajaţilor”;
  • Workshop „Indicatori Cheie de Performanță pentru Resurse Umane: Scorecard și Dashboard”;
  • Simuluarea „Friday Night at the ER”.

Dezvoltarea sa profesională este susținută prin participarea la conferințe naționale și internaționale, atât în calitate de participant, cât și cea de vorbitor. Câteva exemple în acest sens, sunt:

  • „Human Resources Shared Services and Outsourcing Summit 2014”, Chicago, Statele Unite ale Americii;
  • „Conferința „Managementul Performanței în România 2013”, Sibiu, România;
  • „Balanced Scorecard & Strategy Summit 2013”, Dubai, Emiratele Arabe Unite;
  • „Balanced Scorecard Master Class” facilitat de Dr. Robert Kaplan și Dr. David Norton, 2013, Dubai, Emiratele Arabe Unite;
  • „Conferința Managementul Performanței în România 2012”, Sibiu, România.

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREGo to Top Button

Cursul „Managementul performanței operatorilor hotelieri: Indicatori de performanță, Scorecard și Dashboard” oferă participanților un context al învățării experiențiale, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Aplică în mod direct conceptele învățate prin prisma exercițiilor;
  • Analizează studii de caz şi interpretează rezultatele;
  • Contribuie cu propriile experiențe, împărtășindu-și bune practici din domeniu;
  • Fac parte dintr-un proces de evaluare pentru a verifica cunoștințele dobândite.

EVALUAREGo to Top Button

La finalul cursului, participanții primesc un test de evaluare a cunoștințelor dobândite la curs. Testul constă în 20 de întrebări, iar punctajul maxim ce poate fi obținut este de 20 de puncte. Pentru a primi diploma de recunoaștere a competențelor în acest domeniu, punctajul minim este de 10 puncte.

CONTACTArrowToggle

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

TESTIMONIALEArrowToggle

În curs de dezvoltare

RESURSEArrowToggle

• Resurse Complementare
În curs de dezvoltare.

FAQsArrowToggle

1. Care este valoarea adăugată oferită de acest curs?

Înțelegerea şi evaluarea în mod corect a performanţei în unităţile hoteliere reprezintă câteva dintre avantajele participării la acest curs. Participanţii au posibilitatea de a împărtăşi experienţe şi bune practici în cadrul discuţiilor de grup şi a exerciţiilor.

2. Cum intru în posesia materialelor de curs sau a incluziunilor?

Fiecare participant va primi prin email incluziunile în timp de 3 zile de la finalizarea cursului.
Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro, timp de 3 luni va fi acordat începând cu a doua zi după finalizarea cursului.

3. Există și alte materiale utile pe care le pot utiliza pentru pregătirea mea profesională continuă?

În urma cursului, fiecare participant va primi un document cu literatura de specialitate recomandată. Pe lângă aceste articole, cărți și rapoarte de cercetare, participanții pot citi articole pe teme relevante în cadrul blogului: www.indicatorideperformanta.ro/blog

4. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

Testimoniale

„Înainte de participarea la cursul organizat de Acumen știam că este importantă performanța în cadrul unei companii, dar pe parcursul modulelor de curs am constatat că există metode de a cuantifica și a standardiza conceptul de performanță, pornind de la obiectivele strategice ale companiei […]. Cred că PGS ar trebui să implementeze un sistem complet pentru gestionarea performanței, care să cuprindă toate departamentele, activitățile și punctele de lucru, iar cursul oferit de Acumen reprezintă un bun start pentru aceasta.”

Anca Gavrilă, Inspector Resurse Umane, Green Sofa

NOUTĂȚI