LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Cursuri » Ultima săptămână de înscrieri la cursurile lunii octombrie

Ultima săptămână de înscrieri la cursurile lunii octombrie


Cursuri octombrie

Perioada destinată înscrierilor la cursurile lunii octombrie organizate de Acumen Integrat, Managementul Succesiunii, Implementarea și Optimizarea Programelor de Implicare Emoțională a Angajaţilor și Managementul Performanței în Call Center, se apropie de final.

Numai în această săptămână mai aveți posibilitatea de a vă înscrie la cursurile mai sus menționate, acestea abordând tematici fundamentale ale domeniului managementul performanței și fiind destinate tuturor celor care urmăresc asigurarea continuității afacerii lor în viitor, găsirea unui punct de convergență între interesele angajaţilor și productivitatea acestora, precum și menținerea unui echilibru între eficiența operațională, satisfacția clienților și a stakeholderilor.

Cursul Managementul Succesiunii va fi susţinut de Raluca Vintilă, Cercetător în Management și Trainer în cadrul diviziei europene a The KPI Institute. Raluca are o experienţa de peste 3 ani în livrarea de programe educaționale, fiind interesată de domeniul managementului performanței și de subiecte precum: comunicare și vorbire în public, setarea de obiective, lucrul în echipă, dezvoltarea creativității, leadership, interculturalism, managementul proiectelor, metode și tehnici de livrare a trainingurilor, construirea trainingurilor.

În ceea ce privește cursurile Optimizarea Programelor de Implicare Emoțională a Angajaţilor și Managementul Performanței în Call Center, acestea vor fi susţinute de către Cristina Tărâță, Cercetător Economist în Management și Trainer în cadrul diviziei europene a The KPI Institute. Prin activitatea sa de cercetare, Cristina a contribuit la dezvoltarea platformei smartKPIs.com prin documentarea a peste 1.000 de indicatori de performanță din 16 arii funcționale și 25 de industrii diferite și la lansarea a peste 90 de rapoarte „Top 25 Indicatori Cheie de Performanță”. De asemenea, a luat parte la programul de cercetare care a vizat realizarea „The KPI Compendium”, o publicație ce cuprinde peste 20.000 de indicatori de performanță. În calitate de formator, Cristina Tărâță a facilitat seminarii, cursuri și simulări de business în domeniul managementului performanței.

Formarea participanților presupune dezvoltarea abilitaților de a găsi oameni cu competente potrivite pentru a ocupa roluri cheie, înțelegerea factorilor care influențează implicarea angajaţilor, a etapelor măsurării implicării și a proceselor pentru creșterea acestei implicări, precum și înțelegerea și dezvoltarea unui sistem de management al performanței în call center prin crearea unui catalog de KPIs specific acestor departamente.

 Cursurile se bazează pe un proces de învăţare interactiv, prin îmbinarea noțiunilor teoretice cu exemple relevante ale aplicării lor în practică.

Agendele Cursurilor cuprind teme precum:

 Managementul Succesiunii

  • Introducere în managementul succesiunii;
  • Planificarea carierei;
  • Evaluarea și analiza talentelor;
  • Planificarea eforturilor de managementul succesiunii.

Pentru detalii și înscrieri accesați linkul:
http://www.acumenintegrat.ro/cursuri/cursuri-deschise/implementarea-programelor-de-managementul-succesiunii/

Implementarea și Optimizarea Programelor de Implicare Emoțională a Angajaţilor

  • Definirea conceptului de implicare emoțională a angajaţilor;
  • Implicarea angajatului vs. managementul performanței;
  • Metode de evaluare a implicării angajaţilor;
  • Inițiative pentru creșterea implicării angajaților.

Pentru detalii și înscrieri accesați linkul:
http://www.acumenintegrat.ro/cursuri/cursuri-deschise/implementarea-si-optimizarea-programelor-de-implicare-emotionala-a-angajatilor/

Managementul Performanței în Call Center

  • Provocări și aspecte cheie ale îmbunătățirii performanței în Call Centere;
  • Dezvoltarea unui catalog de KPIs pentru Call Center;
  • Dezvoltarea unui sistem de management al performanței în Call Centere;
  • Sfaturi pentru îmbunătățirea performanței și a competitivității Call Centerelor.

Pentru detalii și înscrieri accesați linkul:
http://www.acumenintegrat.ro/cursuri/cursuri-deschise/managementul-performantei-in-call-center-indicatori-de-performanta-scorecard-si-dashboard/

Adăugați un comentariu

Adresa Dvs. de email nu va fi publicată.Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii.

*

NOUTĂȚI