LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Interne » Marketing pe Internet

Marketing pe Internet

Marketing pe Internet

Marketing pe Internet

Prezentare-Certificare-KPI1 Prezentare-Certificare-KPI2 Prezentare-Certificare-KPI3 Prezentare-Certificare-KPI4 Prezentare-Certificare-KPI5

INTRODUCEREArrowToggle

Tehnologia influențează geografia, marketingul de tip „word of mouth” părăsește spațiul fizic pentru social media, Google și mediile sociale deschid mereu noi frontiere, iar un nou mix de marketing sprijină awareness-ul și credibilitatea brandului. Prezența online crește reputația brandului, iar social media extinde sfera de influență a acestuia.

Modulul este structurat ca un program interactiv care se desfășoară pe parcursul unei zile.

BENEFICIIArrowToggle

  • Înțelegerea nevoii de comunicare online, a noțiunilor și temelor specifice marketingului online;
  • Identificarea strategiei, obiectivelor şi resurselor necesare pentru marketingul online;
  • Evidențierea canalelor eficiente de promovare online;
  • Dezvoltarea de capabilități în marketing online;
  • Prezentarea unor modele și surse utile, care să inspire demersurile viitoare;
  • Consolidarea cunoștințelor în domeniu și completarea surselor de autoinformare;
  • Învățarea prin analiza unor situații concrete, studii de caz din România.

Obiective de învățare
La finalul cursului veți putea să:

  • Folosiți marketingul online în promovarea afacerii, a unui produs, serviciu sau brand;
  • Promovați în mediul online și să analizați rezultatele;
  • Folosiți canale eficiente de promovare online;
  • Formulați și să trimiteți un newsletter;
  • Promovați un eveniment în mediul online.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Ce este și ce nu este Internet marketingul?

  • Despre diferențiere în marketing, ca principiu general;
  • Scroll vs. Click – cum să faci un site?
  • SEO și PPC – promovare în mediul online și rezultate.

Studii de caz din România și de la nivel internațional

Content Marketing

  • Cum scrii un text persuasiv?
  • Impactul folosirii adjectivelor, gerunziului, diatezei pasive vs. impactul folosirii verbelor active;
  • Cum scrii „Termeni și condiții” pe site? Cum faci politica de retur?
  • Cum scrii pagina „Despre noi”?

Exerciții

Social media marketing

  • Principii generale;
  • Cum promovezi un eveniment în mediul online? (Facebook, Twitter, LinkedIn)

Studii de caz: Conturi rețele sociale

Mail marketing

  • Principii generale;
  • Cum trimiți newslettere? (Subiect, bază de date, frecvență, avantaje)
  • Trimiterea de email-uri;
  • Soluții newsletter automate.

Studii de caz: Analiza de newslettere ale companiilor din care cursanți fac parte.

INCLUZIUNIGo To Top Button

Marketing-pe-internet

✔ Suport de curs
Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de fișele de lucru utilizate pe durata cursului.

Abonament

✔ Abonament Premium 1 lună
Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.
De asemenea, aceștia vor avea acces la raportul „Top 10 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”.

Alte resurse

✔ Alte resurse
Participanții vor primi Infograficul despre Indicatori Cheie de Performanță, realizat de către The KPI Institute, care prezintă succint bune practici în lucrul cu indicatorii.

PARTICIPANȚIGo To Top Button

La cursurile noastre au participat persoane din organizații ca:

otp-bank-logo

synevo-logo

Cine ar trebui să participe la curs?

Persoane interesate de comunicarea de marketing online
Cursul se adresează persoanelor interesate să cunoască strategiile şi tehnicile de marketing online. Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestui curs este oportunitatea de a învăța de la experţi în domeniu despre modalităţile de promovare online a unui produs, a unui brand sau a unui serviciu. Cursul se bazează pe oferirea de exemple, studii de caz și exerciții practice, ce formează o experiență unică de învățare.

Specialiști în marketing
Cursul oferă asistenţilor şi specialiştilor în marketing oportunitatea de a dobândi o înțelegere de ansamblu corectă asupra soluțiilor de promovare online. De asemenea, proprietarii de site-uri au posibilitatea de a se familiariza cu metodele de promovare a unui site, iar marketerii care dețin cunoștințe teoretice de bază în SEO și SEM îşi pot îmbunătăți abilitățile practice în domeniu. Pornind de la procesele și instrumentele deja utilizate, participanții se pot întoarce în organizații cu o viziune mult mai clară despre cum ar trebui să acţioneze pentru a transforma într-un succes promovarea unui produs, serviciu, afacere sau brand.

