LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Interne » Marketing pe Româneşte

Marketing pe Româneşte

Marketing pe Româneşte

Prezentare-Certificare-KPI1 Prezentare-Certificare-KPI2 Prezentare-Certificare-KPI3 Prezentare-Certificare-KPI4 Prezentare-Certificare-KPI5

INTRODUCEREArrowToggle

Structurat ca un program interactiv, cu durata a două zile, trainingul include șase ore de curs și două ore de exemple și clarificări în fiecare zi.
Cursul vizează atât însușirea unor noțiuni legate de planificare, bugetare și evaluare de marketing, cât și dezvoltarea de abilități legate de abordarea practică a proceselor specifice marketingului, precum segmentare, execuție, audit execuție, Indicatori Cheie de Performanță (KPIs).
Cursul urmărește ca participanții, nespecialiști implicați în proces sau aspiranți la poziții de marketing, să dezvolte deprinderi de planificare, bugetare și evaluare de marketing.

BENEFICIIArrowToggle

  • Însușirea de noțiuni de planificare, bugetare, prezentare și evaluare de marketing;
  • Acces la exemple relevante din companii mici și medii din România;
  • Acces la unelte concrete necesare creării unui plan de marketing;
  • Abordarea practică a procesului de execuție a proiectelor de marketing.

Obiective de învățare
La finalul cursului veți putea să:

  • Dezvoltați competențe de planificare bugetară și evaluare;
  • Cunoașteți practici de marketing în companiile mici și mijlocii;
  • Elaborați un plan simplu de marketing cu accent pe alinierea obiective – strategie – tactică;
  • Înțelegeți mecanismele de branding dincolo de îmi place și nu îmi place;
  • Învățați să utilizați instrumentele de lucru: plan de marketing, grafic Gantt, buget, fișă KPI, brief, analize de oferte, prezentare de promoție, evaluare de promoție.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Ziua 1:
Introducere în marketing – noțiuni și exemple din piața românească

  • Practica de marketing în firmele de dimensiune mică și medie;
  • Principalele prejudecăți.

O oră de branding

  • Noțiuni și exemple din domeniul branding-ului pentru a alinia principii de gândire și a înțelege termeni fundamentali;
  • Exemple „așa Da – așa Nu” – ghid în labirintul opiniilor subiective, pentru a vedea mai departe de „îmi place” și „nu îmi place”

Parcursul corect-de la obiective la buget

  • Planul și bugetul de marketing – instrumente de lucru, tabele și Indicatori de Performanță;
  • Exemple și unelte concrete pentru construcția unui plan simplu de marketing, cu accent pe alinierea obiective – strategie – tactică.
Agenda2

Ziua 2:
Execuția – cel mai greu e să faci (1)

  • Etapele elaborării unei solicitări de idee (brief), cereri de ofertă, analize de ofertă;
  • Urmărirea execuției unui proiect sau sub-proiect de marketing;
  • Proiecte de marketing adresate consumatorului – exemple și evaluări.

Execuția – cel mai greu e sa faci (2)

  • Elemente de marketing în magazin (trade marketing): de la segmentare la mercantizare, de la promoții pentru comercianți la execuție de piață;
  • Instrumente de lucru pentru proiecte de trade marketing eficiente;
  • Proiecte de marketing adresate comercianților și forței de vânzări – exemple și evaluări

INCLUZIUNIGo To Top Button

MarketingRomaneste

✔ Suport de curs
Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de fișele de lucru utilizate pe durata cursului.

luna

✔ Abonament Premium 3 luni
Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.
De asemenea, aceștia vor avea acces la raportul „Top 20 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”.

luna

✔ Alte resurse
Participanții vor primit template-uri utile în planificare, bugetare, prezentare și evaluare de marketing, precum și o serie de tips&tricks.

PARTICIPANȚIGo To Top Button

Cine ar trebui să participe la curs?
Programul se adresează următoarelor categorii care doresc să înțeleagă procesul și terminologia de marketing:

  • Antreprenorilor interesați de marketing;
  • Persoanelor specializate în vânzări;
  • Persoanelor specializate în achiziții.

