LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Noutăţipage 10

Noutăţi

Ce este sistemul de management al performanței?

Ce este sistemul de management al performanței?

Sistemele de management al performanței sunt adesea asociate cu nevoia de a controla și a sancționa performanța slabă înregistrată în raport cu rezultatele așteptate. În ciuda percepției generale a angajaților privind acest aspect, sistemele de management al performanței au funcții complet diferite. Acestea au rolul: De a facilita procesul de implementarea a strategiei; De a asigura alinierea resurselor și a ... Descoperă mai mult »

Webinar gratuit: Indicatori Cheie de Performanță pentru Call Center

Webinar gratuit: Indicatori Cheie de Performanță pentru Call Center

Indicatori Cheie de Performanță pentru Call Center Utilizarea KPIs în Call Center are o tradiție lungă, ceea ce face ca această industrie să fie una dintre cele mai mature în ceea ce privește măsurarea performanței. Webinarul Indicatori Cheie de Performanță pentru Call Center se concentreaza pe procesul de selecție a indicatorilor cheie de performanță pentru Call Center și a raportării ... Descoperă mai mult »

Managementul succesiunii în organizații

Managementul succesiunii în organizații

Managementul succesiunii este un proces amplu, care implică mai multe aspecte ale activității unei organizații, al cărui scop este identificarea angajaților potriviți pentru ocuparea unor poziții cheie în cadrul organizației și asigurarea cadrului de dezvoltare a competențelor angajaților în această direcție. Astfel, atunci când va fi necesar, aceștia vor fi pregătiți să se ocupe o astfel de poziție cheie. În ... Descoperă mai mult »

Întâlnirea de revizuire a performanței

Întâlnirea de revizuire a performanței

În domeniul Managementului Performanței, întâlnirea de revizuire a performanței, conceptualizată de către Robert Bacal în cartea sa A Briefcase Book, reprezintă procesul prin care un angajat și managerul său se întâlnesc pentru a colabora și a discuta diferite aspecte legate de performanță, ca de exemplu măsura în care angajatul și-a atins obiectivele. Totodată, întâlnirea ajută la depășirea situaților dificile care ... Descoperă mai mult »

Webinar gratuit: Programe de Implicare Emoțională a Angajaților

Webinar gratuit: Programe de Implicare Emoțională a Angajaților

Dată desfășurare webinar: Joi, 2 octombrie Ore desfășurare: 16:00 – 17:00 Durata: 1 ora (45 min. prezentare, 15 min. sesiune Q&A) Participare online: Gratuită Despre webinar Webinarul identifică factorii ce influențează implicarea emoțională a angajaților la locul de muncă și modalități de măsurarea a acestei implicări. De asemenea, se discută despre bune practici pentru creșterea nivelului de implicare a angajaților ... Descoperă mai mult »

Motivația intrinsecă a angajaților

Motivația intrinsecă a angajaților

Motivația se reflectă în gradul de implicare a angajaților, fapt care conduce, în cele din urmă, la înregistrarea unei performanțe mai bune în rândul angajaților. Datorită acesteia, oamenii întreprind acțiunile necesare pentru a-și atinge obiectivele atât la nivel profesional, cât și la nivel personal. În teoria autodeterminării se face distincție între mai multe tipuri de motivație, iar cele două tipuri ... Descoperă mai mult »

Măsurarea performanței în Call Center

Măsurarea performanței în Call Center

Centrele de relațiile cu clienții sunt de regulă principala punte de comunicare directă dintre o companie și clienții acesteia, o componentă importantă a serviciilor cu clienții, în general, și un important indicator al gradului de satisfacție al clienților, atât în ceea ce privește compania, cât și serviciile sau produsele oferite de aceasta. În cadrul unui astfel de centru, angajații fie ... Descoperă mai mult »

Chestionarele de evaluare a satisfacției angajaților

Chestionarele de evaluare a satisfacției angajaților

Satisfacția angajaților și implicarea emoțională a acestora sunt aspecte asupra cărora organizațiile se concentrează și pe care le evaluează cu scopul de a afla care este părerea angajaților referitor la diferite probleme legate de organizație, activitatea acesteia sau locul lor de muncă, probleme pe care angajații nu le-ar evidenția altfel, de frică să nu se compromită sau să-ți piardă slujba. ... Descoperă mai mult »

Webinar gratuit: Documentarea Indicatorilor Cheie de Performanță

Webinar gratuit: Documentarea Indicatorilor Cheie de Performanță

Al treilea webinar al acestei serii urmărește să clarifice aspecte la nivelul procesului de documentare a Indicatorilor Cheie de Performanță, prin identificarea funcției și provocărilor pe care acesta le importă. Implicațiile participării la acest webinar constau în fundamentarea chestiunilor relevante referitoare la documentarea KPIs prin furnizarea de exemple de bune practici. Dată desfășurare webinar: Joi, 25 septembrie Ore desfășurare: 16:00 ... Descoperă mai mult »

Webinar gratuit: Tehnici de selecție a Indicatorilor Cheie de Performanță

Webinar gratuit: Tehnici de selecție a Indicatorilor Cheie de Performanță

Acumen Integrat deschide perioada înscrierilor pentru cel de-al doilea webinar din noua serie, în cadrul căruia va fi abordată tema selecției Indicatorilor Cheie de Performanță. Dată desfășurare webinar: Joi, 18 septembrie 2014 Ore desfășurare: 16:00 – 17:00 Durata: 1 ora (45 min. prezentare, 15 min. sesiune Q&A) Participare online: Gratuită Descrierea webinarului Într-un studiu efectuat de către The KPI Institute, ... Descoperă mai mult »

NOUTĂȚI