LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Despre noi » Experți
Acumen Integrat este o companie care oferă oportunități de dezvoltare profesională în România, prin intermediul cursurilor şi conferinţelor adaptate la specificul industriilor şi departamentelor, precum şi prin comunităţi virtuale de învăţare. Activitatea este orientată spre îmbunătăţirea modului în care funcţionează organizaţiile.

Experți

Experți

Cu o experienţă desăvârșită, echipa de experți Acumen Integrat este dedicată facilitării programelor de dezvoltare profesională la cel mai înalt nivel.

Experți:Brudan-Adrian
Adrian Brudan

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:lungu-p-adelaida
Adelaida Patraşc-Lungu

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:trimbitas-andreea
Andreea Vecerdea
(Trâmbițaș)

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:dragomirescu-cristina
Camelia Dragomirescu

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:bleoca-cristina
Cristina Bleoca

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:tarata-cristina
Cristina Tărâţă

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:Maria Desmons-Macrea
Maria Desmons-Macrea

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:marius-boghian
Marius Boghian

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:manuel-hila
Oana Ghimbulut

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:mihai-paculea
Mihai Păculea

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:paina-nicoleta
Nicoleta Dorina Racolţa-Paina

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:pulbere-nicoleta
Nicoleta Pulbere

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:breda-olivian
Olivian Breda

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:vintila-raluca
Raluca Vintilă

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:gorski-teodora
Teodora Gorski

LinkedIn
Mai multe detalii

Experți:andrei-spiridon
Andrei Scridon

LinkedIn
Mai multe detalii

brudan-aurel

Aurel Brudan

Aurel Brudan este fondator și CEO The KPI Institute din Melbourne, Australia, autoritatea globală în cercetarea și oferirea de programe educaționale în domeniul KPIs. Sub coordonarea sa, echipa The KPI Institute a documentat peste 7000 exemple de KPIs din 15 arii funcționale și 24 de industrii, a revizuit peste 1000 de rapoarte de performanță din 125 țări și a consultat peste 20000 de resurse bibliografice, rezultatul fiind www.smartkpis.com, destinația principală a celor interesați de resurse în managementul și măsurarea performanței.

Domenii de training

  • Sisteme de managementul performanței la nivel strategic;
  • Personalizarea Scorecard-urilor și Dashboard-urilor de performanță la nivel departamental;
  • Audit/Dezvoltarea sistemelor de managementul performanței la nivel individual;
  • Strategie/Managementul performanței;
  • Selecția soluțiilor de Business Intelligence;
  • Arhitectura organizației;
  • Managementul proceselor.

Abilități & Expertiză

  • Expert în managementul și măsurarea performanței și implementarea și utilizarea sistemelor de managementul performanței bazate pe Balanced Scorecard;
  • Achiziții și management de proiect;
  • Evaluarea nevoilor de training;
  • Abilități de prezentare.

LinkedIn
aurel.brudan@kpiinstitute.com

brudan-adrian

Adrian Brudan

Adrian Brudan este Director de Cercetare în cadrul The KPI Institute din Melbourne, Australia, autoritatea globală în cercetarea și oferirea de programe educaționale în domeniul KPIs. Adrian a fost implicat în crearea și susținerea programelor educaționale ale The KPI Institute. De asemenea, Adrian Brudan este trainer acreditat, deținând un Certificat în Managementul KPIs, eliberat de către The KPI Institute și Universitatea George Washington din S.U.A.

Domenii de training

  • Implementarea sistemelor de managementul performanței bazate pe Balanced Scorecard;
  • Auditarea capabilităților de management și măsurare a performanței;
  • Stabilirea și dezvoltarea KPIs;
  • Management de proiect și organizarea evenimentelor dedicate segmentului business.

Abilități & Expertiză

  • Expert în managementul și măsurarea performanței și implementarea și utilizarea sistemelor de managementul performanței bazate pe Balanced Scorecard;
  • Expert în managementul și măsurarea performanței;
  • Management de proiect;
  • Managementul proceselor;
  • Evaluarea nevoilor de training;
  • Abilități de prezentare.

