LIMBA

ro

en

URMĂRIȚI-NE PE

Acumen Integrat » Noutăţi

Noutăţi

Pofilul Specialistului de Marketing în 2016

Pofilul Specialistului de Marketing în 2016

Pe 20 septembrie Revista Biz a organizat conferința Best Marketing Cluj, unde au participat atât specialiști, cât și pasionați de marketing. Am fost și noi prezenți la eveniment, alături de partenerul nostru The KPI Institute în calitate de parteneri media și întrucât am aflat multe lucruri interesante, ne-am decis să împărtășim cu voi o parte dintre ele. Evenimentul a debutat ... Descoperă mai mult »

Workshopuri interactive dedicate Performanței la Absolut în Cluj-Napoca

Workshopuri interactive dedicate Performanței la Absolut în Cluj-Napoca

Acumen Integrat organizează în premieră la Cluj-Napoca evenimentul – Despre Performanță la Absolut, dedicat îmbunătățirii performanței personale și profesionale. Sesiunea interactivă de workshopuri va avea loc în data de 9 iunie, la The Office Conference Center, între orele 09:00 – 17:00. Evenimentul oferă oportunitatea de a crea armonie între viața personală și cea profesională prin îmbinarea a 4 elemente importante: ... Descoperă mai mult »

Un nou eveniment – Despre Performanță la Absolut!

Un nou eveniment – Despre Performanță la Absolut!

Acumen Integrat lansează un nou eveniment – Despre Performanță la Absolut, destinat tuturor celor care doresc să-și armonizeze performanța profesională cu cea personală, propunând o structură inovativă care va permite fiecărui participant să-și creeze o experiență personalizată de excepție prin care să-și atingă cea mai bună versiune a sa – ”his better self”. În cadrul acestei experiențe, participanții vor parcurge o ... Descoperă mai mult »

Despre ROFLORA și managementul relațiilor cu clienții la superlativ

Despre ROFLORA și managementul relațiilor cu clienții la superlativ

Am încheiat și ediția de anul acesta a conferinței Managementul Relațiilor cu Clienții în România. Acum, ajunși la momentul descoperirilor post eveniment, cu bucurie spunem că, într-adevăr, clientul este ”sufletul” unei afaceri. Am învățat asta de la speakeri, de la participanți și de la partenerii care au susținut acest proiect. ROFLORA, partenerul nostru de surprize florale, ne-a impresionat în mod ... Descoperă mai mult »

Cum a fost la Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016?

Cum a fost la Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016?

Cea de-a doua ediție a Conferinței Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016 a debutat cu o sesiune specială de Masterclass centrată în jurul sistemului Net Promoter Score și a modului în care acesta poate fi utilizat pentru a colecta feedback și pentru a oferi experiențe memorabile clienților. Maria Desmons-Macrea colaborator The KPI Institute și Acumen Integrat, cu o experiența ... Descoperă mai mult »

Cum utilizăm feedback-ul clienților?

Cum utilizăm feedback-ul clienților?

Părerile clienților și testimonialele sunt cele mai bune instrumente pentru creșterea salariilor într-o companie. O organizație trebuie să știe cum să colecteze feedback-ul pozitiv primit din partea clienților pentru a se folosi de acesta în campaniile de marketing. În era digitală, este important ca oamenii să cunoască cât mai multe despre produsele unei companii și serviciile acesteia înainte de a ... Descoperă mai mult »

Trendurile anului 2016 în managementul performanței angajaților

Trendurile anului 2016 în managementul performanței angajaților

Descriere webinar Acest webinar abordează una din provocările cu care se confruntă majoritatea companiilor din lume astăzi: cum dezvoltăm sisteme dinamice de beneficii și recompense în legătură cu performanța angajaților. Provocările survin atunci când vorbim despre recompense și performanță și încercăm să echilibrăm diferite profiluri generaționale, diverse tipuri de motivare și obiective regăsite în aceeiași organizație. Abordarea The KPI Institute ... Descoperă mai mult »

Cum se creează o cultură organizațională orientată spre performanță?

Cum se creează o cultură organizațională orientată spre performanță?

Deși majoritatea profesioniștilor apreciază că a construi o cultură organizațională puternică este un demers vital, măsurarea nivelului de îndeplinire a acestui obiectiv poate fi o sarcină destul de provocatoare. Există desigur, diverse instrumente pentru a lua pulsul culturii organizaționale, chiar și prin intermediul Indicatorilor Cheie de Performanță. Compania Sears obișnuia să monitorizeze % Angajaților care participă la trainingul de reînnoire culturală, ... Descoperă mai mult »

Webinar Gratuit – 5 pași cheie în implementarea unui sistem bazat pe metodologia BSC

Webinar Gratuit – 5 pași cheie în implementarea unui sistem bazat pe metodologia BSC

Majoritatea organizațiilor implicate în procesul de planificare strategică se confruntă cu anumite dificultăți. În timp ce unele provocări reprezintă discrepanțe între scopurile și inițiativele organizației,altele pot varia de la implementarea unui Sistem de Management al Performanței la formularea unor obiective relevante și selecția Indicatorilor Cheie de Performanță. Acest webinar se va axa pe pașii cheie în implementarea unui sistem bazat ... Descoperă mai mult »

De ce e important un salariu corect?

De ce e important un salariu corect?

„Salariul contează nu doar pentru că angajații au nevoie de el, ci pentru că reprezintă un factor determinant al percepției nivelului de corectitudine” – Heidi K. Gardner, profesor de behaviorism organizațional la Harvard Business School. Sesiunile de evaluare a performanței reprezintă în general acea parte a anului când reflectăm asupra rezultatelor propuse și a celor obținute, tragem linie și planificăm ... Descoperă mai mult »

NOUTĂȚI