LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Indicatori Cheie de Performanta » Studiul de Piață „Relațiile cu Clienții în România 2015”

Studiul de Piață „Relațiile cu Clienții în România 2015”


The KPI Institute, organizație internațională de cercetare în domeniul îmbunătățirii performanței, în parteneriat cu Acumen Integrat, a desfășurat Studiul de Piață „Relațiile cu Clienții în România 2015” la nivel național pentru a evalua gradul de satisfacție a consumatorilor români în raport cu experiența interacțiunii cu diferiți furnizori de produse și servicii din România.

Studiul de Piață „Relațiile cu Clienții în România 2015” a scos la lumină care sunt preferințele românilor în privința modului în care sunt abordate relațiile cu clienții de către un spectru larg de organizații aparținând a 26 de categorii premiate, care au inclus atât companii private cât și instituții de stat.

xx

Scopul acestui studiu a fost de a identifica acele companii care se bucură de un grad ridicat de apreciere în România, din perspectiva calității serviciilor oferite.
Prin intermediul chestionarului propus, inițiatorii studiului au urmărit să afle:

  • Criteriile pe care românii își bazează decizia de alegere a furnizorilor;
  • Cele mai importante elemente în evaluarea Serviciului de Relații Clienți;
  • Frecvența interacțiunii cumpărătorilor români cu furnizorii de servicii din diferite industrii;
  • Campionii în relațiile cu clienții din România.

Printre concluziile principale sintetizate în urma studiului amintim: 

  • În mod rațional, solicitați să acorde note unei liste prestabilite de criterii utilizate pentru a selecta furnizorii de bunuri și servicii, respondenții plasează pe prima poziție criteriul „calitate”, urmat de criteriile „preț” și „rapiditate” (în procesarea comenzilor).
  • Rugați să enumere și alte elemente care contează (în cazul în care consideră că ar mai exista și altele), respondenții readuc în discuție elementul „preț,” ceea ce poate conduce la ideea că, deși în mod rațional respondenții tind spre „calitate,” în fapt sunt influențați cel puțin la fel de mult de elementul „preț.”
  • Respondenții nu sunt la fel de interesați de etica în afaceri a furnizorului, ei clasând impactul pe care aceștia îl pot avea asupra mediului înconjurător pe unul dintre ultimele locuri în ierarhia elementelor care contează în alegerea furnizorilor.
  • Naționalitatea furnizorului este ultimul element pe care consumatorii îl iau în calcul atunci când fac o achiziție.
  • Îndeplinirea promisiunilor și oferirea de informații relevante și corecte însumează criteriile principale în evaluarea serviciului Relații Clienți.

Vezi rapoartele specializate pe industrii și Raportul General al Studiului de Piață „Relațiile cu Clienții în România 2015” !

Adăugați un comentariu

Adresa Dvs. de email nu va fi publicată.Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii.

*

NOUTĂȚI