LinkedIn
adrian.brudan@integerperform.com

universal-sa-bucuresti-logo

Adelaida Patrașc-Lungu

Experiența anterioară de cercetare și consultanță i-a oferit expunere la proiecte de managementul resurselor umane și de dezvoltare organizațională pe probleme privind managementul performanței la nivel individual și schimbare organizațională.

În calitate de practician în resurse umane, Adelaida a dobândit cunoștințe în managementul proiectelor și a contribuit la planificarea și implementarea a numeroase programe de managementul talentelor: managementul performanței angajaților, managementul succesiunii și implicarea emoțională a angajaților. Adelaida a dezvoltat și a livrat cursuri pe diverse teme, în special managementul performanței și implicarea emoțională a angajaților.

LinkedIn

universal-sa-bucuresti-logo

Andreea Vecerdea (Trâmbițaș)

Andreea Vecerdea este Head of Performance Management Office în cadrul diviziei europene a The KPI Institute, autoritatea globală în domeniul Indicatorilor de Performanță (KPIs).

Activitatea sa de cercetare în domeniul Managementului Performanței s-a concretizat în:

  • Documentarea a peste 500 de indicatori de performanță din 16 arii funcționale și 25 de industrii;
  • Dezvoltarea publicațiilor „KPI Compendium”, seria de rapoarte „Top 25 KPIs în 2011-2012” și studiul „Managementul Performanței în România 2012”;
  • Realizarea de articole pentru blogul oficial smartkpis.com și pentru revista de specialitate „Performance Magazine”.

În calitate de facilitator acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări din România, Andreea a susținut cursuri și workshopuri în domeniul managementului performanței:

  • Cursul „Indicatori cheie de performanță: Măsurare, optimizare, învățare”;
  • Cursul „Criteriile de performanță, evaluarea și îmbunătățirea performanței angajaților”;
  • Workshopul „HR Dashboards and Scorecards: From Metrics and KPIs to an Integrated System” susținut în cadrul 11th HR Metrics Summit 2014, care a avut loc în Orlando, Florida.

LinkedIn
andreea.vecerdea@kpiinstitute.com

universal-sa-bucuresti-logo

Camelia Dragomirescu

Camelia face management de marketing de peste 15 ani, atât în multinaționale, cât și în domeniul antreprenorial. A obținut rezultate concrete în piețe extrem de concurențiale, în FMCG (Pepsi), Retail (Ambient) sau industrie (Asea Brown Boveri). În prezent, Camelia face trade marketing la Policolor, prima companie producătoare de vopsele din Romania.

Pasiunea pentru brandurile locale și dorința de a oferi instrumente simple și clare de marketing sunt bazele „Marketing pe românește”, un pachet de training adresat celor pragmatici și ocupați.

LinkedIn

universal-sa-bucuresti-logo

Cristina Bleoca

Cristina Bleoca este specialist în domeniul Achizițiilor și Managementul lanțului logistic, având peste 10 ani de experiență managerială în domeniul aprovizionării și achizițiilor în companii din domeniul automotive și FMCG.

Cristina a coordonat departamente aflate în diferite niveluri de maturitate, de la punerea bazelor departamentelor de achiziții la administrarea unor perioade de creștere accelerată. Experiența sa include formularea și implementarea de strategii pentru dezvoltarea activității de management al furnizorilor, optimizarea activității logistice, a fluxului materialelor, cât și managementul stocurilor.

În calitate de colaborator Acumen Integrat, a susținut cursurile:

  • Managementul Performanței în departamentul de Aprovizionare-Logistică: KPIs, Scorecard și Dashboard (2012, 2013);
  • Abordarea strategică a proceselor de Aprovizionare-Logistică (2011, 2012, 2013);
  • Logistics & Warehouse (2013).

LinkedIn

universal-sa-bucuresti-logo

Cristina Tărâță

Cristina Tărâță este Head of Research Programs în cadrul diviziei europene a The KPI Institute, autoritatea globală în domeniul Indicatorilor de Performanță (KPIs). În calitate de coordonator al activității de cercetare, a contribuit la dezvoltarea platformei smartKPIs.com prin documentarea a peste 1.000 de indicatori de performanță din 16 arii funcționale și 25 de industrii diferite și la lansarea a peste 90 de rapoarte „Top 25 Indicatori Cheie de Performanță”. Un alt program de cercetare la care a luat parte a vizat realizarea „The KPI Compendium”, o publicație ce cuprinde peste 20.000 de indicatori de performanță.