FACILITATORGo to top button

Camelia

Camelia Dragomirescu are o experiență de peste 15 ani în domeniul managementului de marketing, atât în multinaționale, cât și în domeniul antreprenorial. A obținut rezultate concrete în piețe extrem de concurențiale, în FMCG (Pepsi), Retail (Ambient) sau industrie (Asea Brown Boveri).
În prezent, Camelia face trade marketing la Policolor, prima companie producătoare de vopsele din Romania.
Pasiunea pentru brandurile locale și dorința de a oferi instrumente simple și clare de marketing sunt bazele „Marketing pe românește”, un pachet de training adresat celor pragmatici și ocupați.

Printre competențele Cameliei se numără: strategie de marketing de portofoliu, categorie, produse, branduri, canale, conturi; planificare și bugetare de marketing; management de echipă; sincronizare KPI.
Camelia a facilitat până în prezent traininguri de marketing pe temele: introducere în marketing, planificare de marketing, bugetare de marketing, trade marketing, KPI marketing, segmentare de trade, execuție de piață, evaluare și audit, branding.

Domenii de training:

  • Introducere în marketing, planificare de marketing, bugetare de marketing;
  • KPIs în marketing
  • Marketing bunuri de larg consum;
  • Trade marketing;
  • Segmentare de trade;
  • Evaluare și audit execuție de piață.

Abilități & Expertiză

  • Strategie de marketing de portofoliu, categorie, produse, branduri, canale, conturi;
  • Planificare și bugetare de marketing;
  • Management de echipă;
  • Sincronizare KPIs.

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREArrowToggle

Cursul „Marketing pe românește” le oferă participanților un context al învățării practice, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Vor fi expuşi unor exemple concrete, multe dintre ele cunoscute, şi vor avea ocazia să facă analize în grupuri de lucru şi să propună soluţii reale;
  • Vor avea la dispoziţie o primă baterie de instrumente gata de aplicare pentru marketingul companiei din care fac parte;
  • Vor înţelege prin exemple si discuţii informale care sunt cele mai adecvate astfel de instrumente şi care dintre ele sunt cele mai eficiente într-o situaţie dată.

EVALUAREArrowToggle

La finalul zilei, participanții primesc un test de evaluare a cunoștințelor dobândite la curs. Testul constă în 20 de întrebări iar punctajul maxim ce poate fi obținut este 20 de puncte. Pentru a primi diploma de recunoaștere a competențelor în acest domeniu, punctajul minim este de 10 puncte.

CONTACTArrowToggle

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

TESTIMONIALEArrowToggle

„În curs de dezvoltare”

RESURSEArrowToggle

• Resurse Complementare
În curs de desfășurare.

FAQsArrowToggle

1. Care este valoarea adăugată oferită de acest curs?

Dezvoltarea de competențe în ceea ce privește planificarea, bugetarea și evaluarea de marketing reprezintă principalul avantaj al participării la acest curs. Aspectele teoretice corelate cu exemple practice de pe piața din România oferă participanților posibilitatea de a înțelege procesul de execuție a unui proiect de marketing în ansamblul său. De asemenea, discuțiile și bunele practici împărtășite pe parcursul discuțiilor de grup și a exercițiilor constituie o bună oportunitate de învățare.

2. Cum intru în posesia materialelor de curs sau a incluziunilor?

Fiecare participant va primi prin email incluziunile în timp de 3 zile de la finalizarea cursului.
Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro, timp de 3 luni va fi acordat începând cu a doua zi după finalizarea cursului.

3. Este necesară o pregătire înainte de participarea la curs?

Participarea la curs nu este restricționată de pregătirea în prealabil sau de cercetare în domeniu. Prima sesiune din cadrul cursului este dedicată introducerii conceptelor de bază și familiarizării cu acestea, asigurând o bază comună de cunoștințe tuturor participanților.

4. Există și alte materiale utile pe care le pot utiliza pentru pregătirea mea profesională continuă?

În urma cursului, fiecare participant va primi un document cu literatura de specialitate recomandată. Pe lângă aceste articole, cărți și rapoarte de cercetare, participanții pot citi articole pe teme relevante în cadrul blogului: www.indicatorideperformanta.ro/blog

5. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

Testimoniale

„Am venit la acest curs din pură curiozitate pentru a afla ce se prezintă într-un astfel de curs. Așteptările mele referitoare la informația primită erau foarte mici. M-ați surprins într-un mod foarte plăcut. Instrumentele furnizate îmi vor fi de real folos în activitatea pe care o desfășor.”

Ioana Caprar, (fost) Manager Marketing, Tipografia Delroti

NOUTĂȚI