LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Indicatori Cheie de Performanta » Performanța prin Brand Marketing

Performanța prin Brand Marketing


Performanta prin branding

Datorită globalizării și dezvoltării online-ului, noi piețe au devenit disponibile. În acest context, brandul a devenit extrem de important. Rezultatul dorit prin branding este acela de a proiecta în mințile clienților imaginea companiei. Atunci când un client dorește să achiziționeze un produs și începe procesul de luare a unei decizii, primele lucruri care ar trebui să apară în mintea lui sunt brandul, logoul și produsul.

Crearea unui brand este un efort continuu. Acesta își are originile la bazele companiei, începând din stadiul de producție (calitatea trebuie asociată cu brandul companiei) și continuă până la serviciul de relații cu clienții și relațiile publice și mediul înconjurător.

Răspândirea mesajului companiei și proiectarea brandului pe piață necesită o planificare atentă și detaliată. O campanie de marketing complexă include postere, bannere la fiecare punct de contact cu clienții, reclame la ore de audiență maximă, un slogan atractiv si un logo distinctiv.

Brand Marketing necesită inteligență și finețe, o cercetare de piață atentă și un feedback constant. Aceste lucruri pot oferi un avantaj competitiv și pot indica modul în care trebuie gestionat brandul pentru a-i întări puterea și performanța.

Performanța brandului poate fi măsurata cu ajutorul Indicatorilor Cheie de Performanță (KPIs) pe doua zone:

  1. Vizibilitatea– pentru măsurarea contactului dintre brand și potențialii clienți. Tot aici sunt incluse și cheltuielile survenite în urma campaniei de promovare și profitul generat de aceasta. KPIs relevanți pot fi:
  • # Reclame plasate;
  • % Cheltuieli cu publicitatea TV;
  • % Variația costului de publicitate în rețeaua de difuzare;
  • $ Venit din publicitatea outdoor;
  • % Gradul de amintire a reclamei.

Măsurarea vizibilității brandului pe zone este foarte importantă din mai multe motive: pentru a se stabili dacă există suficientă expunere a brandului în spațiile publice, pentru o concentrare mai bună asupra publicului țintă și pentru a urmări în detaliu bugetul campaniei de marketing.

  1. Nivelul de pătrundere piață– aceasta categorie pune accentul mai mult pe client si pe succesul campaniei de promovare. KPI relevanți pot fi:
  • % Clienți noi;
  • % Noi clienți din recomandările clienților actuali;
  • # Rating-uri obținute din focus grupuri;
  • # Programe de loialitate;
  • # Noi segmente de piață abordate.

Din aceste puncte de vedere, măsurarea este importantă pentru o companie, oferă un feedback exact și de calitate asupra performanței campaniei de promovare. Acest lucru duce la o analiză mai bună a satisfacției clienților și oferă detalii importante despre cum trebuie să fie create campaniile de promovare viitoare.

În lupta pentru atragerea și formarea clienților fideli, un brand puternic reprezintă un atu important. Este crucial pentru o companie să-și creeze, să-și definească și să-și reinventeze propria imagine. Brandul este cea mai importantă componentă a unei companii, este promisiunea față de client. Recunoașterea pe plan mondial e rezultatul unui brand puternic asociat cu produse de calitate. Menținerea vizibilității brandului și asigurarea succesului acestuia reprezintă un efort constant.

Referințe:

Sursa imaginii:

Adăugați un comentariu

Adresa Dvs. de email nu va fi publicată.Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii.

*

NOUTĂȚI