În calitate de facilitator acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări din România, Cristina a facilitat seminarii, cursuri și simulări de business în domeniul managementului performanței:

  • Seminarii interne pentru implementarea unui sistem de management al performanței în cadrul The KPI Institute;
  • Cursul „Criteriile de performanță, evaluarea și îmbunătățirea performanței angajaților” în cadrul proiectului de consultanță realizat pentru compania CELCO.
  • Co-facilitator al simulării de business „Firday Night at the ER” în cadrul Conferinței Managementul Performanței în România 2013, Sibiu, România.

În calitate de colaborator Acumen Integrat, a susținut cursul „Implementarea și optimizarea programelor de implicare emoțională a angajaților” (2014).

LinkedIn
cristina.tarata@kpiinstitute.com

universal-sa-bucuresti-logo

Diana Bota

Din decembrie 2012, Diana este Market Development Representative la compania SDL, furnizor internațional de servicii și tehnologii de traduceri.

Prin intermediul acestei poziții de vânzări, Diana utilizează, printre altele, informațiile primite prin intermediul departamentelor de marketing și de comunicare, pentru a crește numărul de clienți ai companiei.

Pasiunea ei pentru marketing s-a conturat chiar inainte de a ști ce înseamnă în toata complexitatea lui, tocmai pentru că e un domeniu extrem de dinamic care îi oferă posibilitatea de a învăța zi de zi lucruri noi.

LinkedIn

Maria Desmons-Macrea

Maria Desmons-Macrea

Maria Desmons-Macrea are o experiență de 7 ani în design și livrare de traininguri și respectiv de 4 ani în managementul relațiilor cu clienții. Experiența practică a fost dobândită în urma colaborării cu companii și organizații de renume internațional, precum Mission Hills Golf Club (cel mai mare club de golf din lume), Shenzhen Managers College, PDV Power International, Guvernul Local al orașului Shenzhen din China, Fundația Friedrich Ebert etc.

Formarea academică în Științe Politice și respectiv Științe Economice a fost completată de participarea la diferite cursuri și certificări, precum: Certified KPI Professional, Developing Innovative Ideas for New Companies, Leadership, Management de proiecte, Formare de formatori ș.a.

Ca și formator, Maria a acumulat peste 1000 de ore de livrare pe subiecte precum Management și Business Intercultural, Relații cu Clienții în industria hotelieră, Competențe de comunicare, Politică locală și Motivare în Republica Populară Chineză, Suedia și România.

Pasionată de ceea ce face, cu o atitudine pozitivă și dedicată, Maria este responsabilă de relațiile cu clienții în cadrul The KPI Institute și de cursul Certificare în Performanța în Relații cu Clienții.

LinkedIn
maria.macrea@kpiinstitute.com

Marius-Boghian

Marius Boghian

Marius Boghian este Consultant în management și face parte din echipa The KPI Institute.
Marius are peste 9 ani de experiență acumulată în diverse organizații, din România, Danemarca și Chile, lucrând în mediul corporate, antreprenorial și non-guvernamental.
Și-a consolidat o expertiză pluri-disciplinară în managementul investițiilor și consultanță pe expansiune strategică în cadrul departamentelor de Piețe de Capital, Retail și Evaluare ale Cushman & Wakefield (2008 – 2011), unde a lucrat pentru clienți precum Merrill Lynch, Argo Capital, Pirelli Investment Fund, Credit Suisse, AFI Europe.

