LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Cursuri Interne » Optimizare pentru Motoarele de Căutare (SEO)

Optimizare pentru Motoarele de Căutare (SEO)

Optimizare pentru Motoarele de Căutare (SEO)

Optimizare pentru Motoarele de Căutare (SEO)

Prezentare-Certificare-KPI1 Prezentare-Certificare-KPI2 Prezentare-Certificare-KPI3 Prezentare-Certificare-KPI4 Prezentare-Certificare-KPI5

INTRODUCEREArrowToggle

Interesul pentru formare în domeniul SEO a luat avânt în ultimii cinci ani, odată cu creșterea cererii pentru cunoștințe în domeniu de către angajatori. Astfel, o abilitate dorită a devenit una necesară. Instrumentele de marketing se extind, iar marketerii sunt încurajați să dezvolte noi competențe. Modulul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul unei zile.

BENEFICIIArrowToggle

  • Înțelegerea funcționalităților SEO și folosirea instrumentelor și tehnicilor SEO;
  • Înțelegerea realizării corespunzătoare a SEO pentru a crește posibilitatea de a fi găsit în motoarele de căutare;
  • Consolidarea cunoștințelor în domeniu și completarea surselor de autoinformare;
  • Învățarea prin analiza unor situații concrete, studii de caz din România.

Obiective de învățare
La finalul cursului veți putea să:

  • Înțelegeți tehnicile de optimizare pentru Google și pentru utilizatori;
  • Faceți diferența dintre SEO și SEM și cum să vă îmbunătățiți prezența online prin intermediul SEO;
  • Realizați o optimizare internă a unui site;
  • Monitorizați informațiile de pe un site;
  • Îmbunătățiți și dezvoltati site-ul prin intermediul motoarelor de căutare SEO.

AGENDĂGo to top button

Agenda1

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)

Cum obții linkuri?

  • Principii generale;
  • Metode de obținere a linkurilor;
  • Anatomia unui link;
  • Ce e un link bun?
  • Personalizarea paginii de eroare 404;
  • Generarea de rapoarte pentru linkuri.

Analiză: Linkuri site-uri companii cursanți.

Optimizarea internă a unui site

  • Principii generale;
  • Meta title și meta description;
  • Cuvinte cheie;
  • URL-uri;
  • SEO pentru imagini.

Studii de caz: Site-uri companii cursanți.

Cum structurezi informația pe un site?

  • Procedura generală;
  • Dimensiune, duplicări, relevanță, engaging;
  • Ierarhie.

Exercții.

INCLUZIUNIGo To Top Button

SEO

✔ Suport de curs
Participanții vor primi suportul de curs în format fizic și electronic, însoțit de fișele de lucru utilizate pe durata cursului.

Rapoarte

✔ Resurse în domeniu
Participanţii vor primi rapoartele Top 25 Web Analytics KPIs of 2011-2012 şi Top 25 KPIs pentru Marketing în 2010

luna

✔ Abonament Premium 1 lună
Participanții vor avea acces la peste 7000 de exemple KPIs, vor putea accesa 38 de câmpuri de documentare și exporta 500 de KPIs documentați.
De asemenea, aceștia vor avea acces la raportul „Top 10 KPIs în 2010” și, la alegere, un raport „Top 25 KPIs în 2010”.

PARTICIPANȚIGo To Top Button

La cursurile noastre au participat persoane din organizații ca:

swiss-ecodent-clinic-logo

otp-bank-logo

Cine ar trebui să participe la curs?

Persoane interesate de SEO
Cursul se adresează persoanelor care doresc să își construiască sau să își îmbunătățească prezența online din diferite motive şi au nevoie să cunoască modalităţile de funcționare a motoarelor de căutare, precum şi principiile care stau la baza optimizării site-ului pentru motoarele de căutare. Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestui curs este oportunitatea de a învăța de la experţi în domeniu despre modalităţile de promovare online a unei pagini web. Cursul se bazează pe oferirea de exemple, studii de caz și exerciții practice, ce formează o experiență unică de învățare.

Specialiști în marketing
Cursul oferă directorilor, managerilor, coordonatorilor sau specialiştilor de marketing responsabili de promovarea site-ului companiei sau al clienţilor oportunitatea de a dobândi o înțelegere de ansamblu corectă asupra soluțiilor de optimizare. De asemenea, proprietarii de site-uri au posibilitatea de a se familiariza cu metodele de optimizare a unui site, iar marketerii care dețin cunoștințe teoretice de bază în SEO îşi pot îmbunătăți abilitățile practice în domeniu. Pornind de la procesele și instrumentele deja utilizate, participanții se pot întoarce în organizații cu o viziune mult mai clară despre cum ar trebui să acţioneze pentru a transforma într-un succes promovarea unui produs, serviciu, afacere sau brand.

FACILITATORGo to top button

Olivian Breda

Olivian Breda este Internet marketer din 2006 și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009. Se ocupă de audituri de siteuri, atât pe partea de SEO, cât și legat de uzabilitate.

