The KPI Institute

The KPI Institute premiază campionii în relațiile cu clienții din România

26 de categorii, peste 350 de organizații

The KPI Institute, organizație internațională de cercetare în domeniul îmbunătățirii performanței, în parteneriat cu Acumen Integrat, a desfășurat în această lună un studiu de piață la nivel național pentru a evalua gradul de satisfacție a consumatorilor români în raport cu experiența interacțiunii cu diferiți furnizori de produse și servicii din România.

Rezultatele studiului au scos la lumină care sunt preferințele românilor în privința modului în care sunt abordate relațiile cu clienții de către un spectru larg de organizații aparținând a 26 de categorii premiate, care au inclus atât companii private cât și instituții de stat.


Descarcă rezumatul introductiv al acestui studiu pentru a afla:

Pe ce pun accent românii în privința așteptărilor pe care le au de la furnizori:

Calitatea produselor/serviciilor vs. prețul produselor/serviciilor;

Rapiditate în procesarea comenzilor vs. acuratețea livrărilor;

Îndeplinirea promisiunilor vs. politețea și atitudinea prietenoasă a personalului;

În care dintre categoriile nominalizate se practică cel mai înalt nivel al relațiilor cu clienții:

Sectorul public vs. sectorul privat;

Companii aeriene low cost vs. companii aeriene de linie;

Agenții de turism vs. agenții de ticketing;

Relațiile cu Clienții in România

Descarcă rezumatul introductiv!






*Toate câmpurile sunt obligatorii

Rezultatele vor fi făcute publice în cadrul Galei Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții, eveniment adiacent Conferinței Managementului Relațiilor cu Clienții în România, care urmează să se desfășoare la București între 4-6 Iunie 2015.

The KPI Institute - În cifre

134

KPIs documentați pentru Relațiile cu Clienții

393

Rapoarte de performanță din practică, disponibile pe smartKPIs.com

4

Publicații ce includ KPIs din domeniul Relațiilor cu Clienții