Marius este trainer certificat din anul 2006, ceea ce i-a permis să se dezvolte în domeniul formării profesionale , în care a și activat alături de Schultz Consulting în dezvoltarea și livrarea de cursuri certificate ANC pentru o varietate largă de companii, instituții publice și neguvernamentale. A livrat programe de Management de proiect, Leadership, Comunicare organizațională, Formare de formatori pentru clienți precum: Dalkia, Telekom, NETOP, Vodafone, Bucharest City Hall, ISCA Denmark. Expertiza în training a fost îmbogățită cu perspectiva de Formator intern din cadrul KRUK România, unde a fost responsabil de implementarea de programe de formare la toate nivelele de management (2013).

Pe un palier aditional, Marius a fost implicat în calitate de Coordonator Regional în managementul unui proiect de dezvoltare a resurselor umane, finanțat din fonduri europene cu 4 milioane de euro. Proiectul a fost dedicat îmbunătățirii performanțelor organizaționale și a capitalului uman din cadrul a 75 de companii ce operează în Romania (2011-2013). A fost implicat în dezvoltarea și implementarea unui pachet de servicii (diagnoză organizațională și training) de care au beneficiat direct 600 de manageri ce activau în companiile selectate. În acea perioadă, Marius a contribuit la dezvoltarea unui set de 13 cursuri cu durata de 1 – 5 zile (fiecare), a dezvoltat 25 de rapoarte de progres și diagnoză organizațională pentru clienți precum: Avia Motors, Howard Johnson, Tractebel (GDF Suez), EvoBus, Batta.
Este Manager de Proiect și Evaluator de competențe profesionale certificat de către Autoritatea Națională de Calificări (2006, 2010).
Pasiunea sa pentru tehnologie și utilizarea ei în performanța individuaăl l-a determinat pe Marius să răspundă unei provocări adresate de Guvernul Statului Chile antreprenorilor internaționali. În acest context, a fost selectat să participe la un stagiu de dezvoltare antreprenorială în cadrul celui mai mare incubator de afaceri din lume – Start-Up Chile (2014).

Ca și formare academică, Marius a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universității A.I.Cuza din Iași, urmând apoi cursurile unui Master în Administrarea Afacerilor la Catedra UNESCO din cadrul Universității București. (2006, 2012).

LinkedIn
marius.boghian@kpiinstitute.com

manuel-hila

Manuel Hila

Manuel Hila ocupă funcția de Cercetător Economist în Management în cadrul diviziei europene a The KPI Institute, autoritatea globală în domeniul Indicatorilor de Performanță (KPIs).

Datorită experienței profesionale în companii multinaționale a reușit să își dezvolte competențele de management intercultural, spirit de echipă și comunicare.

Ca angajat în cadrul Siemens Wind Power Danemarca și BMW Group Germania a acumulat experiență în managementul proiectului, managementul performanței și Supply Chain Management, fiind responsabil de raportarea și urmărirea indicatorilor de performanță, de negocieri internaționale, managementul riscului, achiziții, logistică și externalizare. Astfel, a învățat să se confrunte cu diferențele culturale, să facă față situațiilor de impas și a conștientizat importanța muncii în echipă.

Preocupările în domeniul managementului performanței au început încă din perioada studiilor la nivel licență. În cadrul lucrării sale de licență de la Business Academy Aarhus, Danemarca, el a abordat tematica externalizării din cadrul Siemens Wind Power A/S.

Mai apoi, în cadrul studiilor la nivel masteral în International Business Administration and Foreign Trade din cadrul Universității Worms din Germania a cuprins în lucrarea sa de disertație analiza aspectelor curriculare ca și factori de influență asupra performanței managementului universitar.

Domeniul performanței managementului universitar în Germania ca și model de bune practici pentru România a fost tratat și în lucrarea de disertație din cadrul masterului Managementul proiectelor europene absolvit în cadrul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu.

Manuel deține calificarea de trainer acreditat în cadrul The KPI Institute și Certificarea Profesională în Indicatori Cheie de Performanță. El a participat de asemenea și în proiecte de cercetare în cadrul Universității Worms din Germania, unde și-a identificat interesul și pasiunea pentru acest domeniu.

