LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Noutăţi

Noutăţi

Ce înseamnă satisfacția profesională în zilele noastre?

Ce înseamnă satisfacția profesională în zilele noastre?

Satisfactia profesionala, in teorie În ultima perioadă, s-a remarcat o creștere semnificativă a atenției îndreptate spre satisfacția profesională și a nivelului satisfacției angajaților, comparativ cu indicii înregistrați din 2005 până în prezent. Ce înseamnă cu adevărat satisfacția profesională în zilele noastre? Este vorba despre sentimentul de teamă ce se naște la simplul gând că ne-am putea pierde locul de muncă? ... Descoperă mai mult »

4 motive pentru care întâlnirile de planificare eșuează

4 motive pentru care întâlnirile de planificare eșuează

  Decembrie e o lună propice pentru întâlniri – traininguri pe ultima sută de metri, minirevelioane și ședințe de planificare – adesea reunite într-un eveniment de tip meeting sincron, în aerul rece al primei zăpezi, sub lumina argintie a globurilor corporate. Totul cu zâmbetul pe buze și cu un sentiment de relaxare, care nu pune la îndoială nici utilitatea, nici ... Descoperă mai mult »

Importanța lucrului în echipă în mediul de afaceri

Importanța lucrului în echipă în mediul de afaceri

Multe organizații în ziua de astăzi recunosc importanța și beneficiile de a avea angajați care lucrează împreună și colaborează, combinând astfel ideile, perspectivele și experiențele lor pentru a dezvolta noi produse și servicii la standarde înalte. Lucrul în echipă este în general definit ca o activitate sau un set de activități interconectate îndeplinite de un grup de persoane, în vederea ... Descoperă mai mult »

Hainele și performanța: secretele ținutei la locul de muncă

Hainele și performanța: secretele ținutei la locul de muncă

Barack Obama și Mark Zuckerberg  au un lucru, oarecum bizar, în comun: ambii poartă ținute similare zilnic. Steve Jobs, fondatorul Apple și Albert Einstein obișnuiau și ei să aibă același obicei. Ba mai mult, chiar și unii guru ai modei precum Grace Coddington și Karl Lagerfeld preferă să poarte ținute similare. Acest tip de comportament nu se datorează complet preferințelor ... Descoperă mai mult »

10 metode prin care vă puteți ajuta clienții să facă cele mai bune achiziții | Managementul Relației cu Clienții

10 metode prin care vă puteți ajuta clienții să facă cele mai bune achiziții | Managementul Relației cu Clienții

Clienții sunt foarte diferiți, având o gamă largă de trăsături; astfel putem vorbi despre clienți analitici, care apreciază consecvența, acțiunile și rezultatele; clienții omniscienți, care se pot dovedi de multe ori îndrăzneți și clienții iritați, care de regulă sunt nerăbdători. Dacă aceste categorii de clienți reprezintă segmentul încrezător, care știe exact ce vrea, există mulți clienți care nu se încadrează ... Descoperă mai mult »

Gânduri în Urma Celei de-a VI-a Ediții a Conferinței Managementul Performanței din România

Gânduri în Urma Celei de-a VI-a Ediții a Conferinței Managementul Performanței din România

Am încheiat cea de-a VI-a ediție a Conferinței Managementul Performanței în România și dorim să împărtășim succesul acestei ediții cu voi. Conferința Managementul Performanței în România a luat naștere din dorința de a crea o comunitate de profesioniști în domeniu, care prin întâlniri anuale să discute bune practici, să descopere modalități de gestionare a provocărilor și să genereze noi idei ... Descoperă mai mult »

Cum a Fost Cea de-a Doua zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016

Cum a Fost Cea de-a Doua zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016

Cea de-a doua și ultima zi a Conferinței Managementul Performanței în România a debutat cu prezentarea Iulianei Badea, Head of Global Mobility and Talent Aquisition Services, Bombardier Transportation. Pentru Bombardier Transportation, performanța este rezultatul îmbinării dintre strategia organizațională, valori, credințe, comportamente, infrastructura sistemului de management și sistemul de resurse umane, toate acestea gravitând în jurul unei culturi centrate pe client. ... Descoperă mai mult »

Cum a Fost Prima Zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016

Cum a Fost Prima Zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016

Prima zi a Conferinței Managementul Performanței în România 2016, a debutat cu atmosfera relaxată a jocului pe echipe, facilitat de Cristina Tărâță, în cadrul masterclass-ului „Excelență în Afaceri prin Utilizarea Indicatorilor Cheie de Performanță – Studiu de Caz”. Fiecare din cele opt echipe au definit ce reprezintă performanța pentru ei, ca profesioniști; principalele cuvinte comune identificate au fost: echipă, profesionalism ... Descoperă mai mult »

Pofilul Specialistului de Marketing în 2016

Pofilul Specialistului de Marketing în 2016

Pe 20 septembrie Revista Biz a organizat conferința Best Marketing Cluj, unde au participat atât specialiști, cât și pasionați de marketing. Am fost și noi prezenți la eveniment, alături de partenerul nostru The KPI Institute în calitate de parteneri media și întrucât am aflat multe lucruri interesante, ne-am decis să împărtășim cu voi o parte dintre ele. Evenimentul a debutat ... Descoperă mai mult »

Workshopuri interactive dedicate Performanței la Absolut în Cluj-Napoca

Workshopuri interactive dedicate Performanței la Absolut în Cluj-Napoca

Acumen Integrat organizează în premieră la Cluj-Napoca evenimentul – Despre Performanță la Absolut, dedicat îmbunătățirii performanței personale și profesionale. Sesiunea interactivă de workshopuri va avea loc în data de 9 iunie, la The Office Conference Center, între orele 09:00 – 17:00. Evenimentul oferă oportunitatea de a crea armonie între viața personală și cea profesională prin îmbinarea a 4 elemente importante: ... Descoperă mai mult »

NOUTĂȚI