LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Webinar » Webinar gratuit: Performanța în Serviciul de Relații Clienți

Webinar gratuit: Performanța în Serviciul de Relații Clienți


Webinar gratuit relatii clienti

În vederea stabilirii excelenței în ceea ce privește implementarea unui sistem de relații clienți, organizațiile trebuie să acorde atenție sporită atât profesioniștilor din domeniu, cât și canalelor, tehnologiilor și instrumentelor de evaluare specifice. Pentru a avea o perspectivă de ansamblu asupra modului de creare și consolidare a unui serviciu de relații clienți performant, Acumen Integrat vă invită să participați la webinarul gratuit Performanța în Serviciul  de Relații Clienți.

Acesta reprezintă al cincilea webinar din seria de webinarii gratuite din această primăvară și se va desfășura joi, 26 februarie, începând cu ora 16:00. Webinarul constituie premisa consolidării unui serviciu de relații clienți menit să asigure o experiență extraordinară, atât pentru clienții interni cât și pentru cei externi, și face o scurtă introducere a cursului Certificare Profesională: Performanța Serviciului de Relații Clienți.

Detalii webinar

  • Dată desfășurare webinar: Joi, 26 februarie 2015
  • Oră desfășurare: 16:00-17:00
  • Durata: 1 oră (45 min. prezentare, 15 min. sesiune Q&A)
  • Participare online: Gratuită

Teme abordate
În cadrul webinarului se vor aborda următoarele teme specifice:

  • Importanța și scopul menținerii relațiilor cu clienții;
  • Asigurarea unui serviciu de relații clienți de excepție;
  • Pilonii performanței serviciului de relații clienți;
  • Competențele specifice serviciului de relații clienți.

Astfel, acest webinar se adresează tuturor persoanelor interesate de cunoașterea conceptelor necesare asigurării unui serviciu de relații clienți performant, iar formarea participanților presupune cunoașterea metodelor de identificare a nevoilor și așteptărilor clienților, înțelegerea beneficiilor unei abordări structurate a serviciului de relații clienți, identificarea pașilor de implementare a unei culturi a performanței în serviciul de relații clienți, precum și analizarea beneficiilor și dezavantajelor utilizării diferitelor instrumente de evaluare.

Despre formator
Webinarul va fi susținut de Maria Desmons-Macrea, care ocupă funcția de Manager de Relații Clienți în cadrul The KPI Institute, autoritatea globală privind cercetarea și educația în domeniul Indicatorilor Cheie de Performanță. În cadrul organizației, Maria se ocupă de dezvoltarea și menținerea unei culturi a performanței serviciului de relații clienți. Aceasta deține o experiență de peste patru ani în managementul serviciul de relații clienți.

Înscriere
Participarea este gratuită, iar înscrierile se pot realiza accesând linkul:
https://attendee.gotowebinar.com/register/4059888775880715010

Adăugați un comentariu

Adresa Dvs. de email nu va fi publicată.Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii.

*

NOUTĂȚI