Eveniment

GALA VA ADUCE ÎN FAȚA PUBLICULUI REPREZENTANȚI AI EXCELENȚEI ȘI PERFORMANȚEI ÎN RELAȚIILE CU CLIENȚII

Reprezentanți ai marilor companii din România, oaspeți din diferite industrii și reprezentanți ai presei se vor reuni, în data de 4 iunie, ora 19:00, pentru a recunoaște și celebra acele companii care s-au remarcat prin atenția acordată Relațiilor cu Clienții. Primele 3 companii din fiecare categorie vor fi premiate, în baza unui studiu de piață realizat de către The KPI Institute și Acumen Integrat, studiu care a evaluat experiența pe care o au clienții în interacțiunea cu organizațiile nominalizate. Participă la Gală și beneficiază de oportunitatea unică de a interacționa cu cei mai de seamă reprezentanți ai calității în serviciul de Relații cu Clienții.

De ce să participi

  • Networking – profită de oportunitatea de a interacționa cu cei mai de seamă reprezentanți ai excelenței în Relațiile cu Clienții
  • Schimb de experiență – beneficiază de șansa de a descoperi perspective și bune practici de la numeroși profesioniști
  • Celebrare a excelenței – alătură-te oaspeților din diferite industrii, reprezentanților firmelor nominalizate și presei într-un eveniment unic

Descarcă broșura evenimentului și descoperă:  

  • Detalii despre Gală și nominalizări;
  • Informații despre locație și data de desfășurare;
  • Detalii logistice privind înregistrarea la eveniment.

DESCARCĂ BROȘURA

Cover

Vezi broșura on-line

Categorii

CÂȘTIGĂTORII VOR FI DESEMNAȚI DIN RÂNDUL ORGANIZAȚIILOR NOMINALIZATE, PENTRU FIECARE DINTRE URMĂTOARELE CATEGORII, APARȚINÂND A TREI MARI DOMENII:
Icons-09

Servicii

  • Telefonie mobilă sau fixă
  • Farmacii
  • Spitale și/sau centre medicale (private sau de stat)
  • Curierat
  • Restaurant (de lanț/rețea) din România
  • Companii de transport terestru (exclusiv tren și/sau autocar)
  • Companii aeriene de linie
  • Companii aeriene low cost
  • Agenții de turism
  • Agenții de ticketing
  • Hotel (de lanț/rețea) din România
  • Companii de asigurări
  • Bănci
  • Companii ne-bancare (IFN)
  • Furnizori de utilități (apă, energie)
  • Cafenea (de lanț/rețea) din România
Icons-08

Comerț

  • Supermarket-uri / Hipermarket-uri
  • Magazine de bricolaj
  • Benzinării
  • Magazine online
  • Magazine de cosmetice și/sau parfumuri
  • Magazine de electronice
Icons-10

Servicii publice

  • Administrație publică locală
  • Servicii publice centrale

ÎNREGISTRARE

Taxă de participare

1 Persoană
65€
2 Persoane
110€
*Grup de 6 persoane
270€ 

Valoarea beneficiilor incluse în prețul de participare este de 200 €:

  • Loc participare cu masă inclusă 40 €
  • Raportul Studiului de piață 30 €
  • 6 Luni acces la baza de date cu KPIs smartkpis.com 35 €
  • 3 rapoarte de cercetare realizate de către The KPI Institute 85 €
  • Mapa evenimentului 10 €
  • *Call Center Performance Management System Toolkit 400 €

LOCAȚIE

CRYSTAL PALACE BALLROOMS SE AFLĂ în imediata apropiere a Palatului Parlamentului și a Pieței Unirii, în spatele Pieței George Coșbuc.

Img_960x328

Detalii

Adresa: Calea Rahovei 198A Sector 5, București Evenimentul va începe la ora 19:00

Organizatori

the-kpi-institute-300x113

The KPI Institute a fost înființat în anul 2004 în Melbourne, Australia și este autoritatea globală în cercetare și educație în domeniul Indicatorilor Cheie de Performanță (KPIs), oferind prin publicațiile și programele sale educaționale perspective noi asupra modului în care măsurăm performanța utilizând KPIs. Compania administrează platforma www.smartKPIs.com, o bază de date ce reunește peste 20,000 de exemple de KPIs.

AcumenLogoNew

Acumen Integrat a fost fondat în anul 2004, având ca principală activitate oferirea de soluții în managementul performanței la nivel strategic, operațional și individual și sprijinirea organizațiilor în implementarea acestor sisteme și în lucrul cu Indicatorii Cheie de Performanță. În anul 2015, portofoliul de programe educaționale s-a îmbogățit cu 10 noi cursuri de certificare profesională, facilitate de către The KPI Institute.

Devino partener al Galei Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții 2015 pentru a te bucura de multiple beneficii.

Alege tipul de parteneriat dorit:

Oferta de Parteneriat Strategic
Descarcă Oferta

Oferta de Sponsorizare
Descarcă Oferta