LinkedIn
manuel.hila@kpiinstitute.com

universal-sa-bucuresti-logo

Mihai Toma

Mihai Toma ocupă funcţia de Head of Professional Practice în cadrul divizia Orientului Mijlociu-Dubai a The KPI Institute, autoritatea globală în domeniul Indicatorilor de Performanţă (KPIs).
Mihai este certificat internaţional în managementul indicatorilor de performanţă în urma absolvirii cursului „Certified Key Performance Indicators Professional” desfăşurat la Sibiu în perioada 16 – 18 iunie 2013, certificare oferită din partea The KPI Institute.

În calitate de facilitator, Mihai a dezvoltat şi livrat cursuri precum:

  • Seminarii interne pentru implementarea unui sistem de management al performanţei în cadrul The KPI Institute;
  • Cursul „Indicatori de Performanţă: Măsurare, învăţare, optimizare” în cadrul proiectului de consultanţă realizat de The KPI Institute pentru compania CELCO;
  • Curs Certificare Profesională Indicatori Cheie de Performanță, 31 martie – 2 aprilie 2014, Muscat, Oman (The KPI Institute)

În calitate de colaborator Acumen Integrat, a susţinut cursul – Indicatori de Performanţă: Măsurare, învăţare, optimizare (2013).

LinkedIn
mihai.toma@kpiinstitute.com

universal-sa-bucuresti-logo

Nicoleta Dorina Racolța-Paina

Pregătirea profesională a Nicoletei Paina are la bază competențele dobândite prin educație și cursurile de pregătire urmate.

Experiența profesională a obținut-o prin activitatea de predare și cercetare desfășurată în învățământul universitar (timp de 17 ani), la care se adaugă diferite proiecte comune cu mediul de afaceri (susținerea de cursuri, activități de consultanță, realizarea de cercetări comune concretizate în articole prezentate în cadrul unor conferințe internaționale și publicate în volumul conferinței în cauză, respectiv articole publicate în reviste indexate în baze de date internaționale).

Nicoleta a facilitat până în prezent cursuri precum Comunicarea de marketing, Fundamentarea deciziilor manageriale și Cultură organizațională.

LinkedIn

universal-sa-bucuresti-logo

Nicoleta Pulbere

Nicoleta are experiență în management operațional, leadership, project management și strategie.

Lucrează în domeniul IT de peste 10 ani, în companii renumite, precum: Vodafone, Siemens și OMV Petrom. În ultimii ani și-a concentrat activitatea spre aria de monitorizare, măsurare, stabilire indicatori și îmbunătățire continuă a performanței serviciilor.

Deține experiență practică în implementarea de proiecte și instrumente specifice managementului performanței, ca dashboarduri, Balanced Scorecard, Performance Evaluation Matrix, New Employee Onboarding plus Program, Resource Planning și IT costs Benchmarking.

Deține certificări profesionale care atestă nivelul experienței și al profesionalismului: Certificare KPI Professional, Certificări ITIL: Foundation, Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement, Expert: Managing Across Lifecycle.

LinkedIn

universal-sa-bucuresti-logo

Olivian Breda

Olivian Breda este Internet marketer din 2006 și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009.

Se ocupă de audituri de site-uri, atât pe partea de SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), cât și legat de uzabilitate (experiența vizitatorilor pe site-uri). Realizează, de asemenea, implementări de site-uri pe platforma WordPress. Ca parte a unei perfecționări continue, Olivian Breda nu se limitează la activitatea lui de bază, ocupându-se și de trimitere de newslettere, gestionare prezenţă pe reţele sociale, copywriting, organizare de evenimente și training-uri.

În 2012 a dezvoltat și ținut cursuri de promovare în mediul online pentru medici și a scris două capitole într-o carte dedicată brandingului pentru medici: „Cine ești tu, doctore?” (împreună cu Nicolae-Iordache Iordache).

În calitate de colaborator Acumen Integrat, a susținut cursurile „Marketing pe Internet – soluții de promovare în mediul online. Cum te promovezi pe Internet?” (2013) și „Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO). Cum optimizezi un site și cum obții linkuri către el?” (2013).

LinkedIn

Radu Cocean

Radu Cocean

Radu Cocean este persoana pe care vrei să o ai ca și trainer. Aceasta deoarece el are o perspectivă de marketing bine conturată, care îl ajută să se focalizeze întotdeauna pe identificarea și satisfacerea nevoilor clientului – atât pe piețele naționale, cât și într-un mediu internațional.