FACILITATORGo to top button

Olivian Breda

Olivian Breda este Internet marketer din 2006 și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009. Se ocupă de audituri de siteuri, atât pe partea de SEO, cât și legat de uzabilitate.

Performanţele lui recente includ coorganizarea unui eveniment bi-lunar pe tema SEO și PPC – „Lumea SEO PPC” (lumeaseoppc.ro), implicarea in Asociaţia SEMRo, prezenţă ca jurat în cadrul Galei Premiilor eCommerce (2010, 2011).

A lucrat doi ani în companiile de web design – Cratima (2006-2007) și Webvertise (2008-2009). A urmat un liceu cu profil informatic, o facultate de afaceri internaţionale (ASE București) și un masterat în comunicare și relaţii publice (SNSPA București).

În 2012 a dezvoltat și ţinut cursuri de promovare în mediul online pentru medici și a scris două capitole într-o carte dedicată brandingului pentru medici: „Cine ești tu, doctore?” (împreună cu Nicolae-Iordache Iordache).

În calitate de colaborator Acumen Integrat, a susținut cursurile:

  • „Marketing pe Internet – soluții de promovare în mediul online. Cum te promovezi pe Internet?” (2013)
  • „Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO). Cum optimizezi un site și cum obții linkuri către el?” (2013).

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREArrowToggle

Cursul „Marketing pe Internet” oferă participanților un context al învățării experiențiale, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Aplică în mod direct conceptele învățate cu ajutorul exercițiilor;
  • Analizează studii de caz şi interpretează rezultatele;
  • Contribuie cu propriile experiențe, împărtășindu-și bune practici din domeniu;
  • Fac parte dintr-un proces de evaluare pentru a verifica cunoștințele dobândite.

EVALUAREArrowToggle

La finalul cursului, participanții primesc un test de evaluare a cunoștințelor dobândite la curs. Testul constă în 20 de întrebări, iar punctajul maxim ce poate fi obținut este de 20 de puncte. Pentru a primi diploma de recunoaștere a competențelor în acest domeniu, punctajul minim este de 10 puncte.

CONTACTArrowToggle

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

TESTIMONIALEArrowToggle

„O idee excelentă de a organiza acest curs, care cu siguranță ajută în promovarea afacerii.”
Iuliana Mitu, Asistent Manager, Synevo

„Un curs cu informații de actualitate și cu aplicabilitate.”
Ioana Cebuc, Manager Marketing, Prisum International

„A fost un curs interactiv, în urma căruia am acumulat informații relevante practic.”
Andreea Enache, Junior Marketing Manager, Biogenis

„Cursul a lămurit mai multe aspecte legate de optimizare, link-building. Informația a fost specifică, structurată, la subiect.”
Ioana Cebuc, Manager Marketing, Prisum International

RESURSEArrowToggle

• Resurse Complementare
În curs de desfășurare.

FAQsArrowToggle

1. Care este valoarea adăugată oferită de acest curs?

Cunoaşterea, înţelegerea şi aplicarea în mod corect a soluţiilor de promovare online a unei afaceri, a unui produs, serviciu sau brand reprezintă principalele avantaje ale participării la acest curs. Participanţii au posibilitatea de a împărtăşi experienţe şi bune practici în cadrul discuţiilor de grup şi a exerciţiilor.

2. Cum intru în posesia materialelor de curs sau a incluziunilor?

Fiecare participant va primi prin email incluziunile în timp de 3 zile de la finalizarea cursului.
Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro, timp de 3 luni va fi acordat începând cu a doua zi după finalizarea cursului.

3. Este necesară o pregătire înainte de participarea la curs?

Participarea la curs nu este restricționată de pregătirea în prealabil sau de cercetare în domeniu. Prima sesiune din cadrul cursului este dedicată introducerii conceptelor de bază și familiarizării cu acestea, asigurând o bază comună de cunoștințe tuturor participanților.

4. Există și alte materiale utile pe care le pot utiliza pentru pregătirea mea profesională continuă?

În urma cursului, fiecare participant va primi un document cu literatura de specialitate recomandată. Pe lângă aceste articole, cărți și rapoarte de cercetare, participanții pot citi articole pe teme relevante în cadrul blogului: www.indicatorideperformanta.ro/blog

5. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

Testimoniale

„Cursul a avut o structura compactă, de ajutor în înțelegerea importanței și a modului de gestionare corect al relației interne în cadrul unei firme (relația interdepartamentală) cât și a relațiilor pe care firma le are cu partenerii externi, în amonte și în aval.”

Simona VIdican, Economist, Green Sofa

NOUTĂȚI