Performanţele lui recente includ coorganizarea unui eveniment bi-lunar pe tema SEO și PPC – „Lumea SEO PPC” (lumeaseoppc.ro), implicarea in Asociaţia SEMRo, prezenţă ca jurat în cadrul Galei Premiilor eCommerce (2010, 2011).

A lucrat doi ani în companiile de web design – Cratima (2006-2007) și Webvertise (2008-2009). A urmat un liceu cu profil informatic, o facultate de afaceri internaţionale (ASE București) și un masterat în comunicare și relaţii publice (SNSPA București).

În 2012 a dezvoltat și ţinut cursuri de promovare în mediul online pentru medici și a scris două capitole într-o carte dedicată brandingului pentru medici: „Cine ești tu, doctore?” (împreună cu Nicolae-Iordache Iordache).

În calitate de colaborator Acumen Integrat, a susținut cursurile:

  • „Marketing pe Internet – soluții de promovare în mediul online. Cum te promovezi pe Internet?” (2013)
  • „Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO). Cum optimizezi un site și cum obții linkuri către el?” (2013).

EXPERIENȚA DE ÎNVĂȚAREArrowToggle

Cursul „Optimizarea pentru motoarele de căutare” oferă participanților un context al învățării experiențiale, cu un nivel înalt de interactivitate, în care aceștia:

  • Aplică în mod direct conceptele învățate cu ajutorul exercițiilor;
  • Analizează studii de caz şi interpretează rezultatele;
  • Contribuie cu propriile experiențe, împărtășindu-și bune practici din domeniu;
  • Fac parte dintr-un proces de evaluare pentru a verifica cunoștințele dobândite.

EVALUAREArrowToggle

La finalul cursului, participanții primesc un test de evaluare a cunoștințelor dobândite la curs. Testul constă în 20 de întrebări, iar punctajul maxim ce poate fi obținut este de 20 de puncte. Pentru a primi diploma de recunoaștere a competențelor în acest domeniu, punctajul minim este de 10 puncte.

CONTACTArrowToggle

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii şi înscrieri!

Marius Mureșan
Specialist Relații Publice
Email: marius.muresan@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 747 675 087

TESTIMONIALEArrowToggle

„Cursul a lămurit mai multe aspecte legate de optimizare, link-building. Informația a fost specifică, structurată, la subiect.”
Ioana Cebuc, Manager Marketing | Prisum International

„Abia aștept să aplic în companie informațiile acumulate.”
Ana-Maria Popa, Specialist Relații Sociale | Swiss Ecodent Clinic

„Cursul a fost foarte util. De aceste informații aveam nevoie în companie.”
Gabriela Fuior, Jr. Marketing Assistant | Alix Avien Cosmetics

RESURSEArrowToggle

• Resurse Complementare
În curs de desfașurare.

FAQsArrowToggle

1. Care este valoarea adăugată oferită de acest curs?

Cunoaşterea modului de funcţionare a motoarelor de căutare, înţelegerea principiilor care stau la baza optimizării unui site şi aplicarea în mod corect a soluţiilor de optimizare a unui site reprezintă principalele avantaje ale participării la acestu curs. Participanţii au posibilitatea de a împărtăşi experienţe şi bune practici în cadrul discuţiilor de grup şi a exerciţiilor.

2. Cum intru în posesia materialelor de curs sau a incluziunilor?

Fiecare participant va primi prin email incluziunile în timp de 3 zile de la finalizarea cursului.
Accesul la site-ul www.indicatorideperformanta.ro, timp de 3 luni va fi acordat începând cu a doua zi după finalizarea cursului.

3. Este necesară o pregătire înainte de participarea la curs?

Participarea la curs nu este restricționată de pregătirea în prealabil sau de cercetare în domeniu. Prima sesiune din cadrul cursului este dedicată introducerii conceptelor de bază și familiarizării cu acestea, asigurând o bază comună de cunoștințe tuturor participanților.

4. Există și alte materiale utile pe care le pot utiliza pentru pregătirea mea profesională continuă?

În urma cursului, fiecare participant va primi un document cu literatura de specialitate recomandată. Pe lângă aceste articole, cărți și rapoarte de cercetare, participanții pot citi articole pe teme relevante în cadrul blogului: www.indicatorideperformanta.ro/blog

5. Poate participa o altă persoană la curs, în locul celei înscrise?

Dacă după înscrierea la curs, persoana se află în imposibilitatea de a mai participa, aceasta poate delega o altă persoană pentru participare, fără a se plăti o altă taxă.

Testimoniale

„Cu siguranță dacă m-aș gândi la un KPI pentru a exprima calitatea / cantitatea cursului, acesta ar fi ROI (Return On Investment); am dobândit noi informații gata de a fi aplicate în activitatea de zi cu zi și chiar mai mult, în acțiunile următoare.”

Nicoleta Pulbere, Performance Manager – Continual Service Improvement, IT Global Solutions, OMV Petrom

NOUTĂȚI