Cunoștințele sale de Negocieri în afaceri sunt bine sistematizate, mai ales în urma contactului avut, ca Visiting Scholar, cu Programul de Negocieri al Facultății de Drept din cadrul Universității Harvard. Ca urmare, el gândește în termeni de câștig-câștig, atât în ceea ce privește conținutul sesiunilor de formare susținute, cât și în relația cu firmele beneficiare.

Radu este la bază Lector Univ. Dr. în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, unde predă discipline de Marketing și Negocieri. În acest context, colaborarea sa cu Acumen Integrat s-a materializat atât în zona de cercetare – ca îndrumător științific al echipei care a realizat Raportul studiului „Managementul Performanței în România 2011”, cât și în zona de training – el susținând workshopul „Dezvoltarea unui Sistem de Management al Performanței bazat pe Balanced Scorecard. Etape și pași de urmat”, oferit participanților la Conferința Managementul Performanței în România, ediția 2013.

LinkedIn

#vintila-raluca

Raluca Vintilă

Raluca Vintilă este coordonatorul departamentului de Instructional Design și E-learning, în cadrul The KPI Institue, un institut specializat în managementul performanței, ce operează programe de cercetare în 12 arii diferite precum: strategie, indicatori cheie de performanță, performanță individuală, relații cu clienții și inovare în performanță.

Implicarea ei în designul programelor educaționale este ceea ce o recomandă, reprezentând punctul central al activității sale profesionale. Aceste aspecte sunt completate prin pregătirea sa academică. Ea coordonează dezvoltarea soluțiilor de învățare atât clasice, cât și online, ce privesc dezvoltarea competențelor în aria managementului perfomanței.

În calitate de formator, Raluca a livrat cursuri, workshopuri, simulări de business și webinarii referitoare la măsurarea și îmbunătățirea performanței unor profesioniști dintr-o varietate de industrii precum: telecomunicații, oil & gas și transporturi. A format în total peste 2500 de participanți.

Raluca a susținut workshopuri și prezentări vizând următoarele teme:

  • „Măsurarea Performanței: De la strategie la Indicatori Cheie de Performanță (KPIs)”, Conferința Managementul Performanței în România, 2015;
  •  „Instrumente cheie pentru Planificare Strategică”, Conferința Managementul Performanței în România, 2014;
  • „Indicatori Cheie de Performanță: Măsurare, învățare, optimizare”, Conferința Managementul Performanței în România, 2014.

Printre cele mai semnificative conferințe la care a participat, se regăsesc:

  • Strategy Leaders Forum in Dubai, United Arab Emirates (2014), dedicată execuției strategiei organizaționale și Balanced Scorecard;
  • HR Directors Business Summit in Birmingham, United Kingdom (2016).

Raluca a parcurs două programe masterale, în Management și Educație. Studiile universitare sunt complementate cu 7 stagii de practică în organizații private și publice din țară și din străinătate, majoritatea având ca obiectiv principal analiza și dezvoltarea organizațională.

LinkedIn
raluca.vintila@kpiinstitute.com

universal-sa-bucuresti-logo

Sorina Mone

Sorina Mone este un profesionist cu peste 5 ani de experiență în domeniul managementului și al marketingului. În prezent este Marketing Manager al uneia dintre cele mai mari companii de servicii IT din Transilvania.

Deține o experiență de lucru cu organizații mari precum și start-up-uri, din industrii variate, complementată de activitatea din domeniul academic (doctorat în Marketing obținut în 2013) și experiența internațională.

În calitate de colaborator Acumen Integrat a susținut cursurile Indicatori Cheie de Performanță: Măsurare, învățare, optimizare (2011, 2012), Managementul Performanței în Marketing: KPIs, Scorecard și Dashboard (2010), Implementarea unui sistem de management al performanței bazat pe Balanced Scorecard.

