LANGUAGE

ro

en

FOLLOW US

Acumen Integrat » Newspage 12

News

Factori care influenţează adoptarea unui Balanced Scorecard

Factori care influenţează adoptarea unui Balanced Scorecard

Balanced Scorecard-ul (BSC), conceput de către Robert Kaplan şi David Norton în 1992 pentru a le oferi managerilor o modalitate de transpunere a strategiei într-un set de măsurători de ordin financiar şi non-financiar, este cu siguranţă una dintre cele mai populare metode folosite pentru un sistem de management al performanţei. De la apariţia conceptului de BSC şi până în prezent, ... Descoperă mai mult »

Salarizarea pe baza performanței în sistemul de învățământ din Statele Unite

Salarizarea pe baza performanței în sistemul de învățământ din Statele Unite

Managementul performanţei ajută organizaţiile să obţină informaţii referitoare la starea şi progresul lor, şi are capacitatea de a influenţa procesul de luare a deciziilor. Acest lucru poate avea un impact asupra modului în care sunt alocate resursele, cum este, de pildă,  şi cazul sistemului de învăţământ din Statele Unite. Un articol recent relatează faptul că guvernatorul Carolinei de Nord, Pat McCrory, a făcut ... Descoperă mai mult »

Indicatori Cheie de Performanță pentru Resurse Umane în Centrele de Servicii Partajate

Indicatori Cheie de Performanță pentru Resurse Umane în Centrele de Servicii Partajate

Rolul resurselor umane în cadrul unui Centru de Servicii Partajate (Shared Service Center) este să gestioneze relaţiile cu angajaţii şi să ofere servicii standardizate personalului companiei, indiferent de locaţie. Pentru o mai bună calitate a serviciilor, marile companii automatizează majoritatea proceselor. În plus, integrarea tehnologiei la nivel înalt permite personalului de resurse umane să se concentreze mai mult asupra sarcinilor ... Descoperă mai mult »

Indicatori Cheie de Performanță – leading versus lagging

Indicatori Cheie de Performanță – leading versus lagging

Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) reprezintă un concept de bază în managementul performanţei, aflându-se în strânsă legătură cu obiectivele definite la nivel operaţional, strategic sau individual, pe baza cărora performanţa este monitorizată şi evaluată. Un indicator devine indicator cheie în momentul în care acesta este selectat şi considerat relevant unei arii în care se doreşte atingerea unui anumit rezultat. În ... Descoperă mai mult »

Top 15 greșeli în măsurarea performanței

Top 15 greșeli în măsurarea performanței

Companiile urmăresc scăderea costurilor prin îmbunătăţirea performanţei prin intermediul resurselor de care dispun. Acest fapt atrage nevoia de a măsura performanţa prin sisteme strategice de măsurare, bazate pe instrumente precum balanced scorecard-uri, indicatori cheie de performanţă (KPIs) sau dashboard-uri. Însă odată cu măsurarea performanţei apare şi următoarea întrebare: ce criterii trebuie utilizate în definirea şi utilizarea metricelor pentru a evita ... Descoperă mai mult »

De ce este importantă satisfacția clienților?

De ce este importantă satisfacția clienților?

Cum putem creşte performanţa companiei noastre? Ce ne va aduce mai mult success? Care este principalul factor ce influenţează rezultatele pozitive? Acestea sunt câteva dintre întrebările pe care managerii şi le adresează, iar răspunsurile la aceste întrebări ar trebui să se concentreze asupra unui singur indicator important: menţinerea satisfacţiei clienţilor. În prezent, presiunea exercitată asupra departamentelor de relaţii cu publicul ... Descoperă mai mult »

Diferența dintre Dashboard și Scorecard în Call Center

Diferența dintre Dashboard și Scorecard în Call Center

Dashboard-ul și Scorecard-ul sunt instrumente care, odată dezvoltate, devin elemente cheie ale sistemului de management al performanţei în Call Center. Ca parte integrantă a sistemului de management al performanţei, atât Scorecard-ul, cât şi Dashboard-ul ajută la obţinerea de date valoroase în procesul de luare a deciziilor la nivel organizaţional, oferind o imagine de ansamblu şi cuprinzătoare a performanţelor în domeniu. ... Descoperă mai mult »

Egalitatea de gen în mediul de afaceri

Egalitatea de gen în mediul de afaceri

Politicile nediscriminante, egalitatea de gen, respectiv femeile în poziţii de conducere sunt subiecte delicate în mediul de afaceri actual. Inegalitatea între bărbaţi şi femei a fost discutată, argumentele au fort reiterate, s-au înregistrat unele îmbunătăţiri, dar, în ciuda acestui fapt, există o inegalitate sesizabilă la acest capitol. Echilibrul de gen este un aspect care îşi caută rezolvarea, în special în ... Descoperă mai mult »

Bonusurile de performanță și importanța lor

Bonusurile de performanță și importanța lor

Un plan de bonusare adecvat, robust şi corect reprezintă una dintre cele mai bune metode de a motiva angajaţii cu performanţă ridicată. Acest lucru presupune conectarea performanţelor cu recompensarea angajaţilor şi stabilirea unor ţinte adecvate. Bonusurile în funcţie de ţintă nu numai că recompensează şi îmbunătăţesc performanţa angajaţilor, dar sunt şi o componentă esenţială a sistemului de control şi gestiune, ... Descoperă mai mult »

Evaluarea performanței individuale – Feedbackul 360°

Evaluarea performanței individuale – Feedbackul 360°

Unul dintre cele mai populare instrumente de management al performanţei individuale este feedbackul 360o, cunoscut şi sub numele de evaluarea multi-source (din mai multe surse), care include feedbackul de la angajat, managementul de vârf, superiorul direct, subordonaţi, colegi şi clienţi. Scopul feedbackului 360o. Scopul principal al acestui cerc de evaluări confidenţiale este să ofere angajaţilor informaţii despre performanţa lor personală ... Descoperă mai mult »

NEWS