LinkedIn

universal-sa-bucuresti-logo

Teodora Gorski

Teodora Gorski este Managing Director în cadrul diviziei din Orientul Mijlociu-Dubai a The KPI Institute, liderul mondial în cercetarea și educarea KPI. Teodora a fost Președinte și Trainer pentru AIESEC, rețeaua tineretului la nivel global cu impact asupra lumii prin experiențe de dezvoltare a leadershipului.

În calitate de facilitator, a susținut peste 50 de traininguri la nivel național și internațional, pe teme fundamentale cum ar fi cultura organizaționala, crearea cadrului de dezvoltare a tineretului și crearea unei generații tinere de valoare.

Teodora a participat la conferințe internaționale în 8 țări, deține calificări în Management de Proiect și Avocatură, completate de certificări în Entrepreneurship and Venture Creation din partea ISCTE Business School Lisabona și Situational Leadership de la Human Invest.

LinkedIn
teodora.gorski@kpiinstitute.com

Andrei Spiridon

Andrei Scridon

Andrei are o experiență de aproape 10 ani în mediul universitar fiind în prezent Lector universitar doctor în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, unde predă diverse discipline de Marketing și Statistică. Acest lucru i-a permis formarea unei abordări în relația cu clienții bazată întotdeauna pe identificarea, înțelegerea şi satisfacerea nevoilor acestuia, atât organizațional cât și final, indiferent de proveniența acestuia – autohton sau internațional.

În sfera Marketingului, Andrei a acumulat, în plus față de cunoștințele de natură teoretică și o bogată experiență practică prin implicarea atât directă cât și în calitate de consultant la realizarea de studii empirice de piață în diverse domenii cum ar fi de exemplu: servicii de ospitalitate, retail, servicii financiar-bancare, servicii contabile etc.

Implicarea în cadrul studiilor respective i-a permis punerea în practică a diverselor metode multivariate de analiză a datelor dintre acestea cele mai utilizate fiind următoarele: analiză factorială, analiză cluster, analiza corespondențelor, analiza multivariată a varianței, regresie multiplă, analiză conjoint, analiză discriminantă, modele de probabilitate liniară și modelare cu ajutorul ecuațiilor structurale.

În plus, prin prezentarea sau publicarea a peste 20 de publicații științifice, Andrei s-a familiarizat și a aplicat cu succes și alte metode de analiza datelor provenite din studii de tip panel sau bazate pe serii cronologice (previziuni utilizând modele de descompunere sau tehnici de netezire).

În ceea ce privește colaborarea cu Acumen Integat și The KPI Institute ea este materializată în zona de cercetare și training, Andrei fiind responsabil de analiza datelor în cadrul Studiului ”Employee Perfromance Management 2016 – Global Edition” și livrarea de programe de Analiza Datelor și Market Research

LinkedIn

Andrei Spiridon

Radu Silaghi

Radu este specialist marketing si consultant in management, cu peste 15 ani de experienta în marketing și PR. Din 2007 Radu a coordonat peste 60 de proiecte de training, team building, consultanta si dezvoltare de personal in domeniile sale de specializare (comunicare, management, leadership, inteligenta emotionala, customer care, motivare, delegare, marketing, time management, coaching), oferind servicii specifice si adaptate pe nevoile clientilor. Crede in stabilitate, loialitate, inovare, respect, sinceritate, responsabilitate, profesionalism, in a gandi diferit, fiind in cautare continua de parteneriate reciproc avantajoase.

LinkedIn

Andrei Spiridon

Oana Ghimbulut

Oana Ghimbuluț este consultant Acumen Integrat, doctor în Psihologie si consilier în domeniul vocațional. Experiența anterioară în cercetare, predare și consiliere psihologică i-a oferit expunere la proiecte de dezvoltare a managementului resurselor umane. Implicată în programe de training de peste 10 ani, în ultimii 5 ani, odată cu debutul studiilor doctorale, a început interesul pentru dezvoltarea și livrarea de programe de dezvoltare socio-emoțională.
În calitate de facilitator acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări din România, Oana a susținut cursuri și workshop-uri în domeniul comunicării, dezvoltarii echipelor, competențelor antreprenoriale, consilierii pentru dezvoltare personală, precum si cursuri de formator de formatori.

LinkedIn

NOUTĂȚI